У цій статті описані місця лісу та озера, які не належать жодному з Кланів, а також опис табору котів-вояків.

Табори[ред. | ред. код]

Табір — це своєрідне серце Клану, де живуть коти й де проходить усе буденне життя Клану, окрім полювання та патрулювання.

Головні частини табору:

  • Ясла — місце, де проживають королеви та кошенята, поки останнім не виповниться 6 повень. У яслах зазвичай є гніздечка з моху чи пір'я, що роблять королеви або новаки.
  • Кубло новаків — місце, де живуть новаки.
  • Кубло вояків — місце, де живуть вояки та воєвода. Через велику кількість котів в центрі кубла тепліше, тож старші вояки сплять там. Також тут мешкає і воєвода.
  • Кубло старійшин — місце, де живуть старійшини. Тут найбільш високі вимоги до гніздечок, тож новаки мають про це піклуватись.
  • Кубло медикота — місце, де живуть медикіт, його учень і хворі коти. Також там зберігаються ліки.
  • Кубло провідника — місце, де живе провідник.
  • Місце, звідки провідник промовляє до Клану.

Лісові землі[ред. | ред. код]

Чотиридерево (для Двоногів — Лощина Друїда) — це священне для Зореклану місце. Знаходиться на галявині у центрі лісу, де сходяться кордони всіх Кланів. Чотири могутні старі дуби стоять по кутках галявини, з одного боку є Великий Камінь, на якому стоять провідники під час Зборищ.

Високі Скелі — це стяга гір, що знаходяться на півночі від територій Вітряного Клану, за Громошляхом. У гірській печері сховано Місяцескелю, святиня для спілкування із Зорекланом. Місячну Скелю відкрила Вітряна кішка Метелиця, що потім стала першою медикішкою. До цього місця її привів сам Зоряний Клан своїми знаками.

Громошлях — дорога, якими ходять потвори Двоногів. Вони небезпечні для котів, бо потвори не зупиняться, побачивши на дорозі вояка, та можуть сильно зашкодити або навіть вбити кота. Котам надто складно зрозуміти, що насправді таке Громошлях та самі потвори.

Річка — тече між територіями всіх Кланів та витікає за край карти.

Озерні землі[ред. | ред. код]

Місячний Став — аналог Місяцескелі, що знаходиться на лісових угіддях. Тут коти можуть ділитись язиками із Зоряними пращурами. Це невеличкий ставок високо в горах над Вітряним Кланом, оточений кам'яними стінами. Тут є давні відбитки лап, які натякають, що колись інші коти вже тут ходили. Місячний Став відкрила Громова новачка-медикішка Листолапка.

Острів — заміна лісовому Чотиридереву. Тут коти збираються на Зборище. Острів розташований прямо біля узбережжя Річкового Клану, який спочатку хотів зробити це місце своїм табором. Та в Зореклану на це були інші плани. Якось під час бурі блискавиця вдарило дерево на острові, і його крона впала на берег, давши можливість всім Кланам проходити на Зборище.

Сонцеспад — безкрайня водойма, що лежить неподалік озерної домівки Кланів. Названо цю місцину так, бо щоночі сонце тоне в ньому. Вода дуже солона. Тут мешкає Північ, і сюди прийшли коти, що слідували Зоряному пророцтву, щоб знайти нові землі для Кланів.

Див. також[ред. | ред. код]

  1. Громовий Клан/Території
  2. Річковий Клан/Території
  3. Вітряний Клан/Території
  4. Тіньовий Клан/Території