Вікі з Котів-Вояків
Advertisement
Вікі з Котів-Вояків
Плашки6.png
Тимчасово відсутня модель
Через певні причини у цій статті тимчасово відсутня модель. Ми працюємо над тим, щоби вона якомога швидше тут з'явилась.

Папоротехмарка маленька світло-сіра кішка з більш темними плямами і світло-зеленими очима.

Життєпис[]

Цикл "Пророцтва починаються"[]

На волю![]

У Ряболиці народжується четверо кошенят: Папоротехмарка, Золошуб та ще два її неназваних брата.

Вогонь і крига[]

Під час Гололисту, у заметіль, коли кошенята підросли, Хмарко вмовляє молочних брата та сестру піти з ясел та наловити здобичі, й вони погоджуються. Папоротехмарка та Золошуб нічого не спіймали, а Хмарко ловить свою першу здобич — водяну мишу. Коли їх знаходить Вогнесерд та пошуковий загін, вони несуть кошенят у табір до Синьозірки. Провідниця кричить на малюків, після чого відпускає їх до ясел.

Здіймається буря[]

Вони з братом стають новаками. Її нове ім'я — Папоротелапка, а виховник — Темносмуг. Папоротелапка хвилюється, що Синьозірка вибрала для неї виховником Темносмуга.

Вона розмовляє з Дрібновухом, Крапохвісткою, Піскоштормою, Порохошубом та Темносмугом про неправильну церемонію назовництва Вогнесерда у воєводи. Темносмуг грубо висловлюється про Вогнесерда, але Порохошуб змушує його замовкнути, щоб не налякати Папоротелапку.

Небезпечний шлях[]

Прудколап пропонує всім новакам піти до Зміїних Скель і зловити того, хто краде здобич Громового Клану. Папоротелапка відмовляється разом з усіма новаками, окрім Яснолапки.

Новачка розповідає воєводі, що Прудколап та Яснолапка пішли до Зміїних скель, щоб знайти, хто полює на здобич, щоб Синьозірка провела церемонію їх назовництва у вояки. Порохошуб постійно підбадьорює Папоротелапку, щоб вона продовжувала розповідати далі.

Тигрозір вбиває Ряболицю, щоб привчити собак до котячої крові. Папоротелапка з Зололапом дуже переймаються через утрату матері.

Коли Вогнесерд збирає команду, щоб скинути собак в урвище, Зололап з Папоротелапкою хочуть піти з ним, щоб помститися за Ряболицю. Вогнесерд спочатку не хоче, щоб новаки йшли, але потім він їх бере.

Темні часи[]

Клан повертається в табір, і Папоротелапка із Зололапом йдуть до воєводи та говорять, що вони зробили все, як той сказав. Вогнесерд хвалить новаків. Порохошуб підходить до новачки та лиже її.

Вогнесерд отримує своє провідницьке ім'я — Вогнезір, і Папоротелапка питає в провідника, чи справді він бачив Зореклан. Коли Вогнезір відповідає, що справді, новачка викрикує, що він точно буде добрим провідником.

Темносмуг дає Каринці душогубниці, й Папоротелапка каже Громовому провіднику, що не хоче, щоб він був її виховником. На вічі Вогнезір нявчить, що хоче подякувати Зололапу та Папоротелапці, й весь Клан вигукує їхні імена.

Після вигнання Темносмуга провідник дає сірій новачці нового виховника — Довгохвоста. Також Папоротелапка йде на Зборище.

Новачка допомагає Попелюшці з травами та пораненими в бою з Кривавими котами. Разом з іншими новаками Папоротелапка вбиває Кривавого воєводу — Кістяка.

Спецвидання "Шлях Вогнезора"[]

Папоротелапка отримує своє вояцьке ім'я — Папоротехмарка й переходить жити до ясел. Її парою стає Порохошуб. У кішки народжуються кошенята — Мідик та Косарик.

Королеву помітно під час вояцької церемонії Ожинолапа. Вона сварить кошенят за їхню поведінку. Також Папоротехмарка з Ясносердою гріється на сонці.

Коли Верболозу вбиває борсук, сіра кішка притискає своїх кошенят до себе. Вогнезір доручає королевам доглядати Дощолапа, Сажолапа та Каролапку, поки новаки не змиряться з втратою матері.

Коли провідник хоче залишити Клан, Папоротехмарка питає Вогнезора про безпеку кошенят.

Цикл "Нове пророцтво"[]

Північ[]

У Папоротехмарки народжуються кошенята: Березко, Модринка та Ясенька.

Коли Круколап приходить у табір, кошенята граються з його хвостом. Папоротехмарка вибачається за своїх малюків.

Сходить місяць[]

Модринка помирає з голоду, й королева розбита цим.

Порохошуб вмовляє розбиту горем Папоротехмарку з’‎їсти здобич.

Світанок[]

Ясенька також помирає, й королева засмучена. Коді приносить Папоротехмарці макові зернятка. Сіра кішка хвилюється, що Березко також помре. Коли Мідиколапа збиває потвора, кішка виглядає ще більш розбитою.

Сіра королева також відправляється в подорож разом з іншими Кланами. Вона здружується з Маківкою.

Коли орел нападає на Клани, Бурошубка відштовхує її з Березком в безпечне місце.

