Вікі з Котів-Вояків
Advertisement
Вікі з Котів-Вояків
Використання цієї моделі при створенні творчого контенту дозволене лише за умови вказання Вікі як власника моделі ("Моделі взяті з Вікі з "Котів-Вояків", бажано додавати посилання). Переробляти, модернізувати, змінювати моделі під себе заборонено.

Ранньоквітка — муруга кішка[1] з бурштиновими очима[2].

Життєпис[]

Цикл «Пророцтва починаються»[]

Вогонь і крига[]

У пролозі Ранньоквітка от-от має народити кошенят.

Коли Вітряний Клан повертається до свого дому, в Ранньоквітки вже є кошеня, і вона швидко втомлюється його нести, тому Вогнесерд хоче їй допомогти. Спочатку вона з підозрою на нього дивиться, але потім довіряє йому нести свого малюка.

Коти переходять Громошлях, і Ранньоквітка несе кошеня сама. Потім, коли Короморд озвучує пророцтво про непотрібну смерть, Ранньоквітка лякається.

Вітряний Клан приходить на свою територію, Ранньоквітка дякує Вогнесерду за допомогу та йде до ясел.

У битві проти Тіньового й Річкового Кланів, Ранньоквітка б'ється з іншим котом, але не може робити це з ним нарівні, тому їй допомагає Вогнесерд. Вона киває йому на знак подяки й знову кидається в бій.

Ліс таємниць[]

Ранньоквітка сердиться на Громовий Клан, коли дізнається, що вони тримають у своєму таборі Хвостолома. Вона нападає разом зі своїм Кланом і б'ється проти Довгохвоста, а потім нападає на Вогнесерда, але, коли розуміє, хто це, відскакує до інших котів.

Здіймається буря[]

Самої Ранньоквітки немає в книзі, але згадується на Зборищі, коли Одновус каже Вогнесерду, що єдине кошення Ранньоквітки — Дроколап, тепер його новак.

Небезпечний шлях[]

Ранньоквітка знаходиться зі своїми вояками, коли Синьозірка звинувачує Вітряний Клан в крадіжці здобичі.

Темні часи[]

Коли Громові коти приходять в табір Вітряного Клану після того, як на Вітряних котів напав Тигровий Клан, Ранньоквітка сидить на траві й плаче. Пізніше Вогнезір дізнається, що це через смерть Дроколапа, якого вбив Тигрозір. Ранньоквітка каже, що навіть не могла подумати про те, що Громовий провідник рятував її кошеня, будучи вояком, для того щоб кровожерливий Тигровий провідник убив його.

Під час битви з Кривавим Кланом Ранньоквітка нападає на котів з міста, щоб помститися за смерть свого сина. Після перемоги вона все ще сердита, але задоволена помстою за Дроколапа.

Цикл «Нове пророцтво»[]

Північ[]

Ранньоквітка тепер старійшина Вітряного Клану. На Зборищі вона розмовляє з Перохвостою.

Світанок[]

Під час мандрів лісових Кланів на нову територію Ранньоквітка відстає, коли інші коти переходять Громошлях, але встигає їх наздогнати до того, як її зіб'є потвора.

Пізніше в Ранньоквітки натирається подушечка лапи, Листолапка її оглядає. Короморд роздивляється принесену Бурошубкою ліки. Ранньоквітка нявчить, що якщо ці ліки її допоможуть, тоді трави можна давати й іншим. Листолапка вичавлює сік трави на лапу старійшині. Потім новачка медикішки накладає павутину, й Раньоквітка говорить, що її лапа вже не так сильно болить. Згодом лапа Ранньоквітки повністю заживає.

Стожари[]

Ранньоквітка разом з іншим старійшиною Вітряного Клану мають біль в животі через Мільгокрилу, яка дала їм води з калюжі, в якій був мертвий кріль. Почувши про це, Листоплеса йде в табір Вітряних котів, й допомагає Короморду, даючи старійшинам Вітряного Клану водяну м`яту.

Сутінки[]

Згадується в Громадянстві.

Захід[]

Згадується в Громадянстві.

Цикл «Сила трьох»[]

Прозір[]

Згадується в Громадянстві.

Темна ріка[]

Під час розмови з Дрібнохмаром Короморд згадує, що Ранньоквітка оклигала від зеленого кашлюку і дожила до ще одного новолисту. Сойколап знає, що медикіт вважає цей новолист останнім для старійшини.

Вигнанці[]

Вона зазначена у Громадянстві.

Затемнення[]

Вона зазначена у Громадянстві.

Довгі тіні[]

Вона зазначена у Громадянстві.

Сходить сонце[]

Вона зазначена у Громадянстві.

Путівник «Таємниці Кланів»[]

Вона зазначена як новачка Високозорого.

Потім вона з'являється в битві проти Тіньових вояків. Ранньоквітка доглядає сина Золоніжки — Орлонька, поки його мати б'ється з ворогами. Вітряні коти програють, і Ранньоквітка зі своїм Кланом покидає табір.

Родовід[]

Сестра:

Брат:

Син:

Племінники:

Племінниця:

Внучатий племінник:

Далекі родичі:

Примітки[]

Advertisement