Вікі з Котів-Вояків
Advertisement
Вікі з Котів-Вояків
Плашки 3.png
Стережіться спойлерів!
У цій статті міститься інформація з книги, яка вийшла нещодавно, а саме —
Затемнення
Плашки 1.png
Хороша стаття

Медозела — світло-коричнева смугаста кішка.

Життєпис[]

Цикл "Нове пророцтво"[]

Сутінки[]

Медя, Мачинка, Попелюшечка та Кротик народжуються у Карохвістки та Орлякошуба під час нападу борсуків.

Захід[]

Видно, як кошенята п'ють молоко матері. Тоді ж Карохвістка дає імена своїм дітям.

Медю помітно сплячою, коли Листоплеса мандрує з Плямолисткою уві сні.

Цикл "Сила трьох"[]

Прозір[]

Медолапка — новачка Піскоштормої.

Вона здіймає тривогу, коли бачить Річкових котів. Але, впізнавши Мільгокрилу та Верболапку, Медолапці стає соромно. Піскошторма говорить, що вона все правильно зробила, і краще відлякати мишу, ніж впустити борсука.

Під час церемонії Левка, Падубки та Сойка Медолапка розмовляє з Маколапкою та Бубколапом.

Пізніше вона підправляється в патруль.

Медолапка також йде на Зборище.

Темна ріка[]

Коли Попелюшколапка ламає собі задню лапу, Медолапка сподівається, що з сестрою все буде добре. Карохвістка забирає Маколапку й Медолапку з кубла Листоплесої до Орлякошуба.

Пізніше новачку помітно в патрулі. Після сварки з Вітряним Кланом через білок Медолапка розмовляє з Леволапом і Ліщинолапкою. Кішка не розуміє, навіщо Вітряним котам Громова територія.

Медолапка заступається за Леволапа, коли Мишколап дразнить новака, що той впустив трясогузку. Новачка радить Леволапові не хвилюватися й додає, що вчора впустила горобця. Потім Медолапка вказує золотистому коту на мишу, але Леволап кричить, що йому не потрібна допомога. Кішка виглядає засмученою, а Леволапові стає соромно.

Після битви з Вітряним Кланом Медолапка приносить Леволапові мишу. Світло-коричнева новачка каже, що Ліщинолапка розповіла їй, що Леволап реально провчив Бризолапа.

Громовий Клан готується до ще однієї можливої битви з Вітряними котами. Маколапка говорить, що буде велика битва, а Медолапка додає, що вони мають підготуватися.

Вигнанці[]

Медолапка зізнається Падуболапці, що їй дуже подобається Бубконіс, але новачка думає, що він на неї навіть і не гляне, особливо тепер, коли Бубконіс вже став вояком. Падуболапка вважає, що їм ще рано думати про партнера.

Орлякошуб, Бурешуб і Студня ведуть новаків у мисливську виправу. Там Студня розповідає їм про Плем'я, і Медолапка цікавиться, хто такі вартові печери. Коли Маколапка каже, що у Скелевидця дуже дивне імя, Медолапка робить їй зауваження.

Новачка присутня на тренуванні з Маколапкою і Леволапом під наглядом Бубконоса.

Затемнення[]

Коли Криголапка вбігає до табору з мишкою в зубах, Медолапка, що гріється на сонці з сетрами, запитує, чи була це її перша здобич.

Попелюшколапка приносить до новацького кубла мед і пригощає ним усіх новаків.

Сойколап, Леволап і Падуболапка стежать за іспитом Медолапки та її сестер. Леволап коментує, що світло-коричнева новачка сильно нервується. Слідкуючи за Попелюшколапкою, трійка чує, як Медолапка впустила пташку.

Вогнезір проводить для новачок вояцьку церемонію, вони стають Медозелою та Маколедою. Після церемонії Медозела поглядає на Бубконоса, очікуючи почути його схвалення.

Після того як Вітряний Клан вторгся у Громовий табір Медозелу помітно з Бубконосом. Вони обліплюють огорожу знизу багном і листям, аби зміцнити її.

Сойколап відправляється у битву шукати поранених котів. Дорогою він зустірчає Медозелу й Карохвісту, що відбиваються від Річкових котів. Молода воячка кидається слідом за ворогами, коли ті починають відступати. Після битви Листоплеса намащує зіллям поріз на плечі Медозелої.

Медозела і Маколеда вперше йдуть на Зборище в статусі воячок.

Родовід[]

Мати:

Батько:

Брат:

Сестри:

Бабусі:

Дідусі:

Двоюрідні бабусі:

Двоюрідні дідусі:

Прабабусі:

Прадідусі:

Двоюрідні прабабусі:

Двоюрідні прадідусі:

Прапрабабусі:

Прапрадідусі:

Двоюрідний прапрадідусь:

Двоюрідна прапрапрабабуся:

Тітки:

Дядьки:

Двоюрідні сестри:

Двоюрідні брати:

Цікаві факти:[]

  1. Медозела має кров Небесного та Вітряного Кланів.
  2. Кейт підозрює, що Медозелій трохи подобався Левожар.
Advertisement