Класнючо.jpg

Попелюшка — пухнаста темно-сіра кицька з синіми очима й зламаною заднюю лапкою.

Цикл "Пророцтва починаються"[ред. | ред. код]

На волю! [ред. | ред. код]

Кігтеморд викрадає кошенят, серед яких є й Попелюшка. Потім їх повертають Вогнелап, Сіролап та Жовтоікла.

Вогонь і крига[ред. | ред. код]

Кішка стає новачкою Попелапкою, її наставником є Вогнесерд.

На Громошляху замість Синьозірки Попелапку збиває потвора. Кішка ламає задню лапку. Жовтоікла каже, що Попелапці ніколи не стати вояком. Коли новачка отямлюється, вона допомагає Жовтоіклій.

Ліс таємниць[ред. | ред. код]

Коли Срібнострумка народжує, Попелапка намагається допомогти, бо Жовтоіклої немає поруч. Та королева помирає, залишаючи тільки кошенят. Попелапка звинувачує себе у тому, що не врятувала її. Також новачка вважає, що з неї вийде погана медикішка.

Вогнесерд з Попелапкою йдуть за ягодами. За ними слідкує Хмарко, бачить червоні ягоди й хоче скуштувати їх, але Попелапка вчасно попереджає кошеня й розповідає, що ці ягоди є душогубницями.

Учениця несе сороку Синьозірці й потім бачить, що всередині птиця згнила. Це був знак, що провідництво Синьозірки руйнується. Вогнесерд каже, що закопає сороку й радить Попелапці не розповідати про побачене.

Здіймається буря[ред. | ред. код]

Попелюшка таємно лікує Дрібнохмара та Білогорлика від хвороби. Коли Вогнесерд дізнається про лікування ворожих вояків, він сердиться на неї, але Попелюшці вдається його вмовити.

Громовий Клан тікає від пожежі. Вогнесерд та Жовтоікла відправляються по старійшин, які ще в таборі. Повернувшись в Клан воєвода розповідає, що втратив медикішку. Коли виявляється, що стара кішка померла, Попелюшка сумує за нею. Вона стає новою медикішкою Громового Клану.

Небезпечний шлях[ред. | ред. код]

Синьозірка впадає у відчай й медикішка намагається вилікувати провідницю. Вогнесерд проводить Попелюшку до Чотиридерева й по дорозі їх зустрічають Носошморг та Дрібнохмара.

Медикішка оглядає Сніжка та каже, що він глухий. Коли ж його викрадає яструб, Клан розгублений. Попелюшка заспокоює котів, говорячи, що це випадковість.

Попелюшка лікує Яснолапку після того, як вона втратила око.

Темні часи[ред. | ред. код]

Після смерті Синьозірки сіра медикішка веде Вогнесерда до Місяцескелі, щоб той отримав свої 9 життів. По дорозі він знайомить її з Ячменем.

Коли Темносмуг отруює Каринку, Попелюшка виліковує кошеня.

Спецвидання "Шлях Вогнезора"[ред. | ред. код]

Вогнезора мучають сни про котів, які кудись йдуть, й провідник ділиться ними з Попелюшкою. Довгохвіст отримує травму від кроля, який розцарапав вояку очі. Попелюшка намагається вилікувати вояка від сліпоти.

Попелюшка одна з тих, хто думає, що Вогнезір переселився до Двоногів. Коли провідник разом з Піскоштормою відправляються в подорож, Попелюшка показує основні трави воячці.

Наприкінці книги Вогнезір питає, як почувається Піскошторма. Попелюшка говорить провіднику, що якщо він хоче, то нехай піде подивиться на своїх кошенят знову.

Цикл «Нове пророцтво»[ред. | ред. код]

Північ[ред. | ред. код]

У Попелюшки з’являється учениця — Листолапка (донька Вогнезора). Дві медикішки збирають трави в лісі, коли сіра кицька отримує видіння про вогня та тигра. Разом з провідником медикиця тлумачить його. На їхню думку, видіння було про Вивірколапку та Ожинокігтя, тому Вогнезір та Попелюшка вирішують тримати окремо цих котів.

Коли зникає Вивірколапка, Попелюшка та Листолапка говорять провіднику, що з новачкою все добре.

