Вікі з Котів-Вояків
Advertisement
Вікі з Котів-Вояків
Плашки 1.png
Хороша стаття

Мишовус — сіро-білий кіт із зеленими очима.

Життєпис[]

Цикл "Нове пророцтво"[]

Сутінки[]

Маргаритка приходить в Громовий Клан зі своїми кошенятами, щоб попросити допомоги. Вогнезір дозволяє їм залишитись.

Під час битви з борсуками Маргаритка з кошенятами шукають безпечне місце.

Захід[]

Після нападу Мишко, Ліщинка та Бубко повертаються до ясел.

Маргаритка вирішує втікти з Клану до конярки з кошенятами, оскільки дуже боїться за малюків.

Коли Хмарохвіст та Ожинокіготь приходять повернути кішку та кошенят у табір, Маргаритка відмовляється, але Мишко з братом та сестрою переконують матір повернутися.

Мишко та Ліщинкою граються з метеликом, який залітає в кубло медикішки. Кошенята відривають метелику крило. Мишко та Ліщинка розповідають Листоплесій, що цього метелика показала їм плямиста кішка.

Цикл "Сила трьох"[]

Прозір[]

Мишколап — новак Косариконога.

Він разом із Ліщинолапкою приносить до табору свіжину. Потім Мишколап розмовляє з Левком. Новак запитує, про що тільки що сперечалися Порохошуб, Косариконіг та Бурешуб. Новака помічає один з вояків, але щоб не видати Левка, той говорить що помітив мишу, але та втекла.

Мишколап, Бубколап та Ліщинолапка обговорюють свій іспит. Падубка бачить, що сіро-білому коту вже тяжко всидіти на місці.

Його помітно на новацькій церемонії Падубки, Сойка та Левка.

Він йде на полювання разом із Ліщинолапкою та Порохошубом.

На Зборищі Бубколап говорить, що минулого разу Мишколап мало не розпатякав усе про Громовий Клан Бурошубці. Пізніше кіт знайомить Леволапа з Мільколапкою. Річкова новачка пропонує провести екскурсію по острову, і Мишколап із задоволенням погоджується, але Леволап відмовляється, говорячи, що Мишколап обіцяв познайомити його з іншими котами.

Темна ріка[]

Мишколап присутній на полюванні разом із Косариконогом, Березопадом, Золошубом і Леволапом. Новак впускає білку, але обіцяє Косариконогові, що наступного разу він зловить її.

Під час іспиту Мишколап залазить на Небесний Дуб, щоб довести Косариконогу, що він вміє ловити білок, але новак застрягає там, і Попелюшколапці доводиться його рятувати. Випадково новачка падає з дуба, ламаючи собі задню лапу. Коли на місце події прибувають Листоплеса та Сойколап, Мишколап тремтить від страху.

Пізніше Мишколап дразнить Леволапа, бо той впустив трясогузку. Медолапка нагадує сіро-білому коту про білку, яку не так давно він впустив. Косариконіг підтримує новачку, додаючи, що Мишколапові треба попрактикуватися, щоб вправно лазити по деревах. Мишколап прищулює вуха і пропонує своєму виховнику піти з ним на тренування.

Вигнанці[]

Після іспиту Мишколап повертається до табору й хвалиться, що зловив білку, хоча Сойколап, пригадуючи той випадок на Небесному Дубові, впевнений, що він зловив її на землі.

Згодом Мишколап стає вояком на ім’я Мишовус.

Мишовуса помітно в патрулі разом з Порохошубом, Піскоштормою та Медолапкою.

Путівник "Таємниці Кланів"[]

Маргаритка розповідає, як вона з Мишком, Ліщинкою та Бубком тікали з конярки.

Родовід[]

Мати:

Батько:

Сестра:

Брат:

Єдиноутробна сестра:

Єдиноутробний брат:

Галерея[]

Пікселі[]

Advertisement