Вікі з Котів-Вояків
Advertisement
Вікі з Котів-Вояків

Всі ці правила є обов’язковими до виконання. В разі їх порушення адміністратор обирає покарання на власний розсуд.

1. Загальні положення

  1. Вандалізм заборонений.
  2. Плагіат з інших Вікі заборонений.
  3. Заборонено публікувати будь-що, не пов'язане з тематикою Вікі.
  4. Заборонені лайка, хамство, образи інших користувачів і перехід на особистості в будь-якому прояві. Не вітаються злісні підколки, спілкування "на межі", тролінг, зневажливе ставлення до інших учасників, провокації на лайку і всякого роду недружні перепалки.
  5. У разі виникнення конфлікту або спору це має бути вирішено мирним шляхом дискусії.
  6. Заборонені множинні малосенсові повідомлення (флуд).
  7. Якщо якийсь користувач тимчасово заблокований, то на час блокування йому забороняється з'являтися в проекті під будь-яким іншим ніком, а також заводити мультів і з'являтися під ними. Якщо тимчасово заблокований користувач з'являється під іншим ім'ям, то його блокування без жодних попереджень може стати постійним, і доступ в проект для нього буде закритий зовсім.

2. Правила редагування статей

  1. Інформація з книг, які ще не вийшли українською мовою, в статтях не вказується.
  2. Не звалюйте все в одну купу і не накидайте розрізнені речення. Стаття повинна бути правильно і гарно оформлена заголовками, точними посиланнями, зображеннями і легко читатися.
  3. Не розводьте правки. Обов'язково користуйтеся кнопкою «Попередній перегляд», перш ніж записати сторінку (незалежно від обсягу правок). Будь-які зміни на сторінці намагайтеся вносити за мінімальну кількість правок (збережень). Нову статтю або великі блоки тексту краще спочатку повністю написати в будь-якому текстовому редакторі, по можливості відразу зробивши розмітку вікі-форматування, після чого, вже в майже готовому вигляді, скопіювати в вікі-редактор.
  4. Стаття повинна бути написана грамотно. Нехтувати орфографією не можна.
  5. Не треба вказувати інформацію, в якій ви не впевнені. Спочатку краще перевірити достовірність.
  6. У статті не можна висловлювати свою думку стосовно того, про що Ви пишете. Текст має бути об'єтивним.
  7. Характер заповнюється у головних героїв. Гг визначаємо так - від чиєї особи ведеться розповідь.
  8. Шаблон "Хороша стаття" може додавати лише головний статтєвик або його заступники, чи адмін-статтєвик.
  9. Шаблон "Незавершена стаття" можуть додавати лише статтєвики, а знімати - головний статтєвик або його заступники, чи адмін-статтєвик.
  10. Одна людина може працювати одночасно максимум з 3 статтями (не стосується невеликих правок, наприклад, виправлення помилок тощо).
  11. Якщо на статті стоїть шаблон "Ведеться праця", то той, чий нік там указаний, може без жодних пояснень скасувати правки інших користувачів.
  12. Шаблон "Ведеться праця" має бути знятий одразу після завершення роботи, а якщо від людини не буде редагувань протягом 2 тижнів, її буде знято зі статті.

3. Рекомендації

  1. Якщо ви не маєте належного досвіду в редагуванні, то спершу краще проконсультуватися з іншими, досвідченішими редакторами, або ж написати в обговоренні статті, яку збираєтесь редагувати. Для допомоги звертайтеся до адміністраторки - Ownpaw.
  2. Перш ніж створити статтю - уважно перевірте, чи не написано десь про те ж під іншою назвою або всередині більш загальної статті.

4. Зображення

  1. Перш ніж додавати свої роботи у статті, ви маєте отримати схвалення від офіційних художників Вікі (на даний момент це користувач NicoleKv), для цього потрібно написати комусь із них на Стіні обговорення. Якщо вони не відповідатимуть упродовж 3 днів, треба звернутись до головної адміністаторки - Ownpaw.
  2. Головний художник може дати право користувачу додавати зображення без попереднього схвалення.
  3. При завантаженні моделі слід називати його таким чином: ПерсонажНейм by КористувачНейм.
  4. При завантаженні пікселя треба називати його таким чином: ПерсонажНейм(посада) by КористувачНейм.
  5. Якщо Ви оновлюєте свої роботи, не треба завантажувати новий файл, слід оновити існуючий на сторінці файлу.
  6. Якщо зображення для статей додають художники або користувачі, які отримали схвалення, слід додавати категорію "Малюнки персонажів: КланНейм". Це правило ще буде доповнюватись.
  7. Для пікселів правило невдовзі буде розроблено.
  8. Якщо користувач додає малюнок для власного користування або для схвалення від художників, слід лише додавати категорію "Користувацьке".

5. Коментарі

  1. Спойлери, не виокремлені словом "СПОЙЛЕР", видалятимуться.
  2. Спойлери, які після виходу нових книг перестали бути спойлерами, видалятимуться.
  3. Флуд і повідомлення без сенсу, або ті, що не стосуються теми обговорення, видалятимуться.
  4. Повідомлення не за темою статті, але за темою КВ, видалятимуться через місяць після публікації, якщо за цей час вони не були змінені, доповнені, або це повідомлення підтримав інший користувач. Після відповідної дії починається новий відлік 30-денного періоду.
  5. Коментарі, які охоплюють технічну складову існування Вікі, видалятимуться на розсуд адміністраторів.
  6. Коментарі, що втратили свою актуальність, видалятимуться.
  7. Порушення описаних правил призводить до блокувань адміністраторами короткотривалий, середньотривалий та довготривалий терміни, залежно від повторюваності порушень.
  8. Користувачам надається право оскаржити рішення про видалення коментаря, але для цього треба довести необґрунтованість рішення адміністратора.

(МОК від 14.03.2021)

6. Використання моделей поза Вікі

  1. Заборонено перероблювати моделі, змінювати їх, розфарбовувати їх.
  2. Використання моделей дозволене лише за умови вказання Вікі як власника (напр.: Моделі взяті з Вікі з "Котів-Вояків", https://uawarriors.fandom.com//uk/wiki/Головна_сторінка).
Advertisement