Вікі з Котів-Вояків
Advertisement
Вікі з Котів-Вояків
Плашки 1.png
Хороша стаття

«Справжні вояки перш за все відповідальні перед своїм Кланом. »
Орлякошуб Падуболапці, Темна ріка, с. 40

Орлякошуб — бурий смугастий кіт.

Життєпис[]

Цикл "Пророцтва починаються"[]

На волю![]

Орлякошуб (який тоді ще був кошеням, його ім'я невідоме) — один із кошенят Морозошубки, яких викрадає Тіньовий вояк Кігтеморд, бо його Кланові потрібні новаки. Малих рятують Громові коти.

Вогонь і крига[]

Коли Вогнесерд та Сіросмуг повертаються зі свого завдання, Орлякошуб та його сестра стають новаками. Їхні імена — Орляколап та Попелапка. Виховником Орляколапа стає Сіросмуг.

Сіросмуг веде Орляколапа на екскурсію угіддями Клану, щоби показати кордони. Через кілька днів він разом із Попелапкою вчиться полювати. Коли Сіросмуг провалюється в річку та застуджується, Орляколапа доводиться тренувати Вогнесерду, якому потім було наказано відправити новаків на самостійне полювання та стежити за ними. Орляколап ловить мишу на очах у Вогнесерда.

Коли на табір нападає Зорелом та його волоцюги, Вогнесерд відправляє Орляколапа до Громового патруля, щоб той привів підкріплення та повідомив, що нападати на Тіньовий Клан не треба.

Орляколапа посилають в битву проти об'єднаних Тіньових та Річкових сил, але коли до них приєднуються кошенята, Вогнесерд наказує коту відвести їх до табору.

Ліс таємниць[]

Орляколап на полюванні разом зі своїм виховником. Сіросмуг показує своєму новаку місця, де краще шукати мишей.

Пізніше Орляколапа видно біля новацького кубла. Смугастий котик шукає свого наставника, та його знову немає. Вогнесерд пропонує Орляколапу піти на полювання разом із ним та Піскоштормою, і новак погоджується. На полюванні він ловить дрозда, як раптом Громові коти чують крики Хмарка, на якого напав борсук. Під час бійки Орляколап поранив задню лапу, тому Тигрокіготь наказує новаку піти до Жовтоіклої. У кублі медикішки Попелапка робить йому компрес.

Орляколапа та інших новаків забирають на лови Білошторм і Мишошубка.

Після того як Синьозірка оголошує Громовому Клану про те, що Жовтоікла обрала Попелапку своєю новачкою, Орляколап один з тих котів, які вітають молоду кицю.

Вогнесерд бере бурого новака з собою на полювання. Орляколап відчуває запах Тіньових і Вітряних котів, про що повідомляє Вогнесерду. Громові коти біжать до табору, аби попередити про напад. У розпалі битви кіт б'ється з Ночезором. Після битви Синьозірка проводить церемонію назовництва для Орляколапа. Його нове ім'я — Орлякошуб.

Орлякошуба помітно, коли він ласує свіжиною разом з Порохошубом.

Після того як Громовий Клан дізнається про стосунки Сіросмуга та Срібнострумки, Орлякошуб один з тих, хто не відвертається від сірого кота.

Коли закінчується битва з волоцюгами, Орлякошуб та Піскошторма супроводжують Тигрокігтя, слідкуючи, щоб брунатний воєвода не напав на котів.

Востаннє смугастого вояка видно, коли він разом з Мишошубкою та Верболозою вирушає на полювання.

Здіймається буря[]

Вогнесерд призначає Орлякошуба в патруль разом із Вітрогоном та Порохошубом. Порохошуб зауважує, що рана Орлякошуба досі не загоїлася, і він буде відставати від патруля. Тоді Вогнесерд наказує вояку йти на полювання з Мишошубкою та Піскоштормою.

Орлякошуб та Порохошуб охороняють табір.

Пізніше він іде на Зборище.

Після того як Громовий Клан знаходить хворих Білогорлика та Дрібнохмара, Орлякошуб, Вітрогон, Мишошубка, Порохошуб, Прудколап та Зололап шукають на своїй території будь-які ознаки Тіньового Клану.

Орлякошуб разом з іншими вирушає до річки за водою, але кошенята Двоногів заважають котам.

Тигрокіготь вбиває Вітрогона, і Вогнесерд наказує Мишошубці та Орлякошубу поховати його на світанку.

