Класнючо.jpg
«Якщо ми не можемо довіряти Зореклану, ми пропали. »

Рябохвоста про знак Гускопуха, Пророцтво Синьозірки, ст. 108

Рябохвоста — масивна кішка. Вона має рябу плямисту шубку та жовті очі.

Спецвидання "Пророцтво Синьозірки"[ред. | ред. код]

Ряболапка — новачка Громового Клану.

Вона говорить Плямку, що той буде мріяти поспати, коли стане тренуватися. Вона розмовляє з Плямком та Леопардонькою й хвалить мисливську стійку першого. Коли він просить її відвести до піщаної лощовини, кішка погоджується відвести тільки до краю звору.

Ряболапку помітно під час тренування з Білолапкою. Також вона вітає Плямолапа з висвятою в новаки. 

Пізніше вона отримує вояцьке ім'я Рябохвоста.

Коли Гускопух говорить про знак, який означає небезпеку від Вітряного Клану, Рябохвоста вважає, що потрібно довіряти Зореклану.

Перед битвою вона тренується з Бурехвостом.

Вже під час нападу кішка б'ється з двома Вітряними котами, але їй на допомогу приходить Бурехвіст, і вони б'ються пліч-о-пліч. Після поразки Громових вояків Рябохвоста йде, спираючись на плечі Бурехвоста, а її очі заливають цівки крові.

Воячку помітно на Зборищі, вона заспокоює Синьолапку.

Коли нападає Річковий Клан, Рябохвоста йде в загоні Бурехвоста.

Кішку помітно під час пологів Леопардоногої.

Рябохвоста допомагає Макосвітій приготувати померлу Солодколапку до чування. Також вона хвалить Перовуса, ігноруючи Гускопуха.

Пізніше вона йде до Перовуса, бо в оці застрягла насінинка.

Коли Сонцезір вирішує піти до Річкового табору та вимагати повернути Сонцескелі, Рябохвоста вважає це самогубством.

Через багато повень вона стає старійшиною.

Цикл "Пророцтва починаються"[ред. | ред. код]

На волю![ред. | ред. код]

Сіролап показує Вогнелапу табір, їм видна Рябохвоста. Кішка гарно ставиться до рудого новака, коли той приходить до кубла старійшин. Дрібновух цікавиться, кого ж Синьозірка призначить воєводою. Рябохвоста згадує, як провідницю колись призначали воєводою, тоді синя кішка втратила кошенят.

Рябохвосту бачать на Зборищі біля інших старійшин.

Вогонь і крига[ред. | ред. код]

Громові коти повертаються зі Зборища. Верболозі цікаво, чому ж вояки Річкового й Тіньового Кланів хочуть забрати угіддя Вітряного. Рябохвоста каже, що Річкові старійшини розповідали про те, як Двоноги забрали у них частину річки й тепер у котів менше їжі.

Ліс таємниць[ред. | ред. код]

Хмарко піклується про старійшин. Рябохвоста каже Вогнесерду, що той дуже гарно все робить і дуже працелюбний як на кошеня. Старій подобається, що Хмарко їм допомогає.

Жовтоікла каже Вогнесерду, що Дрібновух скаржиться на біль у суглобах, а це може бути через вологі підстілки, які приніс Хмарко. Рябохвоста все це заперечує, каже, що у Дрібновуха таке постійно.

Здіймається буря[ред. | ред. код]

Рябохвоста разом з іншими старійшина обговорює нового воєводу — Вогнесерда. Рябохвоста вважає, що Зореклану може не сподобатися порушення вояцького правильника (обрання воєводи після сходу місяця).

Коли Верболоза народжує кошенят, Рябохвоста виходить із ясел дуже вдоволеною.

Коли Піскошторма не хоче повертатися до спаленого лісу, Рябохвоста та Мишошубка погоджуються із кішкою.

Після пожежі Рябохвоста сидить біля Дрібновуха й розмовляє із ним.