Сходить місяць[ред. | ред. код]

Клани голодують через Двоногів. Попелюшка доглядає Папоротехмарку, але Модринка помирає від голоду. Ще медикішка дає уроки бойових прийомів Листолапці.

Коли Двоноги починають отруювати кроликів, Попелюшка оголошує, що їх їсти небезпечно. Рябохвоста злиться й каже, що Короморд збрехав. Згодом прибігає Косариколап й повідомляє, що Рябохвостій погано. Старійшину не вдається врятувати, тому вона помирає.

Попелюшка говорить Листолапці, що Хмарохвоста та Ясносерду викрали. Згодом і Листолапку викрадають Двоноги.

Світанок[ред. | ред. код]

Сіра кішка збирає трави та нападає на якусь кішку. Нею виявляється Вивірколапка, а біля новачки з’‎являється ще Бурешуб та Ожинокіготь. Попелюшка здивована цим й розповідає новоприбулим про ситуацію в Клані.

З полону Двоногих повертається Листолапка. Попелюшка з іншими вирушають у велику подорож, щоб знайти нові землі.

Стожари[ред. | ред. код]

Коти знаходять нову територію. Попелюшка та інші медикоти стурбовані, бо поки що немає місця де вони могли б ділилися язиками з предками. В новому таборі медикішка знаходить кубло медикішок та місце для трав.

Листолапка знаходить Місячний Став, чим дуже допомагає Кланам. Попелюшка нарікає свою новачку Листоплесою.

На Зборищі сіра кішка бачить, що Листоплеса говорить з Воронокрилом. Попелюшка нагадує Листоплесій, що медикотам не можна закохуватись.

Сутінки[ред. | ред. код]

Попелюшка дізнається, що скоро помре, від чого дуже сумує. Медикішка здогадується, що Листоплесій подобається Воронокрил.

Попелюшці допомагає Ясносерда, поки Листоплеса допомагає Річковому Клану.

Сіра киця знаходить свою ученицю разом з Воронокрилом. Обидві сваряться, а Попелюшка нападає на Листоплесу, й разом з Вітряним вояком учениця зникає. Медикішка розповідає Кланові про двох закоханих, чим дуже дивує всіх.

Під час нападу борсуків у Карохвістки починаються пологи. Один з нападників вривається в ясла. Попелюшка захищає королеву, й борсук її вбиває. Листоплеса та Воронокрил приходять в ясла та відганяють борсука. Попелюшка пробачає Листоплесу й назавжди заплющує очі.

Захід[ред. | ред. код]

Громовий Клан горює за Попелюшкою. Листоплеса намагається знайти наставницю в Зоряному Клані, але не може.

Згодом Плямолистка приходить до Листоплесої й говорить, що душа Попелюшки тепер в тілі маленькій Попелюшечки, доньці Карохвістки.

Путівник "Таємниці Кланів"[ред. | ред. код]

Згадується в списку відомих медикішок Громового Клану.

Родовід[ред. | ред. код]

Мати:

Батько:

Сестра:

Брати:

Тітки:

Дядьки:

Двоюрідна тітка:

Двоюрідний дядько:

Двоюрідні сестри:

Двоюрідні брати:

Племінник:

Племінниці:

Двоюрідні племінниці:

Двоюрідні племінники:

Бабусі:

Дідусі:

Двоюрідна бабуся:

  1. Попелюшка любила Вогнезора, ще коли була новачкою, вона часто мріяла, що могло бути б, якби все сталося по іншому. Тому вона сприйняла відносини Листоплесої й Воронокрила близько до серця. Попелюшка з мужісттю прийняла свою долю й жодного разу не була проти своєї справи. Якби Листоплеса знала про її таємниче кохання, вона могла б багато чого в неї навчитися.
  2. Кейт Кері припустила, що її батьком може бути Білошторм, а Вікі сказала, що її батько Левосерд.
  3. Попелюшка стала новачкою, коли її ще не було 6 повень.
  4. Вона одна з тих кошенят, кого викрав Кігтеморд у "На волю!".
  5. Ситуація, в якій опинилася Попелюшка в пролозі "Сутінки", була дуже близька Вікі Холмс.
  6. Вікі було сумно описувати її смерть.