Пізніше Орлякошуб грається з кошенятами Верболози.

Під час пожежі вояк виводить котів з табору.

Коли Громовий Клан вирушає на Зборище, Вогнесерд наказує Орлякошубу, Морозошубці, Ряболицій, Довгохвосту та Порохошубу охороняти табір.

Небезпечний шлях[]

Орлякошуб дуже вражений, коли дізнається, що Тигрокіготь став провідником Тіньового Клану.

Пізніше Орлякошуб повідомляє Вогнесерду, що зі Сніжком щось не так. Попелюшка оглядає кошеня та заявляє, що Сніжко глухий. Крапохвістка відмовляється в це вірити, і Орлякошуб показує Вогнесерду, як королева намагається навчити Сніжка бойовим прийомам.

Вояк просить Вогнесерда звільнити його від деяких обов'язків, щоб допомогти Сніжку.

Потім яструб викрадає глухого Сніжка, і Орлякошуб та Прудколап переслідують птаха, але повертаються з пустими лапами.

Тоді Вогнесерд дає Орлякошубу в новачки Вохролапку, і наступного дня він, Вохролапка, Вогнесерд та Ожинолап оглядають Громошлях.

Також Орлякошуб підтримує Вогнесерда, коли воєвода розповідає про свій план з Вітряним Кланом. Хоча, коли Громові коти вирушають на зустріч з Вітряними, Вогнесерд просить Орлякошуба охороняти табір з Морозошубкою та Мишошубкою.

Темні часи[]

Повертаючись до табору, Орлякошуб запитує Вогнесерда про смерть Синьозірки.

Коли Темносмуг відмовляється визнавати, що Вогнесерд стане новим провідником Клану, Орлякошуб один з тих, хто не погоджується з Темносмугом.

Орлякошуб разом з рештою Клану прощається з Синьозіркою.

Вогнезір сумнівається у вірності Темносмуга та наказує Орлякошубу приглядати за вояком. Згодом Темносмуг бреше Орлякошубу, і йде на зустріч з Чорноногим, а, коли Каринка знаходить Громового кота, отруює кішку. Попелюшка лікує Каринку, і Орлякошуб почувається винним.

Вохролапка тікає до Тіньового Клану, і Орлякошуб говорить, що це його провина, хоча Вогнезір так не вважає.

Спецвидання "Шлях Вогнезора"[]

Він присутній на церемонії посвячення Ожинокігтя у вояки.

Орлякошуб, Дощолап та Хмарохвіст допомагають пораненому Довгохвосту дійти до табору. Вояк розповідає про Довгохвоста Вогнезору та Попелюшці.

Пізніше він полює з Верболозою та Сіросмугом.

Коли Верболозу вбиває борсук, Орлякошуб та Порохошуб запитують у провідника, як це сталося.

Цикл "Нове пророцтво"[]

Північ[]

В Орлякошуба з'являється новачка, Білолапка.

Він розподіляє патрулі та просить Ожинокігтя приглянути за Вивірколапкою.

Вогнезір наказує Орлякошубу передати Ожинокігтю, щоб той прийшов до тренувальної лощовини та спостерігав за тренуваннями новаків. Орлякошуб навчає Білолапку бойовим прийомам, а потім разом з Мишошубкою спостерігає за двобоєм Білолапки та Косариколапа.

Орлякошуб та Дощовус обшукують територію, коли Вивірколапка та Ожинокіготь зникають. Пізніше, коли Вогнезір скликає віче, вояк каже, що немає сенсу далі намагатися знайти їх.

Сходить місяць[]

Після віча Вогнезір вирішує піти до Тіньового Клану, щоб поговорити з Чорнозором. Провідник збирає патруль та бере з собою Орлякошуба. На території Тіньового Клану ворожі вояки атакують Громовий патруль, і Орлякошуб бореться з сірим котом. Вогнезір наказує зупинитися, і вояк швидко припинає бійку.

Коли Рябохвоста помирає, а Хмарохвіст з Ясносердою зникають, Білолапка благає Орлякошуба звільнити її він тренувань і відпустити на пошуки батьків. Вояк разом з провідником не дозволяють їй цього зробити.

Світанок[]

Коли Вивірколапка та Ожинокіготь повертаються, Орлякошуб та Карохвістка дружелюбно вітають їх, хоча більшість вояків відвертаються від мандрівників. Вояк також підозріло дивиться на Бурешуба, не довіряючи Річковому коту.

