Вікі з Котів-Вояків
Advertisement
Вікі з Котів-Вояків
Плашки 1.png
Хороша стаття

Мрячконіжка — струнка, граційна кішка зі сріблясто-синьоватим хутром, пишним хвостом та блакитними очима.

Життєпис[]

Спецвидання "Пророцтво Синьозірки"[]

У пролозі Мрячконіжка допомагає витягнути з води Синьозірку. Провідниця каже, що Мрячконіжка та Каменешуб її врятували, але Річкова воячка просить нічого не робити. Та Синьозірка не слухається й просить пробачення у своїх дітей за те, що віддала їх. Мрячконіжка та Каменешуб невпевнено перезираються, та все ж пробачають матір перед її смертю.

Мрячка народжується у Громової кішки Синьошубки, її батьком є Річковий вояк Дубосерд.

Коли кішка вирішує віддати кошенят своєму батьку, Мрячка розпитує про все на шляху до Річкового кордону.

Через багато повень вона стає воячкою Мрячконіжкою.

Цикл "Пророцтва починаються"[]

На волю![]

Згадується, що вона приймала участь у битві за Сонячі скелі, де загинув Дубосерд.

Ліс таємниць[]

У пролозі Дубосерд приносить кошенят Синьозірки до Сіротоні, щоб та їх виростила. Вона приймає кошенят, а після того, як Дубосерд іде, вона відчуває запах Громового Клану на кошенятах.

Коли Вогнесерд приходить поговорити з Срібнострумкою про битву біля Сонячних Скель, вона розповідає, що вона сама не приймала участі у битві, але там була її подруга Мрячконіжка. Вона розповідає, що Дубосерд був її батьком, але вона не знає, чому він був так впевнений у тому, що жоден Громовий кіт не може нашкодити їм, а потім каже, що може привести свою матір Сіротоню.

За декілька днів вона приводить Сіротоню до мосту Двоногів. Коли ж Вогнесерд зустрічає її, і просить розповісти про смерть Дубосерда та наказує Мрячконіжці, Сіросмугу та Срібнострумці піти. Коли ж вони залишаються наодинці, вона розповідає Вогнесерду, що Мрячконіжка й Каменешуб — не її кошенята, а їх приніс їй Дубосерд, і від них несло запахом Громовогу Клану.

Пізніше Синьозірка зізнається, що Мрячконіжка та Каменешуб її діти. Вогнесерд шукає Мрячконіжку, щоб розповісти їй про смерть Срібнострумки. Та шокована, але дякує Вогнесерду за те, що розказав їй. Коли Сіросмуг переходить до Річкового Клану, Мрячконіжка допомагає нести кошенят.

Здіймається буря[]

Вогнесерд бачить Мрячконіжку на Зборищі. За словами Каменешуба, її кошенята вже скоро мають стати новаками.

Небезпечний шлях[]

Мрячконіжка стає наставницею Перолапки. Вона хвилюється за свою матір Сіротоню, адже вона стара й скоро може опинитися у Зореклані. Коли старійшина зникає, Вогнесерд погоджується допомогти в пошуках Мрячконіжці. Він бачить, як Сіротоня розбивається, і говорить Мрячконіжці, що не зміг її врятувати.

Згодом під час того, як Річковий Клан хоче забрати Сонячні Скелі як плату за притулок під час пожежі, Вогнесерд розповідає Мрячконіжці й Камнешубу, хто насправді їхня мати. Ті не вірять і сердяться на Синьозірку.

Коли ж Синьозірка знаходиться на берегу річки після боротьби з вожаком зграї собак, її зустрічають її діти. Вони вибачають своїй матері, яка незабаром приєднується до Зореклану.

Темні часи[]

Мрячконіжка зі своїм братом допомагає нести тіло Синьозірки до табору. Вони просять Вогнесерда попрощатися зі своєю рідною матір'ю, і він їм дозволяє. Після того як Крапохвістка з Морозошубкою теж приходять попрощатися та бачать Річкових вояків, кішки починають лютитися на них. Вогнесерд радить Річковим воякам піти, що вони й роблять.

