Вікі з Котів-Вояків
Advertisement
Вікі з Котів-Вояків
Плашки 1.png
Хороша стаття

«Громовий Клан не забуде твоєї відваги, Тигрокігтю, але ми не можемо дозволити собі втрачати воїнів— наполягав Рудохвіст. Синьозірка ніколи б не змусила свою армію битися проти стількох ворогів. Ми ще матимемо нагоду помститися за цю поразку. »
Рудохвіст Тигрокігтю, «На волю!», пролог, с. 11

Рудохвіст — маленький плямистий кіт з напрочуд рудющим хвостом.

Життєпис[]

Спецвидання "Пророцтво Синьозірки"[]

Руденький народжується у Легковії та Гадюкозуба разом із Плямкою та Вербонькою

Він стає новаком Рудолапом.  

Через багато повень кіт отримує звання вояка і воєводи.  

Описується, як він після програшу на Сонцескелях розмовляє із Синьозіркою  

Цикл "Пророцтва починаються"[]

На волю![]

Рудохвіст приймає участь в битві Річкового та Громового Кланів за Сонячні Скелі, але коли стає зрозуміло, що Громовому Клану не виграти цю битву, воєвода віддає наказ відступати. Пізніше до Громового табору прибуває Круколап та заявляє, що Рудохвіст мертвий. Також він розповідає, як воєвода нібито застеріг Дубосерда та його мисливців триматися подалі від земель Громового Клану. Згодом Тигрокіготь приносить тіло кота та проголошує, що помстився за нього. Потім Клан востаннє ділиться з Рудохвостом язиками. Синьозірка та довірені воєводі коти гірко оплакують його погибель.

Під час Зборища Круколап розповідає новакам про битву з Річковим Кланом, де згадує, як гарно боровся Рудохвіст. Після нападу Тіньового Клану, Круколап ненароком обмовляється, як Тигрокіготь подбав про Рудохвоста, але вояк його перебиває. Та вже у кублі учнів той розповідає, що насправді то Рудохвіст вбив Річного воєводу, а Тигрокіготь — вже Рудохвоста. Таким чином стає відома справжня причина смерті воєводи.

Вогонь і крига[]

Вартуючи, Вогнесерд знову згадує історію вбивства Рудохвоста та тугу Клану за ним. Під час подорожі до Чотиридерева Вогнесерд розповідає Синьозірці справжню причину смерті Рудохвоста, але вона йому не вірить.

Ліс таємниць[]

Вогнесерд знову звинувачує Тигрокігтя у смерті Рудохвоста та здогадується, що вояк хоче знати подробиці, які Круколап повідомив герою. Кіт разом із Сіросмугом навідується до Круколапа та вмовляє його переповісти усі подробиці смерті воєводи. Колишній учень розповідає, що Рудохвіст наказав йому тимчасово сховатися в ущелині, а сам зчепився з Річковим котом Каменешубом, але Дубосерд рятує свого сокланівця. Рудохвіст сміється над цим вчинком і нападає на Дубосерда, але їхній бій перериває обвал. Громовий воєвода зміг врятуватись (на відміну від Річкового), та згодом на нього нападає та вбиває Тигрокіготь.

Історія смерті Рудохвоста стає відома усьому Громовому Кланові під час вигнання Тигрокігтя.

Темні часи[]

Рудохвіст дарує Вогнесерду життя — справедливість.  

Також він дякує за те, що вояк відкрив правду тоді, коли на це не спромігся жоден інший кіт. 

Спецвидання "Таємниці Кланів"[]

Рудохвіст згадується як воєвода Громового Клану під час правління Синьозірки.

Родовід[]

Мати:

Батько:

Сестри:

Брат:

Пара:

Донька:

Онучки:

Правнуки:

Правнучка:

Племінники:

Племінниці:

Внучаті племінники:

Внучаті племінниці:

Двоюрідна тітка:

Двоюрідний дядько:

Троюрідні сестри:

Цитати[]

Синьозірка: «Рудохвіст був хоробрим вояком. Хіхто не сумнівався у його відданості Громовому Кланові. Я завжди покладалася на його думку, бо в ній відчувалася турбота про потреби Клану, її ніколи не затьмарювали жадоба чи гординя. З нього був би чудовий провідник.»

Синьозірка перед мертвим тілом Рудохвоста., «На волю!», 2016, с. 54, розділ 4

Цікаві факти[]

  1. Дивно, що Рудохвіст є батьком Піскошторми, адже черепахові коти зазвичай стерильні, тобто не можуть мати кошенят.
  2. Він має кров Небесного Клану через сестер.
Advertisement