Після того як Сіросмуга викрадають Двоноги, Мишошубка та Дощовус пропонують Орлякошуба як кандидата на посаду воєводи, хоч Вогнезір не хоче призначати воєводу, оскільки вважає Сіросмуга живим.

Під час подорожі з лісу Орлякошуб піклується про кошенят Маківки. Він також розмовляє з Листолапкою про лікувальні трави для Ранньоквітки. Орел викрадає Грузька, і Громовий кіт стрибає на птаха та визволяє кошеня. Листолапка наказує Карохвістці тимчасово наглядати за Орлякошубом.

Стожари[]

Коти розходяться по своїм новим територіям, і Орлякошуба помітно з Довгохвостом. Також він наглядає за Кланом з Порохошубом, коли коти прямують до нового табору. Коли табір знаходять, Білолапка просить дозволу у свого виховника, щоб піти та оглянути новий дім. Мишошубка свариться з Ожинокігтем, і Орлякошуб заспокоює старійшину.

Наступного дня вояк присутній у патрулі, який оглядає нову територію. Коти знаходять старе гніздо Двоногів та випадково перетинають кордон з Тіньовим Кланом, через що Ожинокіготь бореться з Горобинокігтем. Вогнезір, Орлякошуб, Порохошуб, Косариколап та Білолапка зупиняють бійку.

Пізніше вояк запитує Карохвістку, чи піде та з ним на полювання.

Орлякошуб стоїть на чатах, коли Плямолистка приходить до Листолапки та наказує новачці йти за нею. Карохвістка вирушає разом з Листолапкою, але вояк запитує, куди вони йдуть. Врешті-решт він пропускає їх до лісу.

Він вислуховує розповідь Мрячконіжки разом з провідником та іншими старшими вояками. Вояк дізнається, що Багнокіготь зібрав котів, щоб напасти на Одновуса, і пропонує напасти сьогодні вночі, щоб допомогти Одновусу. Орлякошуб бере участь у битві проти Багнокігтя.

Сутінки[]

На вічі Клану Орлякошуб сидить з Карохвісткою та Ожинокігтем. Вогнезір наказує Орлякошубу, Хмарохвосту, Шипокігтю та Порохошубу віднести двох померлих Тіньових котів до їхнього Клану.

Згодом Орлякошуба помітно, коли він патрулює територію з Білолапкою. Кіт зустрічає Карохвістку, яка розмовляє з Листоплесою. Хоча Карохвістка не говорить коту, що вагітна, Орлякошуб сам здогадується про це, і розмовляє про вагітність кішки з Листоплесою.

Орлякошуб також йде на Зборище.

Він полює з Вивіркострибкою, Хмарохвостом та Косариконогом, і знаходить Маргаритку з кошенятами.

Орлякошуб також допомагає Тіньовому Клану позбутися Жака та Сюзанни.

Під час нападу борсуків кіт захищає ясла, але згодом один з нападників відкидає вояка та проникає до ясел. Пізніше його помітно з Вогнезором. Коли борсуки відступають, Листоплеса повідомляє Орлякошубу, що в нього четверо здорових кошенят. Кіт дуже щасливий та дякує медикішці.

Захід[]

Коли Карохвістка дізнається, що Сажошуб мертвий, Орлякошуб заспокоює кішку та приносить їй свіжину. Також він присутній, коли Карохвістка говорить імена для кошенят: Кротик, Медя, Мачинка та Попелюшечка. Вояк ремонтує ясла після нападу борсуків.

Сказано, що Орлякошуб проводить весь свій вільний час з Карохвісткою та кошенятами.

Потім він веде Білолапку на тренування.

Коли Мишошубка скликає віче, Орлякошуб пояснює Вивіркострибці та Ожинокігтю, що відбувається.

Вогнезір визнає, що Громовому Клану потрібен воєвода, і думає призначити на цю посаду Орлякошуба, але коли Листоплеса розповідає, що Зоряний Клан послав їй знак про Ожинокігтя, провідник призначає воєводою молодого кота. Орлякошуб схвалює вибір Вогнезора.

Цикл "Сила трьох"[]

Прозір[]

Дочки Орлякошуба стали новачками, а єдиний син, Кротик, помер від Зеленого кашлюку.

Орлякошуб хворіє на білий кашлюк разом з Березопадом.

Бурешуб та Орлякошуб приходять з патрулювання і їх зустрічають Косариконіг й Порохошуб. Коти обговорюють рішення Вогнезора віддати частину території Тіньовому Клану. Починається сварка, і Косариконіг каже, що Бурешуб взагалі не вояк Громового Клану. Орлякошуб заспокоює вояків.

