Вікі з Котів-Вояків
Advertisement
Вікі з Котів-Вояків
Плашки 1.png
Хороша стаття

Мідиколап — темно-коричневий котик з бурштиновими очима.

Життєпис []

Спецвидання "Шлях Вогнезора"[]

Мідик — кошеня, яке народжується у Порохошуба та Папоротехмарки разом зі своїм братом Косариком.

Його видно на церемонії назовництва Ожинолапа у вояки, вони з братом граються біля калюжі.

Пізніше кошенята граються посеред галявини, розкидавши мох, який Дощолап зібрав, щоб поміняти старійшинам підстилки.

Потім його видно, коли він міцно притуляється до своєї мами, після того як Вогнезір повідомляє про борсука.

Цикл "Нове пророцтво[]

Північ[]

Мідик тепер новак на ім'я Мідиколап, його виховник — Шипокіготь.

Вранці новак ділиться язиками зі своїми побратимами, Косариколапом та Каролапкою. Потім кіт з Білолапкою розповідає кошенятам про Круколапа та допомагає йому знайти Вогнезора.

Пізніше він іде з Шипокігтем та Вивірколапкою до Чотиридерева.

Коли Ожинокіготь та Вивірколапка зникають, Вогнезір розпитує новаків про зниклих котів.

Сходить місяць[]

Ясносерда та Хмарохвіст зникають, і Білолапка дуже засмучується. Мідиколап та Косариколап намагаються заспокоїти новачку.

Світанок[]

Мідиколап радіє поверненню Ожинокігтя та Вивірколапки.

Вогнезір оголошує, що всім Кланам треба йти з лісу, і Мідиколап запитує Громового провідника, коли вони будуть вирушати у подорож.

Новак розбуджує Вивірколапку, тому що та не дає йому спати, і новачка розповідає другові про Плямолистку і Листолапку. Вона каже, що Плямолистка розповіла їй, де знаходиться Листолапка й інші полонені. Вивірколапка хоче розбудити Вогнезора, але Мідиколап говорить, що вони підуть на пошуки вранці.

Наступного дня новачка запитує Мідиколапа, чому він її не розбудив, і кіт відповідає, що забув про той сон і, до того ж, Вивірколапка погано спала.

Коли Хмарохвоста, Ясносерду й Листолапку визволяють з полону Двоногів, Мідиколап й Косариколап радіють за них.

Мідиколапа збиває потвора Двоногів, коли він біжить за фазаном. Новак помирає, а Громові коти чувають за ним.

Стожари[]

Листолапка знаходить Місячний Став, біля якого її зустрічають Зоряні коти. Серед них є Мідиколап зі своїми сестрами.

Захід[]

Листоплеса приходить до Місячного Ставу вже повноцінною медикішкою Громового Клану, і там її вітає Мідиколап разом з іншими предками.

Родовід[]

Мати:

Батько:

Сестри:

Брати:

Племінник:

Племінниця:

Дідусь:

Бабусі:

Дідусь:

Дядьки:

Тітки:

Двоюріднні сестри:

Двоюрідні брати:

Двоюрідні племінниці:

Двоюрідні брати:

Прабабуся:

Прадідусь:

Помилки[]

  1. У "Сутінках", на сторінці 145, сказано, що Мідиколап загинув під час подорожі до озера, хоча насправді він загинув ще до неї.
Advertisement