FANDOM

Стережіться! Стаття містить спойлери!

Попелюх — худий сірий кіт. 

БіографіяРедагувати

На волю!Редагувати

У Громадянстві вказано, що Попелюх – старійшина Тіньового Клану. Згодом з’ясовується, що він один із старійшин, яких вигнав Зорелом.

Коли Громовий Клан відсилає патруль для порятунку кошенят, викрадених Кігтемордом, вояки знаходять тих самих котів, видворених Зореломом, серед яких є і Попелюх. Його представляє Жовтоікла. Кіт каже, що  вони прийшли допомогти, а не зашкодити, і тому що хочуть позбутися Зорелома. Також старійшина розповідає, що старі та хворі повільно помирають у Тіньовому Клані, а кошенята швидко травмуються. На питання про те, чому вони досі не витурили Зорелома, кіт відповідає, що той підкорив собі усіх. Коли ж Сіролап питає, чи їдять вони вороняче їдло, Попелюх відказує, що їдять все, що можуть знайти. Попелюх б’ється разом з іншими старійшинами проти шістьох лютих вояків. Зорелом і його поплічники програють, після чого залишають табір.

Вогонь і кригаРедагувати

Попелюх стає новим воєводою Ночезора.

Ліс таємницьРедагувати

Ночезір і його свита по дорозі до Чотиридерева зустрічають Громовий Клан, який через негаразди з погодою був вимушений зайти на чужі землі. Попелюх каже провідникові, що їхні вояки готові розтерзати прибульців. Той кілька митей не відповідає, а потім наказує пропустити Громових котів, бо хоче, щоб ті були на Зборищі.

Згодом Тіньовий Клан об’єднується з Вітряним заради помсти Громовому і Хвостоломові. Серед нападників видно і Тіньового воєводу. Він б’ється із Мишошубкою

Здіймається буряРедагувати

Попелюшка таємно лікує двох Тіньових котів – Дрібнохмара і Білогорлика. Вогнесерд дізнається про це. Вони розповідають, що Ночезір помирає. Рудий воєвода питає у нього про Тіньового воєводу – Попелюха, на що обидва коти відводять погляди і мовчать.

На Зборищі усі дізнаються про смерть Тіньового провідника. Білошторм запитує у Носошморга, чи прийде замість нього Попелюх, медикіт офіційно заявляє, що той помер, до того ж, одним із перших.

РодовідРедагувати

Тітки:

Дядьки:

Брат:

Двоюрідні брати/сестри:

Цікаві факти Редагувати

  1. У "Таємницях Кланів" кота названо Попелошубом.