Плашки6.png
Тимчасово відсутня модель
Через певні причини у цій статті тимчасово відсутня модель. Ми працюємо над тим, щоби вона якомога швидше тут з'явилась.

Міллі — світло-сіра смугаста кішка.

Цикл "Сила трьох"[ред. | ред. код]

Прозір[ред. | ред. код]

Міллі — кицюня, яка разом з Сіросмугом пішла на пошуки Кланів.

Вона та Сіросмуг приходять на Зборище. Коти здивовано дивляться на новоприбулих, а Чорнозір навіть не приховує своєї ненависті до Міллі. Зборище негайно закінчується, й Сіросмуг з Міллі прямують з іншими до Громового табору.

Сойколап помічає, що у Міллі заражена рана. Листоплеса та Падуболапка лікують Сіросмуга й Міллі, а Орлякошуб, Хмарохвіст та Ожинокіготь зносять ожину, щоб зробити їм кубло.

Міллі та Сіросмуг беруть участь в битві проти Тіньового Клану.

Пізніше їх включають у патруль, який допомагає Вітряним котам відігнати собак.

Спецвидання «Таємниці Кланів»[ред. | ред. код]

Розповідається, що Міллі подружилася зі Сіросмугом, коли його спіймали Двоноги. Вона покинула своїх домашніх та пішла з ним на пошуки Громового Клану. Міллі була народжена кицюнею, але Сіросмуг навчив її битися та зараз вона готується стати справжньою Громовою воячкою.

  1. Міллі створена на основі кішки Вікі Голмс і отримала ім'я на честь футбольного клубу "Millwall Footboll Club", який полюбляла.
  2. Хоч вона самітниця, кішка зможе потрапити в Зореклан, якщо буде достатньо в нього вірити.