Стожари[]

Папоротехмарку помітно з Порохошубом та Березком під деревом.

Коли Кланам приходить час йти на свої нові території, Березко засмучений, бо втрачає своїх друзів з Тіньового Клану. Але Папоротехмарка каже сину, що вони з іншого Клану.

Ожинокіготь та Вивіркострибка приводять Клан у новий табір, і кішка питає в брунатого вояка, де знайти тепле кубло.

Порохошуб сварить Березка, але сіра королева захищає кошеня.

Косариконіг стає вояком, і Папоротехмарка з Порохошубом гордо дивляться на нього.

Сутінки[]

На вічі Березко вигукує, що він зможе допомагати з підстилками, але Папоротехмарка говорить сину, що йому доведеться почекати.

Березолап стає новаком Золошуба, й Папоротехмарка захоплено дивиться на нього.

Коли Маргаритка зі своїми кошенятами приходить в Клан, сіра кішка допомагає їй в яслах.

Під час битви з борсуками Папоротехмарка відводить Маргаритку в безпечне місце.

Захід[]

Після нападу кішка хвилюється, бо не може знайти Порохошуба. Ожинокіготь допомагає їй знайти вояка.

Папоротехмарка ділиться язиками з Порохошубом.

На вічі вона питає в Листоплесої про Березолапа. Кішка додає їй, що вона чудова медикішка.

Коли на вічі розповідають про пастки, Злотоквітка викрикує, що на старій території було краще. Але Папортехмарка говорить старійшині, що від старої території, мабуть, нічого не залишилося.

Кішка дуже засмучується, коли Маргаритка таємно покидає Клан. Карохвістка хоче піти на пошуки Маргаритки, але Папоротехмарка говорить, що її місце біля кошенят.

Ожинокіготь стає воєводою і помилково призначає Папоротехмарку в два патруля.

Цикл "Сила трьох"[]

Прозір[]

Папоротехмарка стає матір’‎ю Лиска й Крижинки.

Вона з Маргариткою вигодовує Сойка, Падубку й Левка, тому що у Вивіркострибки немає молока.

Коли стає відомо про мертву лисицю та її лисенят, Папоротехмарка каже Вогнезорові, що вони не можуть допустити, щоб у лісі водилися лиси.

Її помітно на новацькій церемонії Левка, Падубки та Сойка.

Ясносерда повідомляє Сойколапові, що вона пообціла Папоротехмарці, що він пограється з Лиском і Крижинкою.

Повертається Сіросмуг, і Вогнезір не може вирішити, хто тепер буде воєводою. Папоротехмарка присутня на вічі, де воєводою залишають Ожинокігтя.

Коли на Вітряний Клан нападають собаки, королева заступає собою кошенят. Вона говорить Золошубові, якого включають в рятувальний патруль, бути обережним.

Пізніше у Папоротехмарки виявляють зелений кашлюк. Поки вона лікується, за Лиском і Крижинкою наглядає Маргаритка.

Під час денного Зборища Папоротехмарка з кошенятами залишається в таборі. Вона наказує Лиску й Крижинці принести муху, жука й мох.

Темна ріка[]

Папоротехмарка відганяє Крижинку та Лиска від ясел, коли Міллі й Сіросмуг укріплюють там стіни.

Кошенята хочуть також брати участь в прийдешній битві із Вітряним Кланом, але Папоротехмарка каже, що вони будуть тільки заважати. Королева додає, що їхній час для битви ще прийде, але не цієї повні.

Вигнанці[]

Папоротехмарка приглядає за кошенятами Маргаритки, Жабком і Ружкою, поки кремова кішка спостерігає за вояцькою церемонією своїх старших дітей.

Коли Падуболапка приносить Маргаритці дрозда, Лиско сподівається, що їх з Крижинкою також пригостять, але Папоротехмарка каже, що вони вже достатньо дорослі, щоб самостійно брати собі свіжину. Тоді кошенята вибігають з ясел до кагату, і сіра королева гукає їм принести ще щось для Міллі.

Пізніше Вогнезір проводить новацьку церемонію для Лиска і Крижинки. Папоротехмарка та Порохошуб ведуть своїх кошенят до Високого Виступу.

Кішка на мить висувається з ясел, коли досвітній патруль з Порохошуба, Піскошторми, Мишовуса та Медолапки вирушає до лісу.

Путівник "Таємниці Кланів"[]

Вона згадується в розповідях Порохошуба та Березолапа.

Родовід[]

Мама:

Брат:

Молочний брат:

Єдиноутробна сестра:

Пара:

Сини:

Доньки:

Внук:

Внучка:

Племінниці:

Внучаті племінники:

Внучата племінниця:

Дядьки:

Тітка:

Бабуся:

Дідусь:

Двоюрідні дідусі:

Двоюрідні брати:

Двоюрідні сестри:

Двоюрідна бабуся:

Двоюрідний дядько:

Цікаві факти[]

  1. Вікі думає, що Білошторм може бути її батьком. Ще вона гадає, що Вітрогон також міг бути батьком Папоротехмарки.

Помилки[]

  1. У "Ліс таємниць", на сторінці 240, або її, або її брата помилово описали з піщано-рудим хутром.
Advertisement