Кожен кіт Клану займає свою певну посаду — від кошеняти до провідника. Усю термінологію взято з Національної скаутської організації "Пласт".

Новак — кіт, який навчається бути вояком. Цьому його навчає вояк-наставник.

Ім'я новака завжди закінчується на -лап(ка).

У них є власне кубло. Учню змінюють наставника, якщо той помирає, або якщо сам учень отримав травму та не може тренуватися на вояка, а місце учня медикота вільне.

Обов'язки[ред. | ред. код]

  • Тренуватися із учителем;
  • Полювати;
  • Патрулювати кордони Клану;
  • Піклуватися про старійшин: чистити підстилки, приносити свіжину;
  • Якщо новак порушує Вояцький правильник, його карають: примушують вибирати бліх зі шкур старійшин. Існують ще інші покарання, проте те, яке саме видати учневі, визначається його поведінкою.

Учні мають тренуватися під наставництвом учителя у будь-який час, коли б він не покликав їх.

Призначення[ред. | ред. код]

Новаком стає кошеня, коли йому виповнюється 6 повень.

Хоча, є виняток, коли Зорелом висвячував кошенят, яким не було 6 повень, щоб мати більше бойової сили, однак це є порушенням Правильника.

Для отримання цього статусу більше умов не існує, проте є випадки, коли кошеня не може стати новаком (приклад: Сніжко мав глухоту, тому не міг стати новаком та повноцінним членом Клану).

Під час віча Клану провідник проводить церемонію, під час якої дає кошеняті нове ім'я і вчителя.

Церемонія[ред. | ред. код]

Провідник:

— [Ім'я кошеняти], вийди вперед. Віднині і надалі, аж поки він(вона) не отримає свого вояцького імені, цей(ця) новак(чка) буде зватися [ім'я новака]. [Ім'я вояка], ти готовий до свого першого новака. [Ім'я вояка], ти був учнем [ім'я вояка-наставника]. Він став тобі добрим наставником, з тебе виріс [риси характеру] вояк. Сподіваюся, ти передаси ці риси [ім'я учня].