Коли Річковий і Тіньовий Клани об'єднуються у Тигровий, Мрячконіжка, Каменешуб, Перолапка і Бурелап стають заручниками Тигрозора, оскільки вони напівкровки. Згодом Перолапка й Бурелап розповідають Мрячконіжці про смерть Каменешуба. Їх рятують Вогнезір, Сіросмуг та Круколап. Перед тим як утекти, Мрячконіжка зализує шерсть свого брата й прощається з ним. Коти втікають від Тигрового клану до Громового. Тигрові вояки не збираються відпускати своїх полонених так легко, тому вони переслідуюють котів. На щастя, Громовий патруль помічає друзів і приходить на допомогу. Хмарохвіст ледь не кидається на Мрячконіжку, але Вогнезір його вчасно зупиняє і показує справжню небезпеку. Напіврічкові коти тимчасово залишаються у Громовому Клані.

Мрячконіжка бореться з Кривавим Кланом, а після перемоги стає новою воєводою Річкового Клану на знак пам'яті про Каменешуба. Вона дякує Вогнезору, але каже, що віддана Річковому Кланові. Мрячконіжка повертається до рідного табору разом із дітьми Сіросмуга.

Спецвидання "Шлях Вогнезора"[]

На Зборищі Вогнезір помічає, що Піскошторма йде до Мрячконіжки. Ці кішки стали друзями за час перебування Мрячконіжки у Громовому Клані.

Цикл "Нове пророцтво"[]

Північ[]

На Зборищі вона знайомить Перохвосту та Бурешуба з Листолапкою. Її старий друг Сіросмуг помічає, що Річкова воєвода чимось занепокоєна. Виявляється, що це через Мільгокрилу, нещодавно висвячену новачку медикота, доньку Саші. Не всі Річкові коти впевнені, що донька волоцюги зможе виконувати такі важливі обов'язки.

Сходить місяць[]

Листолапка спостерігає за тим, як Мрячконіжка рятує Шуваролапа, коли той падає у річку. Кішка просить допомоги в Листолапки, потім приходять Шулікокриг та Мільгокрила. Мрячконіжка вилизує Шуваролапа, щоб зігріти його, а коли йому вже нічого не загрожує, воєвода підставляє плече новаку й разом з Мільгокрилою та Шулікокригом іде до табору.

Згодом Мрячконіжка, Хмарохвіст, Ясносерда й Дрокохвіст зникають. Шулікокриг стає воєводою Річкового Клану замість Мрячконіжки.

Коли Листолапка та Карохвістка йдуть на пошуки зниклих котів, намагаючись зрозуміти, куди вони подівались, Листолапка потрапляє в пастку і її саджають у клітку. Там вона відчуває запах Мрячконіжки.

Світанок[]

Мрячконіжка досі знаходиться у Двоногів. Листолапка чує голос Мрячконіжки й знаходить її у клітці неподалік від своєї. У фургон заносять ще одну кішку, й Мрячконіжка впізнає у ній Сашу. Сіро-блакитна кішка пояснює їй, що тут є як Кланові коти, так і волоцюги, а ще кицюня Коді.

Воячку з іншими котами рятує патруль Громового Клану. Кішка повертається до Річкового Клану й знову отримує статус воєводи.

Вона разом з патрулем Річкового Клану допомагає Тіньовому Клану втекти з табору, який руйнують Двоноги. Вона говорить іншим трьом Кланам, що Річковий Клан згоден піти шукати новий дім з Кланами.

Стожари[]

Клани знаходять свій новий дім. Леопардозірка на огляд території разом з іншими путівниками посилає Мрячконіжку, щоб знайти місце для табору. Під час огляду Мрячконіжка помічає, що путівники звикли слухатись Ожинокігтя, тому вона дозволяє командувати йому, незважаючи на те, що вона має вищу посаду. Коти зустрічають домашніх кицюнь, і Мрячконіжка допомагає Вивірколапці та Ожинокігтю. Вони перемагають кицюнь.

На Зборищі Мрячконіжка пропонує Ожинокігтю розповісти про їхні оглядини.

Після тогояк Шулікокриг говорить, що хотів би, щоб Багнокіготь став провідником Вітряного Клану, Мрячконіжка каже, що Леопардозірка збирається розповісти, як він з Чорнокігтем вигнали борсука.

