Вікі з Котів-Вояків
Advertisement
Вікі з Котів-Вояків
Плашки 1.png
Хороша стаття

Міллі — світло-сіра смугаста кішка.

Життєпис[]

Цикл "Сила трьох"[]

Прозір[]

Міллі — кицюня, яка разом з Сіросмугом пішла на пошуки Кланів.

Вона та Сіросмуг приходять на Зборище. Коти здивовано дивляться на новоприбулих, а Чорнозір навіть не приховує своєї ненависті до Міллі. Зборище негайно закінчується, й Сіросмуг з Міллі прямують з іншими до Громового табору.

Сойколап помічає, що у Міллі заражена рана. Листоплеса та Падуболапка лікують Сіросмуга й Міллі, а Орлякошуб, Хмарохвіст та Ожинокіготь зносять ожину, щоб зробити їм кубло.

Міллі та Сіросмуг беруть участь в битві проти Тіньового Клану.

Пізніше їх включають у патруль, який допомагає Вітряним котам відігнати собак.

Темна ріка[]

Перед Зборищем Падуболапка хвилюється, що інші Клани не приймуть Міллі. Але на Зборищі Білохвістка дружньо спілкується з кицюнею, та дякує за кроля, яким вона поділилася з нею на денному Зборищі. Та все ж деяким воякам не подобається Міллі, а новак Вітряної кицьки Бризолап так і не дякує кицюні за здобич.

Сіросмуг бере з кагату двох пташок для себе і для Міллі.

Вогнезір проводить вояцьку церемонію для кішки. На ній вона хоче зберегти своє нинішнє ім'я, у чому Міллі підтримують Маргаритка та Студня, які також не мають справжнього вояцького імені. Провідник дозволяє залишити його, хоч деякі проти такого рішення, адже це порушення вояцького правильника.

Коли Попелюшколапка ламає лапу, Сойколап проштовхується крізь Сіросмуга та Міллі до медичного кубла.

Помітно, як партнери розширюють вояцьке кубло.

Пізніше Міллі з Сіросмугом проходять повз Падуболапку з гілкою ожини. Новачка думає, що вони все ще лагодять своє кубло, але Ліщинолапка пояснює, що коти укріплюють ясла на випадок битви.

Коли Сіросмуг з'їдає зайвого горобця і у нього болить живіт, Міллі сварить за це вояка, кажучи, що після гололиста не можна їсти багато здобичі.

Вигнанці[]

Воячка переселяється до ясел, коли стає відомо, що вона виношує кошенят Сіросмуга.

Папоротехмарка відправляє Лиска та Крижинку по здобич, і просить захопити ще щось для Міллі.

Спецвидання «Таємниці Кланів»[]

Розповідається, що Міллі подружилася зі Сіросмугом, коли його спіймали Двоноги. Вона покинула своїх домашніх та пішла з ним на пошуки Громового Клану. Міллі була народжена кицюнею, але Сіросмуг навчив її битися та зараз вона готується стати справжньою Громовою воячкою.

Родовід[]

Пара:

Син:

Доньки:

Цікаві факти[]

  1. Міллі створена на основі кішки Вікі Голмс і отримала ім'я на честь футбольного клубу "Millwall Footboll Club", який полюбляла.
  2. Вона зможе потрапити в Зореклан, якщо буде достатньо в нього вірити.

Помилки[]

  1. У Громадянстві "Вигнанців" кішка зазначена воячкою, хоча на той період Міллі вже була королевою.

Цитати[]

Міллі: «Для мене велика честь стати воячкою Громового Клану. Про більше я б не могла і мріяти. І я вдячна Сіросмугу за те, що врятував мене від кицюнячого життя. Якби я все життя провела поруч із Двоногами, це було б життя лише на половину. Але...»
Сіросмуг: «Міллі? Ти ж не збираєшся піти від нас?»
Міллі: «Ніколи. Допоки я не приєднаюся до Зореклану, ти можеш розраховувати на мою вірність. Я готова покласти своє життя заради безпеки Громового Клану. Але я не хочу змінювати ім'я. Я завжди була Міллі й не бачу в цьому нічого ганебного.»

Міллі на церемонії назовництва, «Темна ріка», с. 93-94

Advertisement