Вікі з Котів-Вояків
Advertisement
Вікі з Котів-Вояків
Плашки6.png
Тимчасово відсутня модель
Через певні причини у цій статті тимчасово відсутня модель. Ми працюємо над тим, щоби вона якомога швидше тут з'явилась.

Павотеніг — сірий смугастий кіт.

Життєпис[]

Цикл "Пророцтва починаються"[]

Здіймається буря[]

Павотелап входить в патруль, який не пропускає Синьозірку та Вогнесерда до Високих Скель.

Новак атакує Піскошторму, Вогнесерда та Хмаролапа зі своїм наставником та Мертвоногом. У битві Хмаролап перемагає котика.

Темні часи[]

Коли Тигровий Клан нападає на Вітряний, Павотеніг лежить на траві з глибокими ранами.

Цикл "Нове пророцтво"[]

Світанок[]

Павотеніг зустрічає Воронолапа, коли той повертається з мандрівки. Вояк дуже холодно відноситься до новака та його друзів. Також кіт розповідає, що Двоноги знищили Чотиридерево.

На озерній території Павотеніг з іншими вояками гонить кроля.

Стожари[]

Багнокіготь атакує Вітряний Клан, і Павотеніг один з тих, хто підтримує його провідництво.

Сутінки[]

Павотеніг знаходиться в патрулі, який зустрічає Громових котів на кордоні. Кіт не радий тим, що Вогнезір намагається допомагати Однозору.

Коли Мохошубка та Листоплеса переходять Вітряну територію, Павотеніг знаходиться в патрулі. Вояк робить зауваження Воронокрилу, коли той дуже довго дивиться на Листоплесу.

Кіт разом з Ласкошубом відводить Громових котів до провідника.

Також Павотеніг входить в патруль, який допомагає сусідам відігнати борсуків.

Захід[]

На Зборищі, коли Воронокрил говорить, що Вітряні коти не зможуть полювати, як Громові, Павотеніг каже, що кому б це знати, як не йому.

Цикл "Сила трьох"[]

Прозір[]

Павотеніг — старійшина Вітряного Клану.

Темна ріка[]

Він зазначений у Громадянстві.

Вигнанці[]

Він зазаначений у Громадянстві.

Цікаві факти[]

  1. У першому циклі його ім'я переклали як Сітколап/Сітконіг, але в другому циклі його змінили на Павотенога.
  2. Він має розірване вухо.

Галерея[]

Пiкселi[]

Advertisement