Вікі з Котів-Вояків
Advertisement
Вікі з Котів-Вояків

Плем'я Стрімкої Води — це група котів, які живуть в горах за водоспадом.

Опис[]

Плем'я Стрімкої Води — це мужні та витривалі вояки, яких не лякають холодний гірський вітер і гострі пазурі хижаків. Вони вміють добре маскуватися і шугають непомітними тінями серед скель у пошуках здобичі. На відміну від лісових котів, живуть у печерах. Мають власні звичаї та ієрархію серед членів Племені.

Віра[]

Ці коти вірять у Плем'я Вічного Полювання, що є аналогом Зореклану у котів-вояків. Цілитель Племені тлумачить знаки від предків, що з'являються у невеликому озерці. Знаки бувають природні, такі як дощ, роса, хмари, небо. Плем'я Вічного Полювання послало знак про "сріблястого кота".

Традиції[]

На відміну від Кланових котів, ці називають своїх кошенят не за зовнішньою ознакою, а за тим, що перше бачить королева після народження кошенят. Вони скорочують імена за першим словом. Наприклад: Студня-Де-Пірнають-Рибки — Студня.

Їдять коти Племені один раз на день. У них є традиція: коли два кота сідають їсти, кожен відкушує шматочок і з'їдає, а тоді вони міняються рештою здобичі.

Територія[]

У цих котів немає чітко визначеної території. Позначення кордонів не є традицією Племені. Крім того, у цьому немає необхідности, тому що немає ворогів, які крали б їхню здобич, Двоногів, борсуків, лисиць, собак або інших котів. Загрозу становлять лише орли та соколи. Раніше небезпекою був Гострозуб.

Печера Стрімкої Води[]

Табір племені — печера, розміщена у горах за водоспадом. Кам'янисті стежки ведуть до Печери Шпилястих Каменів та ясел. У печері чутно тільки стікання води. Коти Племені сплять на пір'ї соколів або орлів. Там тече струмок, за ним розташована яма зі свіжою здобиччю. Печера дуже велика, і в ній легко помістяться всі чотири Клани лісових котів. Цілитель племені ніколи не виходить з табору.

Печера Шпилястих Каменів[]

У цій печері розташоване озеро Племені Вічного Полювання і разом з ним місце Цілителя Племені. Цілитель спить тут та проводить більшу частину свого життя. Він тлумачить знаки Племені Вічного Полювання. Печера Шпилястих Каменів — це аналог Місячного Ставу та Місяцескелі.

Здобич[]

Коти Племені полюють на орлів та соколів. Через високу небезпеку такого полювання звіроловів супроводжують вартові. Звіролови полюють, а в цей час вартовий стежить за небом, щоб не напали хижі птахи. Мисливці підкрадаються до птахів та кидаються їм на спину. Птах може ще трохи покружляти в небі, а потім упаде. Іноді звіролови полюють на мишей.

Ієрархія[]

Цілитель — Провидець Шпилястих Каменів (Скелевидець). Він виконує роль провідника та медикота одночасно, тлумачить пророцтва Племені Вічного Полювання у Печері Шпилястих Каменів та веде своє Плем'я згідно зі знаками пращурів.

Звіролови — коти, відповідальні за полювання для Племені.

Вартові печери — коти, що зобов'язані охороняти печеру та звіроловів, поки ті полюють.

Першак — більш доросле кошеня, що навчається своїм майбутнім обов'язкам. За племінним звичаєм, малеча вже народжується звіроловом чи вартовим, тобто не обирає, ким хоче стати.

Мамка — кішка, яка виношує чи нещодавно народила кошенят. Так само як у Кланах, мамки повертаються до життя звіролова/вартового печери, як тільки їхні кошенята стають першаками.

Кошеня — коти, що занадто молоді для першацтва. Зазвичай їхнє ім'я не змінюється, коли вони стають першаками, а згодом вартовими/звіроловами.

Старійшина — це звіролов або вартовий печери, що вже застарий для виконання його обов'язків.

Історія[]

Путівник "Таємниці Кланів"[]

Скелевидець розповідає про сріблястого кота та свої підозри щодо нових котів. Він молить Плем'я Вічного Полювання, щоби срібним котом був Бурешуб.

Цикл "Нове пророцтво"[]

Сходить місяць[]

Скелевидець отримує пророцтво від Племені Вічного Полювання, що прийде сріблястий кіт, який врятує котів від Гострозуба.

Плем'я Стрімкої Води зустрічає шістьох котів, які йдуть до лісу через гори. Плем'я дає їм їжу та притулок. Коти вважають одного з прибулих, Бурешуба, тим самим сріблястим котом.

Мандрівники, вже ситі там відпочилі, приймають рішення покинути Плем'я, але Скелевидець не відпускає з ними Бурешуба. Друзі хочуть врятувати друга, однак коти Племені переважають їх кількістю. П'ятеро котів не здаються. Вони приходять до печер під час нападу Гострозуба. Гірський лев убиває Зорю, і це дає можливість котам вкрасти Бурешуба. Потім вони тікають до волоцюг Пазура, Птахи та Каменя, яких вигнав Скелевидець. Все ж вони вирішують допомогти Племені, і всі повертаються туди й придумують план, як вбити Гострозуба: вони заманять його до печер, де той з'їсть кроля з душогубцями.

Коли коти приманюють його, Гострозуб відштовхує кроля і починає нападати на котів. Перохвоста вбиває його, збивши камінь на стелі печери, який упав на голову звіру. Вона й була тим "сріблястим котом", але вона вдаряється об підлогу печери й помирає. Плем’я ховає кішку та проводить мандрівників за водоспад.

Світанок[]

Під час Великої Мандрівки Клани йдуть через гори й зупиняються у Племені Стрімкої Води. Плем'я радо приймає їх, бо колись лісова кішка Перохвоста врятувала їх від жахливого Гострозуба. Коли чотири Клани збираються йти, Бурешуб приймає рішення залишитися в Племені разом із коханою Студнею.

Відомі коти Племені Стрімкої Води[]

Цілитель Племені:[]

Звіролови:[]

Вартові печери:[]

Мамки:[]

Advertisement