Класнючо.jpg

Мертвоніг — чорний кіт із вивихнутою лапою, і блакитними очима.

Життєпис [ред. | ред. код]

Цикл "Пророцтва починаються"[ред. | ред. код]

На волю![ред. | ред. код]

Мертвонога та інших котів Вітряного Клану зі своєї території виганяє жорстокий провідник Тіньового КлануЗорелом.

Вогонь і крига[ред. | ред. код]

Високозорий відправляє Мертвонога та Одновуса на полювання.

Коли вигнанців знаходять молоді вояки Громового КлануВогнесерд та Сіросмуг, Високозорий, дізнавшись про те, що Зорелом та його прибічники вигнані, вирішує повертатись. Високозорий наказує Вогнесердові рухатися позаду клану, разом із воєводою Вітряного Клану — Мертвоногом.

Коли Клан проходить попід аркою Громошляху, Мертвоніг іде позаду усього Клану, із сумнівом поставившись до Вогнесерда. Воєвода доповідає провідникові, що потрібно сповільнити темп. Мертвоніг із Високозорим останніми перетинають Громошлях та збирають увесь переляканий Клан на узбіччі. Коли мандрівники доходять до ферми, де живуть Круколап та Ячмінь, Мертвоніг йде на полювання разом з Громовими вояками та Одновусом. Після повернення додому Вітряний воєвода та Одновус проводжає своїх рятівників до Чотиридерева, але на них нападають Річкові вояки. Коли битва закінчується, Мервоніг дякує Тигрокігтю від імені всього Клану.

Під час нападу Річкового та Тіньового Кланів на Вітряний, Мертвоніг посилає Одновуса до Громового Клану по допомогу.

Ліс таємниць[ред. | ред. код]

Під час Зборища Ночезір розповідає іншим Кланам про те, що Синьозірка приховує у таборі Хвостолома. Вітряний та Тіньовий Клани об'єднуються проти Громового, вважаючи, що колишній провідник не заслуговує на життя.

Пізніше об'єднанні сили Вітряних та Тіньових Кланів йдуть до Громового табору, Мертвоніг біжить разом з Високозорим, Попелюхом, Одновусом, Короткохвостом та Мокроногом. Мокроніг та Одновус борються з Тигрокігтем, майже прориваючи його оборону.

Здіймається буря[ред. | ред. код]

Вітряний патруль не пропускає Синьозірку та Вогнесерда до Високих Скель.

Пізніше Мертвоніг зі своїм патрулем атакує Хмаролапа, Піскошторму та Вогнесерда.

Небезпечний шлях[ред. | ред. код]

Через те що Синьозірка помилково звинувачує Вітряний Клан у полюванні на території Громового, відносини між Кланами погіршуються. Вогнесерд, який не хоче, щоб не потрібна битва трапилася, йде до кордону з Вітряним Кланом. На щастя, там він зустрічає Дроколапа, новака Одновуса, і просить покликати його. Бурий вояк зустрічається з Вогнесердом, і рудий воєвода вмовляє відвести його до Високозорого.

Мертвоніг присутній при розмові Високозорого та Вогнесерда разом з Одновусом.

Темні часи[ред. | ред. код]

Мертвоніг приймає участь у битві між Вітряним та Тигровим Кланами.

Також його видно під час переговорів з Тигровим Кланом. У битві проти Кривавого Клану він переслідує Кривавого вояка.

Цикл "Нове пророцтво[ред. | ред. код]

Північ[ред. | ред. код]

Мертвоніг уже знаходиться у Зореклані. Він обирає кота, який піде разом з іншими на пошуки Півночі. Коли він вибирає Воронолапа, його починають критикувати, і він починає злитись, але Синьозірка зупиняє перешіптування котів і питає, чи згоден Зоряний Клан з вибором Мертвонога, на що ті з неповною впевненістю відповідають, що так.

Спецвидання "Таємниці Кланів"[ред. | ред. код]

Коли на табір Вітряного Клану нападають Тіньові коти, Мертвоніг б`ється разом зі своїм Кланом проти нападників. Коли воєвода розуміє, що в Вітряних котів мало шансів перемогти в цій битві, він каже Високозорому, що було б розумніше відступити. Багнокіготь з цим не згоден, але провідник слухає свого воєводу і відступає разом зі своїм Кланом.

Родовід[ред. | ред. код]

Пара:

Син:

Внук:

  1. Він отримав вояцьке ім'я через вивихнуту лапу.