Вікі з Котів-Вояків
Advertisement
Вікі з Котів-Вояків
Плашки 1.png
Хороша стаття

Маківка — довгонога коричнева смугаста киця.

Життєпис[]

Путівник "Таємниці Кланів"[]

Маколапка зазначена новачкою Чорнозора.

Цикл "Нове пророцтво"[]

Світанок[]

Під час нападу потвор Двоногів на Тіньовий табір Маківка тікає до лісу. Її з кошенятами знаходять на галявині, та на цю ж галявину починає хилитися стара береза. Почувши крик Вивірколапки, Маківка хапає одне з кошенят і тікає (інших кошенят рятують вояки).

Дорогою до Сонцескель Листолапка запитує смугасту королеву, чи все гаразд із кошенятами, Маківка відповідає, що в них лише подряпини. Вже біля Сонячних Скель кішку оглядає Дрібнохмар.

Маківка задоволена ідеєю відпочити у повітці Круколапа та Ячменя. Вона підтримує Багнокігтя, що їм потрібно залишитися тут, та все-таки неохоче встає й будить своїх кошенят.

Коли Клани збираються переходити Громошлях, її кошеня вибігає на тверду поверхню, і Світоквітка рятує його. Маківка вдячно киває Річковій королеві.

Ближче до гір одне з кошенят королеви здивовано питає, чи справді вони будуть туди йти, на що Маківка безвиразно відповідає: "Так".

У горах королева переживає, що її кошенята не зможуть перестрибнути урвище. Воронолап переносить їх по черзі на інший бік. Трохи пізніше орел намагається вкрасти Грузька, проте Орлякошуб рятує його. Маківка не впевнена, що вони зможуть відігнати такого птаха наступного разу.

Стожари[]

Березко не хоче прощатися зі своїми друзями, але Маківка заспокоює кошенят, пояснюючи, що вони належать до різних Кланів. Сама королева з щирим жалем обмінюється поглядом із Папоротехмаркою: вони теж устигли здружитися під час подорожі. Зрештою, королеви розходяться по своїм Кланам.

Сутінки[]

Маківка зазначена у Громадянстві.

Захід[]

Маківка зазначена у Громадянстві.

Цикл "Сила трьох"[]

Прозір[]

Маківка зазначена у Громадянстві. Тепер вона старійшина.

Темна ріка[]

Маківка зазначена у Громадянстві.

Вигнанці[]

Маківка зазначена у Громадянстві.

Родовід[]

Сини:

Донька:

Advertisement