Класнючо.jpg

Перохвоста — сріблясто-сіра пухнаста кішка з блакитними очима.

Цикл «Пророцтва починаються»[ред. | ред. код]

Ліс таємниць[ред. | ред. код]

Маленька Пір’їнка та її брат Буревійко народжуються у Річкової королеви Срібнострумки та Громового вояка Сіросмуга. Їхня мати помирає від великої втрати крові.

У Громовому Клані кошенят виховує Злотоквітка.

Річкові вояки хочуть забрати кошенят собі, і Сіросмуг разом зі своїми малюками переходить до Річкового Клану.

Здіймається буря[ред. | ред. код]

Коли Громові коти тимчасово оселяються в Річковому таборі, Сіросмуг показує Вогнесерду Пір'їнку та Буревійка.

Небезпечний шлях[ред. | ред. код]

Після того як Сіросмуг залишив Річковий Клан, Моховинка розповідає йому, що Перолапка та Бурелап тепер новаки. Виховницею Перолапки стає Мрячконіжка.

Темні часи[ред. | ред. код]

Тигрозір захоплює владу в Річковому Клані та перетворює його Тигровий Клан. Перолапка та Бурелап тепер в’‎язні разом з Мрячконіжкою та Каменешубом.

Тигровий провідник кличе в’‎язнів і наказує Каменешубу вбити Перолапку та Бурелапа, щоб довести свою вірність. Вояк відмовляє, й тоді Тигрозір доручає Чорноногому та Темносмугові вбити кота. Вояки вбивають в’‎язня, а Перолапка та Бурелап лише з жахом дивляться на полеглого кота.

Згодом в’‎язнів викрадають Громові коти та дозволяють оселитися в їхньому таборі. Піскошторма стає тимчасовою виховницею для Перолапки.

Перолапка бореться проти Кривавих вояків разом з іншими Кланами.

Після битви вона та Бурелап приходять до Сіросмуга. Вогнезір говорить новакам, що їхній батько тепер новий воєвода Громового Клану. Перолапка та Бурелап пишаються батьком.

Спецвидання "Шлях Вогнезора"[ред. | ред. код]

На Зборищі Леопардозірка оголошує, що Перохвоста та Бурешуб отримали свої вояцькі імена. Сіросмуг дуже радий за своїх дітей.

Цикл «Нове пророцтво»[ред. | ред. код]

Північ[ред. | ред. код]

Перохвоста обрана Дубосердом, щоб почути, що скаже Північ.

Обрані коти вирушають у подорож разом з Вохрошубкою, Ожинокігтем та Воронолапом. Бурешуб не може відпустити сестру саму, тому він іде разом з нею.

Коли Вивірколапка застрягає в заборі, Перохвоста та Вохрошубка допомагають їй звільнитися.

Згодом Перохвоста отримує знак про солону воду. Воячка повідомляє про це Ожинокігтю. Кіт говорить їй не розповідати про знак Воронолапу. Річкова кішка відповідає, що новак не такий поганий.

Коли на Перохвосту нападає собака, Воронолап рятує кішку, відволікаючи нападника, поки воячка залізе на дерево.

Ожинокіготь вважає, що Перохвоста єдина кішка, яка ладить з Воронолапом.

Коти знаходять борсучиху Північ.

Сходить місяць[ред. | ред. код]

За час подорожі Перохвоста закохується в Воронолапа. Бурешуб намагається Перохвостій, що їй не можна закохуватися в кота з іншого Клану, але Перохвоста каже, що це не його справа.

Кішка пропонує Воронолапові навчитися рибалити. Біля калабані новак питає кішку, чи будуть вони зустрічатися, коли повернуться в ліс. Воячка відповідає, що так.

Мандрівники зустрічають Плем’я Стрімкої Води. Гірські коти розповідають подорожнім про Гострозуба, та срібного кота, який має врятувати Плем'я від Гострозуба. Гірські коти вважають Бурешуба обраним і тримають вояка в печері.

Перохвоста з друзями визволяють Бурешуба.

Мандрівники вирішують повернутися до Племені та допомогти їм визволитися від нападів.

Гострозуб атакує Плем’я і заганяє Воронолапа в кут. Перохвоста підстрибує до стелі та чіпляється за кам’яний зуб. Разом із камінням вона летить на спину Гострозубу та вбиває його. Але через сильний удар об кам’яну підлогу кішка помирає. Коти Племені говорять, що насправді Перохвоста була сріблястим котомі з пророцтва.

Стожари[ред. | ред. код]

Листолапка знаходить Місячний Став і бачить Перохвосту. Кішка просить передати Воронокрилу, щоб той не був сліпим до інших котів.

Сутінки[ред. | ред. код]

Перохвоста приходить до Листоплесої та просить її передати повідомлення Мільгокрилій. Спочатку Листоплеса гадає, що Перохвоста буде зла на неї, бо Листоплеса кохає Воронокрила. Зоряна кішка каже, що вона не буде зла, бо завжди хотіла бачити Воронокрила щасливим. Перохвоста говорить Листоплесій, щоб вона повідомила Мільгокрилу про те, що на Річковий Клан чекає небезпека від Двоногів.

Захід[ред. | ред. код]

Кішка приходить до Листоплесої уві сні та показує їй Верболапку. Перохвоста просить медикішку навчати Верболапку знаків від Зореклану, оскільки Мільгокрила не вірить в предків.

Спецвидання "Таємниці Кланів"[ред. | ред. код]

Вона проводить екскурсію по Річковому табору на лісовій території.

Родовід[ред. | ред. код]

Мати:

Батько:

Прийомні матері:

Брати:

Молочний брат:

Молочні сестри:

Дідусі:

Бабуся:

Прадідусі:

Прабабусі:

Тітка:

Дядьки:

Двоюрідні тітки:

Двоюрідні дядьки:

Двоюрідні дідусі:

Двоюрідні бабусі:

Двоюрідні сестри:

Двоюрідний брат:

Далекі родичі:

  1. Вона має кров Річкового Клану через Срібнострумку, і кров Громового Клану через Сіросмуга.
  2. Воронокрил вибрав собі вояцьке ім’я на честь Перохвостої.
  3. Перохвоста дуже схожа на свою матір.
  4. В "Ліс таємниць" говорилося, що Яроквітка буде годувати Пір’їнку та Буревійка. Але в "Здіймається буря" їх вигодовує Моховинка.
  5. Кейт сказала, що в Зореклані Воронокрил вибере Перохвосту, тому що "перше кохання" завжди перемагає.
  6. Вона має кров Небесного Клану.
  7. Вікі вважає, що якби Перохвоста вижила, то її стосунки з Воронокрилом не склалися б. Вона була для нього занадто стара.
  8. Вікі також вважає, що якби Перохвоста пережила падіння, вона б повернулася до Річкового Клану, і дозволила Воронокрилу піти до Вітряного Клану, оскільки Перохвоста була віддана Вояцькому правильнику, і врешті-решт дозволила голові управляти своїм серцем.