Вікі з Котів-Вояків
Advertisement
Вікі з Котів-Вояків
Плашки 1.png
Хороша стаття

Небостраж — старий сірий кіт.

Життєпис[]

Спецвидання "Шлях Вогнезора"[]

Уперше Небостраж представлений як Муня. Його прозвали так, тому що кіт кожної півповні спостерігає за місяцем.

Муня ставиться агресивно до Піскошторми з Вогнезором, коли ті проходять до нього в кубло.

Кіт приходить зустрітися з предками та відчуває запах Піскошторми та Вогнезора. Коти починають говорити, й Муня розповідає, що його справжнє ім'я Небо, а сам він ніколи не був членом Небесного Клану, але такою була його бабуся. Бути вояком кота навчила мати.

Небо проводить екскурсію давніми угіддями Небесних вояків. Самітник каже Вогнезору, що той мусить відновити втрачений Клан.

Коли Вогнезір знаходить котів, які б хотіли приєднатися до нового Клану, Небо оголошує, що Небесний Клан знову живий.

Громовий провідник дає Небові нове ім'я — Небостраж. Кіт стає старійшиною. Після церемонії Небостраж просить Вогнезора зайти в його кубло.

Коли провідник приходить, старійшина говорить, що Громовий Клан у безпеці. Також кіт каже дивні слова, що буде троє, кров від його крові, які триматимуть зоряну силу в своїх лапах.

Згодом Вогнезір приходить в кубло старійшин та бачить мертвого Небостража.

Кіт також дарує Листозірці друге життя.

Цикл "Сила трьох"[]

Прозір[]

Небостраж приходить до Вогнезора й знову повторює пророцтво про трьох.

Родовід[]

Матір:

Брат:

Цікаві факти[]

  1. Вишеньки та Борис називали кота Мунею.

Примітки[]

Advertisement