Небезпечний шлях[ред. | ред. код]

Рябохвоста сидить біля Попелюшки, коли та каже Крапохвісці про глухоту Сніжка. Рябохвоста щось говорить старій матері, королева фиркає, але ряба кішка не звертає уваги. Також Рябохвоста розповідає про те, що білі кошенята із блакитними очима часто народжуються глухими, як і її зниклий син.

Коли Вогнесерд каже, що треба піти подалі від зграї, Рябохвоста цікавиться, куди. Воєвода пропонує піти до Сонячних Скель.

Темні часи[ред. | ред. код]

Рябохвоста і Дрібновух ідуть до табору, після того, як зграя втікла. Старійшини хочуть востаннє подивитися на загиблу Синьозірку.

Вогнезір заходить до кубла старійшин, щоб побалакати з Дрібновухом. Той фиркає, що йому не дають спати. Але Крапохвістка каже, що вони завжди раді бачити провідника. Рябохвоста спостерігає за всім цим.

Спецвидання "Шлях Вогнезора"[ред. | ред. код]

Коли патруль приносить в табір мертву Верболозу, Рябохвоста журиться за нею. Старійшина говорить, що Верболоза була ще молодою.

Цикл "Нове пророцтво"[ред. | ред. код]

Північ[ред. | ред. код]

Стару кішку помітно в своєму кублі, коли вона спить. Попелюшка просить Листолапку віднести Рябохвостій макові зернятка, бо в старійшини сильний зубний біль.

Коли Вивірколапка застрягає в кущі ялівцю, новачка розповідає Ожинокігтю, що Рябохвостій закортіло миші, тому новачка й пішла на полювання.

Сходить місяць[ред. | ред. код]

Через Двоногів Громові коти голодують. Короморд розповідає, що Двоноги отруюють кролів, тому їх не можна їсти.

Листолапка витягує кроля з кагату, щоб викинути його, як тут з’‎являється Рябохвоста й говорить, що це, мабуть, для старійшин. Попелюшка розповідає старій кішці про ситуацію у Вітряних котів. Рябохвоста відповідає, що ніколи не чула такої маячні й Короморд збрехав. Вогнезір також намагається переконати стару, але та накидується на кроля. Провідник відтісняє кішку від здобичі й Рябохвоста обурено йде до свого кубла. Листолапка молить Зореклан, щоб той кріль виявився безпечним.

Косариколап знаходить медикішок та говорить, що Рябохвостій погано. Попелюшка біжить в табір. Коли Листолапка повертається до Клану, їй повідомляють, що старійшина померла. Громові коти чувають за Рябохвостою.

Стожари[ред. | ред. код]

Рябохвосту помітно серед Зоряних котів, коли Листолапка знаходить Місячний Став.

Путівник "Таємниці Кланів"[ред. | ред. код]

Піскошторма зустрічає Рябохвосту, коли показує старий табір Громового Клану.

Родовід[ред. | ред. код]

Батько:

Брати:

Молочні сестри:

Єдинокровний брат:

Єдинокровні сестри:

Син:

  • невідомий

Племінник:

Внучата племінниця:

Внучаті племінники:

Правнучний племінник:

Правнучні племінники:

  1. Хоча родичі не можуть бути виховниками, виховником Рябохвостої був її батько.
  2. Ерін Гантер підтвердила, що у Бурехвоста та Рябохвостої не було кошенят.
  3. У "Небезпечному шляху" говориться, що у Рябохвостої був син, але у "Пророцтві Синьозірки" натякалося, що Рябохвоста не може мати кошенят.

Помилки[ред. | ред. код]

  1. У "Стожарах", на сторінці 277, її переплутали з Крапохвісткою.
  2. Не дивлячись на те, що вони з одного виводку, у "Пророцтві Синьозірки" Вохроляп представлений досвідченим вояком, Дроздошуб — юним вояком, а Рябохвоста — новачкою.