Класнючо.jpg

Носошморг маленький сіро-білий кіт з жовтими очима. Він має постійний нежить.

Цикл "Пророцтва починаються"[ред. | ред. код]

На волю![ред. | ред. код]

Вперше ми бачимо Носошморга на Зборищі. Сіролап здогадується, що кіт — новий медикіт Тіньового Клану. Вогнелап бачить, що в Носошморга дуже сильний нежить. Сіренький новак не розуміє, як той став медикотом, якщо не може вилікувати власну застуду. Тим часом Носошморг розповідає про зниклу траву, якою медикоти колись лікували дитячий кашлюк.

Пізніше Жовтоікла також дивується, як Носошморг став медикотом, навіть не вміючи вилікувати власну хворобу.

У битві в таборі Тіньового Клану Носошморг дає Жовтоіклій павутиння, щоб її рани скоріше загоїлися.

Вогонь і крига[ред. | ред. код]

На Зборищі стає відомо, що до Носошморга приходив Зореклан й обрав нового провідника Тіньового Клану — Ночешкура.

Наступного Зборища, коли місяць заслонила хмара, Носошморг каже, що це знак люті Зореклан через сварку на мирній зустрічі. Жовтоікла погоджується з медикотом.

Ліс таємниць[ред. | ред. код]

На Зборищі Носошморг і Багношуб сидять разом біля Високозорого та Мертвонога.

Здіймається буря[ред. | ред. код]

У пролозі Носошморг сидить біля помираючого Ночезора. Медикіт каже, що Зореклан казав йому про великий новий світанок. Також той бачив майбутнє, де Тіньовий Клан буде правити лісом.

На Зборищі Носошморг каже, що хвороба пішла з їхнього табору. Високозорий питає того, де ж Ночезір. Медикіт розповідає про смерть провідника, а новий має з'явитись дуже скоро. Вогнесерд йде до Носошморга, щоб розповісти про смерть Жовтоіклої. Рудий вояк гадає, що медикіт за останній час бачив багато смертей, тож новина його не вразить. Але коли Носошморг дізнався, його очі затуманюються від горя, і той качає головою.

Небезпечний шлях[ред. | ред. код]

Вогнесерд на Зборищі помічає, що Носошморг сидить з похиленою головою. Воєвода гадає, що той жалкує, що не зміг врятувати Ночезора. Коли Тигрозір розповідає про видіння Носошморга, той незручно совається і виглядає нещасним.

Вогнесерд і Попелюшка йдуть до Чотиридерева. Там вони помічають Носошморга та Дрібнохмара. Медикіт весело вітається з Громовими котами. А Дрібнохмар виявився відтепер учнем Носошморга. Той хвалить юного котика. Вогнесерд цікавиться, як справи у Тіньового Клану. Носошморг каже, що все вже краще, волоцюги поводять себе непогано. Воєвода хоче розповісти медикоту правду про Тигрозора, але Носошморг не хоче, щоб той зраджував таємниці Громового Клану. Також медикіт розповідає про те, що в Ночезора було лише одне життя.

Темні часи[ред. | ред. код]

Після битви з Кривавим Кланом Носошморг йде біля Чорноногого — нового провідника Тіньового Клану.

Спецвидання "Шлях Вогнезора"[ред. | ред. код]

Він зазначений у Громадянстві.

Цикл "Нове пророцтво"[ред. | ред. код]

Північ[ред. | ред. код]

Носошморг стає старійшиною, посаду медикота займає Дрібнохмар.

Світанок[ред. | ред. код]

Багношуб проживає останні миті життя, тому Носошморг йде з ним попрощатися, оскільки той був його другом ще з дитинства. Носошморг вирушає у подорож на пошуки нових земель разом з Кланами.

Стожари[ред. | ред. код]

Клани знаходять нові землі. Піднімається питання про нове місце для Зборищ, Мільгокрила пропонує, щоб цим місцем був острів, але Носошморг питає, як бути зі старійшинами.

Сутінки[ред. | ред. код]

Він зазначений у Громадянстві.

Захід[ред. | ред. код]

Він зазначений у Громадянстві.

Путівник "Таємниці Кланів"[ред. | ред. код]

Згадується в списку відомих медикотів Тіньового Клану.

Родовід[ред. | ред. код]

Мати:

Батько:

Сестри/брати:

  • неназвані кошенята

Молочний брат:

  1. Ім'я Носошморга — нагадування про те, що медикоти не можуть вилікувати усі хвороби.
  2. Поки Ночезір хворів, Носошморг виконував обов'язки медикота, воєводи та провідника.
  3. Його передбачення про те, що Тіньовий Клан стане сильнішим збулося, бо Тигрозір став провідником Тіньових котів.