Вікі з Котів-Вояків
Advertisement
Вікі з Котів-Вояків

На цій сторінці ви можете знайти дані щодо того, хто над якою моделькою працює, і над чим наразі можна попрацювати. 

  1. Немає нічого поганого у тому, якщо декілька людей працюватимуть над моделькою для одного персонажа. Ми просто виберемо найкращу роботу, і саме вона буде додана у статтю.
  2. Тож, щоб не марнувати сили дарма, краще працювати над різними персонажами.
  3. Однак, якщо ви вважаєте, що можете зробити краще за когось — нехай, робіть.

Та перш ніж щось робити, прочитайте Довідник Вікі та Правила Вікі.

Створення моделей

Тут ви можете обрати, над чим бажаєте працювати. Як бачите, є два стовпчика: всі статті та рекомендовані. Ви можете вибирати самі, але все ж краще дослухатись до другого стовпчика. Коли ви визначились, кого будете малювати, зверніться до старшої художниці NicoleKv. Ви маєте повідомити її, якого персонажа ви обрали. Повідомляєте, навіть якщо вам дозволять не відправляти роботи на перевірку і додавати в статтю, тому що NicoleKv буде записувати вас у таблицю. 

Одночасно можна малювати тільки 2 моделі з цього розділу! 

Всі статті, які потребують

зображення

Пріорітетні роботи
Можна переглянути тут Зорелом
Зорещерб
Сонцезір
Довгохвіст
Клаптевух
Кривозір
Кігтеморд
Конюшинохвоста
Ряболиця

Ремоделінг

Тут можна обрати моделі, які потребують переробки. 

Коли ви визначились, кого будете малювати, зверніться до NicoleKv. Ви маєте повідомити її, якого персонажа ви обрали. Повідомляєте, навіть якщо вам дозволять не відправляти роботи на перевірку і додавати в статтю, тому що NicoleKv буде записувати вас у реєстр. 

Ремоделі 
Вітрогон
Гускопух
Плямолистка
Рудохвіст

Створення пікселів

Піксельні арти (Пікселі) — додаткові зображення персонажів до моделей, виконані за одним шаблоном. Кожному статусу персонажа відповідає свій шаблон. На основі всіх згаданих статусів персонажа в його статті створюється галерея з піксельних артов, що відображає перебіг його життя. У кожного статусу є 2 варіанти зображення: довгошерстий і короткошерстий.

Пріоритетні роботи
Білошторм
Верболоза
Бризолап
Ранньоквітка
Однозір
Мрячконіжка
Перохвоста
Шевловуса
Горобинокіготь

Правила створення пікселів

  • Файли завантажуються в форматі '''.png.'''
  • Фон зображення повинен бути прозорим.
  • Порушувати контур заборонено. Він порушується тільки в тому випадку, якщо у персонажа є якісь рани (наприклад, зламана лапа, порвані вуха, короткий хвіст), і якщо персонаж згадувався клокастим.
  • Якщо невідома якась деталь зовнішності (наприклад, колір очей), вона вибирається '''довільно'''.
  • Забороняється перекручувати пікселі, додавати до них фони, перебудовувати і всіляко змінювати їх, роблячи своїми артами. До білого і кольору фону Вікі це не стосується.
  • Пікселі не зобов'язані відповідати моделі, а опису, однак бажано, щоб пікселі і не сильно виділялися на тлі моделі.
  • Забороняється викладати пiкселi в статті, якщо вояк-вартівник з пікселів не схвалив цю дію.
  • Якщо кішка ніяк не схожа на представника жіночої статі, дозволено додати вії.
  • Бажано промальовувати в рудих і кремових (освітлений варіант рудого) кішок ледве помітні смуги, навіть якщо в описі про смугах не сказано, оскільки генетика цих забарвлень передбачає саме такий малюнок.
  • Якщо Ви не впевнені в своїх можливостях, достатності часу і бажанні, то або не беріть пікселі зовсім, або беріть персонажів з простим однотонним забарвленням.
  • Якщо персонаж не згадувався з якимось статусом, то ми його не робимо.

Реєстр

Тут ми записуємо, хто над чим працює. Дві таблиці — окремо для вояків-художників та для новаків.

Зауважте. В сумі можна працювати одночасно не більше, ніж над 4 роботами!

Для вояків-художників:

Робота NicoleKv
Створення Довгохвіст
Жабоніг
Золоніжка
Переробка
Пікселі Шулікокриг(вояк)

Для новаків:

Робота Шрамошторма КВ Livessa Синьозірка Леопардосерда Pipuka1
Створення Дощошуб Конюшинохвоста
Переробка
Пікселі Бубконіс Білошторм

Шаблони

Advertisement