Класнючо.jpg

Плямошкур — маленький чорно-білий кіт.

Спецвидання "Пророцтво Синьозірки"[ред. | ред. код]

Плямко з Леопардонькоюкошенята Легковії, які вже скоро мають стати новаками.

Плямко перемовляється з сестрою й каже, що вона в грі буде мишею, а він вояком, через що починається бійка. Коли на них гарчить якийсь кіт, Плямко погоджується поступитись сестрі.

Пізніше їх зустрічають Синютка та Сніжка, й кошенята йдуть оглядати табір. Котик говорить, що хоче вже скоріше перейти в нове кубло. Вони зустрічають Ряболапку, яка говорить, що коли той стане тренуватися, то буде мати за щастя поспати. Вони розмовляють, а потім Плямко просить новачку відвести їх до піщаної лощовини, але кішка погоджується відвести лише до краю звору.

Плямко стає новаком Плямолапом. Його виховник — Стрепіхань

Його помітно під час обговорення небезпеки від Вітряного Клану.

Коли Громовий Клан приймає рішення напасти на Вітряний, Плямолап залишається захищати табір. Він хоче сказати, що бажає битися, але його перебиває Стрепіхань.

Через деякий час він стає вояком на ім'я Плямошуб.

Згодом нападають Річкові вояки. Плямошуб знову залишається захищати табір.

Кіт бере участь у новій битві з Річковим Кланом. Він б'ється з Видроплесою.

Плямошуб виховує Білолапа.

Через багато повень кіт переходить до кубла старійшин.

Цикл "Пророцтва починаються"[ред. | ред. код]

На волю![ред. | ред. код]

Плямошкур — старійшина Громового Клану.

Вогонь і крига[ред. | ред. код]

Плямошкур захворює. Жовтоікла думає, що то білий кашлюк, але потім з’ясовується, що це зелений кашлюк. Та старійшина успішно справляється з недугом.

Коли на Вітряний Клан нападають Річковий і Тіньовий, Синьозірка вирішує допомогти Вітряному Кланові. Плямошкур протестує, аргументуючи тим, що Громовий Клан надто слабкий. Тигрокіготь не погоджується, і старійшина погоджується з його доводами. 

Ліс таємниць[ред. | ред. код]

На Зборищі Плямошкур розмовляє з іншими старійшинами і згадує про зниклих кошенят Синьозірки. Крукошуб каже, но молоді коти нізащо не впораються з проблемами. Вогнесерд намагається цьому заперечити, але марно. Тоді Плямошкур заспокоює рудого вояка і радить не зважати на Крукошуба.

Коли річка виходить з берегів, занепокоєний старійшина розповідає про те, як річка вже колись виходила з берегів і які проблеми це принесло.

Також Плямошкур знаходиться разом з іншими старійшинами, коли Куцохвіст розповідає історію про Тигровий Клан.

Здіймається буря[ред. | ред. код]

Плямошкур розмовляє зі старійшинами про порушений ритуал назовництва воєводи, коли Синьозірка призначила їм Вогнесерда після місяцепіку через зраду Тигрокігтя. Старійшина обурений і занепокоєний цим фактом.

Коли настає засуха, Плямошкур пропонує принести шматочки моху, просоченого водою для королев, і усі підтримують цю ідею. 

Вогнесерд знаходить зниклого Хмаролапа, той розповідає всім, що його викрали. На частині про собаку Плямошкур перелякано перепитує про пса. 

Коли Громовий табір охоплює пожежа, Плямошкур намагається відтягти Куцохвоста в безпечне місце, але сам непритомніє. Вогнесерд виносить тіло старійшини, але той все одно гине. 

Родовід[ред. | ред. код]

Мати:

Батько:

Брат:

Сестри:

Пари:

Сини:

Онук:

Онучка:

Племінники:

Племінниці:

Внучатий племінник:

Внучаті племінниці:

Правнучаті племінники:

Правнучаті племінниці:

Дальні предки:

  1. Плямошкур нащадок Небесного Клану, бо в ньому тече кров Хмарозора та В'юнки.
  2. У "Пророцтві Синьозірці" його називали Плямошубом.

Помилки[ред. | ред. код]

  1. У "Пророцтві Синьозірки", на сторінці 200, його назвали Плямохутром.