Коли повертається Сіросмуг, Орлякошуб, Ожинокіготь та Хмарохвіст зносять ожину, щоб збудувати тимчасове гніздо для Сіросмуга та Міллі. Попелюшколапка випадково врізається у вояка, і той говорить, що вона така ж непосидюча, як і Попелюшка.

Він стає виховником Падуболапки, коли вона вирішує покинути посаду новачки медикішки.

На денному Зборищі Орлякошуб підтримує свою нову новачку в боротьбі проти Вересолапки.

Темна ріка[]

Коли Громовий Клан проходить через колоду на острів Зборищ, Орлякошуб хапає Бубколапа і не дає йому впасти.

Він веде свою новачку на полювання під час дощу. Падуболапка запитує, чи битиметься вона зі своїми родичами у Тіньовому Клані, на що Орлякошуб відповідає так, якщо у цьому буде потреба. Кіт просить її припинити ставити запитання та повернутись до полювання. Пізніше вони йдуть на розвідку з Хмарохвостом, Березопадом та Попелюшколапкою. Коти сильно дивуються, коли Попелюшколапці вдається розпізнати запах лисиці, хоча вона ніколи раніше його не знала.

Золотистий вояк із Падуболапкою, Золошубом та Леволапом йдуть на бойове тренування. Виховники розповідають новакам про сильні і слабкі сторони інших Кланів, перш ніж перейти до тренування. Леволап імітує Річкового кота, і захопившись починає справді кривдити сестру, поки його не забирає Ожинокіготь.

Орлякошуб, Хмарохвіст і Косариконіг проводять іспит для своїх учнів. Коли Мишколап вирішує вилізти на верхівку Небесного Дуба, Орякошуб велить коту спускатися, але інші говорять облишити новака. Мишколап застрягає на дереві, тому Попелюшколапка хоче допомогти йому спуститися. Вояк тривожиться за свою дочку, та все ж дозволяє їй спробувати. Кицька падає з дерева і ламає собі лапу. Орлякошуб допомагає нести її до табору.

Вояк відвідує наступне Зборище.

Орлякошуб хоче взяти Падуболапку на полювання, але та просить спершу піти провідати Попелюшколапку. Він дозволяє.

Пізніше кіт хоче відвести новачку на бойове тренування, але вона пропускає його та кудись зникає. Коли Клан помічає її зникнення, Орлякошуб розказує іншим, що вона не прийшла на його впоряд.

Вигнанці[]

Разом із Падуболапкою та Вогнезором Орлякошуб присутній у патрулі, який зупиняє бійку Бубконоса і Березопада з Тіньовим патрулем.

Під час мжички золотистий кіт виходить з вояцького кубла до кагату. Падуболапка запитує в Орлякошуба, чи підуть вони на лови, але кіт відповідає, що вся здобич зараз буде в норах. Тоді новачка просить відпустити її на полювання саму, і Орлякошуб погоджується та наказує їй повертатися до сонцепіку.

Орлякошуб сердиться на Падуболапку, бо та знову і знову впускає здобич. Вояк запитує новачку, чи щось її турбує, і кішка бреше, що все гаразд. Трохи потім Падуболапці все ж вдається впіймати полівку та отримати похвалу від Орлякошуба.

Кіт спостерігає за жорсткою бійкою Золошуба і Леволапа. Шокований Орлякошуб розбороняє котів. Після цього Маколапка боїться, що виховники будуть битися з ними так само, проте Орлякошуб заспокоює її.

Путівник "Таємниці Кланів"[]

Орлякошуб розповідає про те, як він став вояком.

Родовід[]

Мати:

Батько:

Пара:

Дочки:

Син:

Сестри:

Брат:

Племінниця:

Бабусі:

Дідусі:

Дядьки:

Тітки:

Двоюрідні сестри:

Двоюрідні брати:

Двоюрідні племінниці:

Двоюрідні племінники:

Цікаві факти[]

  1. Орлякошуб — один із кошенят, яких викрав Кігтеморд.
  2. Орлякошуб наставник своєї племіннииці, Білолапки, хоч зазвичай вояки не виховують родичів.
  3. Кіт став новаком раніше, ніж йому виповнилося 6 повень.
  4. Вікі не вважає, що Орлякошуб та Шипокіготь близнюки.
Advertisement