FANDOM

Плем'я Стрімкої Води — це група котів, які живуть в горах за водоспадом.

Опис Редагувати

Плем’я Стрімкої Води – це мужні та витривалі вояки, яких не лякають холодний гірський вітер і гострі пазури хижаків. Вони вміють добре маскуватися і шугають непомітними тінями серед скель у пошуках здобичі. На відміну від лісових котів, живуть у печерах. Мають власні звичаї та ієрархію серед членів Племені. Очолює Плем’я Цілитель(Вождь), який одночасно виконує обов’язки провідника та медикота. Кошенята спочатку стають першачками, а потім або вартовими печери, або звіроловами.

Плем'я Стрімкої Води Редагувати

Ці коти відрізняються від Кланів майже всім. У них немає воєводи, а провідник виконує обов'язки медикота. У цих котів інші слова, традиції.

Віра Редагувати

Ці коти вірять в Плем'я Вічного Полювання. Це як Зореклан в Кланових котів. Цілитель Племені тлумачить знаки від Племені Вічного Полювання. Це невелике озерце. Знаки бувають природні, такі як: дощ, роса, хмари, небо...Плем'я Вічного Полювання послало знак про "сріблястого кота".

Традиції Редагувати

На відміну від Кланових котів, ці коти називають своїх кошенят не за зовнішньою ознакою, а за тим, що королева бачить першим після народження. Вони скорочують імена по першому слову. Наприклад: Студня-Де-Пірнають-Рибки  — Студня.

Їдять коти племені один раз в день.У них є традиція, коли два кота сідають їсти, то кожний відкусує шматочок, а тоді вони міняються цими шматочками.

Територія Редагувати

У цих котів немає території, тому що у них немає ворогів, які крали б їхню здобич. Їм не загрожують Двоноги, борсуки, лисиці, собаки або інші коти. Коти живуть в горах, тому їм нічого не страшно. Єдина загроза може бути через орлів, соколів або, ще Гострозуб (раніше).

Печера Стрімкої Води Редагувати

Табір племені - печера, знаходиться у горах за водоспадом. Кам'янисті стежки ведуть до печери Шпилястих Каменів та ясел. В печері чутно тільки стікання води. Коти племені сплять на пір'ях соколів або орлів. Тут тече струмок, а за ним яма зі здобиччю. Печера дуже велика і в ній легко поміститься всі чотири Клани лісових котів. Цілитель племені ніколи не виходить з табору.

Печера Шпилястих Каменів Редагувати

В цій печері знаходиться озеро Племені Вічного Полювання і разом з ним місце Цілителя племені. Цілитель спить тут та проводить більшу частину свого життя. Він тлумачить знаки Племені Вічного Полювання. Печера Шляпистих Каменів це те саме, що й Місячний Став або Місяцескеля.

Здобич Редагувати

Коти Племені полюють на орлів та соколів. Через це вартовий має ходити на полювання з звіроловами. Звіролови полюють, а в цей час вартовий стежить за небом, щоб не напали хижі птахи. Мисливці підкрадаються до птахів та кидаються їм на спину. Птах може ще трохи покружляти в небі, а потім упаде. Звіролови іноді полюють на мишей.

Ієрархія Редагувати

Кошеня стає першаком і виконує схожі обов'язки, як у новака. Але першак не обирає ким йому стати. Це вирішує Цілитель. Швидші коти стають звіроловами, а сильніші стають вартовими. В Племені є мамки - це як королеви в Кланах. Цілитель в Племені тлумачить знаки Племені Вічного Полювання. Він виконує обов'язки медикота та провідника.

Історія Редагувати

Путівник "Таємниці Кланів" Редагувати

Скелевидець розповідає про сріблястого кота та свої підозри до нових котів. Він молить Плем'я Вічного Полювання, щоб срібним котом був Бурешуб.

Відомі коти Племені Стрімкої Води Редагувати

Цілитель Племені: Редагувати

Звіролови Редагувати

Вартові печери Редагувати

Мамки Редагувати