Вікі з Котів-Вояків
Advertisement
Вікі з Котів-Вояків
Плашки6.png
Тимчасово відсутня модель
Через певні причини у цій статті тимчасово відсутня модель. Ми працюємо над тим, щоби вона якомога швидше тут з'явилась.

Ряболиця — світло-сіра смугаста кицька з більш темними цятками та зеленими очима.

Життєпис []

Спецвидання "Пророцтво Синьозірки"[]

Рябенька народжується у Снігурокрилої та Стрепіханя разом із Морозонькою.

Коли кошенята з Тигриком ідуть оглядати табір, вони заходять до кубла медикота. Гускопух злиться на них, і Морозонька питає, що вони зробили, на що медикіт вимагає забрати Тигрика.

Говориться, що Рябенька та Морозонька зі шкіри пнулися, щоб на них звернув увагу Білошторм, а сама Рябенька одного разу його здурила, що у виходку застрягла лисиця.

Рябенька стає новачкою на ім'я Ряболапка, її наставником є Бурехвіст.

Вона стає воячкою Ряболицею.

Цикл "Пророцтва починаються"[]

На волю![]

Ряболиця приймає участь у битві із Тіньовим Кланом, незважаючи на те, що вагітна. Вона дивується, коли дізнається, що Чорноногий, воєвода Тіньового Клану, хотів вкрасти кошенят.

Пізніше в Ряболиці народжуються четверо кошенят.

Згодом Вогнелап та сіра киця розмовляють, на питання новака про самопочуття Ряболиці, кішка відповідає, що трохи притомилася. Коли Вогнелап згадує Жовтоіклу, королева помітно нервується. 

Вогонь і крига []

Коли Вогнесерд приносить до Клану свого племінника, Ряболиця погоджується подбати про нього, адже у неї померло одне з кошенят, а молоко ще є. Небіж Вогнесерда стає рідним Ряболиці і вона піклується про нього його, як і про інших кошенят. 

Вогнесерд пропонує Ряболиці піти на Зборище і королева погоджується, кажучи, що її кошенята в цей час вже будуть спати. Ряболицю помітно після битви з Тіньовим Кланом, коли вона шукає своїх дітей, а потім супроводжує їх.

Ліс таємниць []

Ряболиця намагається пояснити звичаї Клану наполегливому Хмарку, який хоче стати новаком, хоч йому ще нема 6 повень. 

Пізніше вона гуляє зі своїми кошенятами, але Хмарко відстає від них, та на нього нападає борсук. Вогнесерд, Піскошторма та Орляколап рятують кошеня. Ряболиця докоряє Хмаркові через його пустощі. 

Королева дуже горда за Хмарка, який став новаком і отримав нове ім’я —  новака Хмаролап. Вона натякає Вогнесерду, щоб той поговорив із Сіросмугом, який ні на крок не покидає своїх кошенят і не дає цим спокою іншим королевам. 

Здіймається буря[]

На початку книги помітно, як Ряболиця ніжно вмиває двох своїх кошенят. Вона розмовляє з Вогнесердом. Воєвода каже, що її кошенята вже готові стати новаками, на що королева дякує Зореклану. Коли Вогнесерд питає, кого б вона хотіла обрати свої дітям за виховника, кішка відповідає, що Синьозірці краще знати. 

Небезпечний шлях[]

Ряболиця йде в патруль, а через деякий час вона ділиться язиками з Морозошубкою, мало не засинаючи після нічного чатування. 

Коли Вогнесерд організовує переговори з Вітряним Кланом за спиною Синьозірки, Ряболиця підтримує вояка, аргументуючи це тим, що вона не хоче бачити, як її дітей порвуть на шмаття в нікому непотрібній битві. 

Хмаролап стає вояком — Хмарохвостом, і кішка цьому безмежно рада. Вона торкається кота носом і каже, що дуже пишається новим вояком. 

Ряболицю вбиває Тигрозір, аби зграя собак скуштувала котячої крові. 

Темні часи[]

На церемонії посвячення в провідники Громового Клану, Ряболиця дарує Вогнезорові одне життя – захист, щоб захищати свій Клан так, як мама захищає кошенят.

Родовід[]

Пара:  

Мати:

Батько:

Сестри

Брати:

Зведений брат:

Сини:

Доньки:

Онучки:

Онуки:

Правнуки:

Правнучки:

Племінниці:

Племінники:

Внучаті племінниці:

Внучатий племінник:

Цікаві факти[]

  1. Ряболиця подарувала Вогнезору одне з життів — захист.

Помилки[]

  1. У "Лісі таємниць", на сторінці 260, Ряболицю описали рудою.
Advertisement