Мрячконіжка прибігає у Громовий Клан і розповідає Вогнезору та іншим старшим воякам про змову Багнокігтя та Шулікокрига проти Одновуса. Вона говорить, що разом з Шулікокригом усі його прибічники й деяки коти з Тіньового Клану. Мрячконіжка прохає Вонезора про допомогу своєму старому другу, на що він погоджується. Вона разом з патрулем Громового Клану йде у табір Вітряного Клану, а на місці бачить, як Багнокіготь та інші коти нападають на табір. Мрячконіжка та Громовий патруль б'ються на стороні Одновуса.

Сутінки[]

На Зборищі Мрячконіжка сідає на корені дуба, за нею це повторюють інші воєводи. Коли провідники обговорюють перехід Кланів через чужі території під час Зборища, Мрячконіжка каже, що не всі коти, що пересікають кордон є ворогами.

Коли Листоплеса йде на допомогу до Річкового Клану, її зустрічає патруль, який очолює Мрячконіжка. Вона ж проводить її до табору.

Згодом Листоплеса знову навідує їх табір, коли коти отруїлися, і Леопардозірка наказує Мрячконіжці та Шуваровусу допомогти медикицькам. Далі кішка відправляє вояків на пошуки джерела отрути й знаходить отруту Двоногих. Вона здогадується, що коти розносять отруту на лапах, і, можливо, що уже вся територія заражена, однак Листоплеса заспокоює її. Воєвода йде розповісти про знахідку провідниці. Після цього вона збирає вояків і наказує відчистити територію навколо табору від найменших слідів отрути.

Захід[]

На Зборищі Ожинокіготь розмовляє з Мрячконіжкою. Річкова воєвода розповідає, що в її Клані все добре. Мільгокрила розповідає про свій сон, й Шулікокриг викрикує, що в ньому йдеться про Бурешуба та Студню. Мрячконіжка відповідає, що це сміховинно, бо Бурешуб із Річкового Клану. Також воєвода розповідає, що Двоноги палять вогонь. Шулікокриг починає сперечатися з провідниками, й Мрячконіжка нявчить, що він не має права говорити за весь Річковий Клан, але вояк її не чує.

Ожинокіготь стежить за Річковими котами, коли Шулікокриг звинувачує Бурешуба та Студню в крадіжці здобичі. Річкові коти наказують залишити Клан цим двом, а Мрячконіжка одна з тих, хто проти цього. Шулікокриг нападає на Бурешуба, Мрячконіжка з Чорнокігтем розбороняють їх.

Цикл "Сила трьох"[]

Прозір[]

Мрячконіжка стає виховницею Ряболапки.

Її помітно на Зборищі, коли повертається Сіросмуг. Мрячконіжка запитує, як він знайшов дорогу до них.

Темна ріка[]

Коли Падуболапка пробирається до Річкових угідь, вона помічає Мрячконіжку в мисливському патрулі.

Мрячконіжка приносить їжу Мільгокрилій, Верболапці та Падуболапці. Остання розуміє, що воєвода просто прийшла перевірити, чи не втекла вона вночі. Потім Мрячконіжка виводить полонену до Вивіркострибки, яка прийшла забрати її.

Вигнанці[]

Клаптевух згадує, що Бризолап влаштував бійку з Річковим патрулем, і Однозорові довелося вибачатися перед Мрячконіжкою за це.

Путівник "Таємниці Кланів"[]

Мрячконіжка зазначена воєводою Леопардозірки.

Також вона проводить екскурсію по озерному табору Річкового Клану.

Мрячка з’являється в розповіді про сумну та холодну смерть. Вона разом з Камінчиком та Морошкою є кошенятами Синьозірки.

Родовід[]

Мати:

Батько:

Брат:

Сестра:

Син:

Прийомна мати:

Дядько:

Тітка:

Двоюрідна сестра:

Двоюрідний брат:

Бабуся:

Дідусі:

Двоюрідний дідусь:

Двоюрідні племінники:

Двоюрідні племінниці:

Цікаві факти[]

  1. Вікторія Холмс розповіла, що вони забули про кошенят Мрячконіжки у настуних книгах (коли вони стали новаками).
  2. Мрячконіжка — кішка-напівкровка, оскільки її мама, Синьозірка — Громова кішка, а батько, Дубосерд — Річковий.

Помилки[]

  1. В книзі «Стожари», на сторінці 59, Мрячконіжка названа провідницею.
Advertisement