Вікі з Котів-Вояків
Advertisement
Вікі з Котів-Вояків

Лісові землі[]

Розташування[]

Мапа Кланів.jpg

Клан розташовується на південному сході лісу, де протікає річка. Вона буває тиха та дарує процвітання, але іноді може бути лихою та шкодити котам. На Річкових угіддях є каньйон, річка та міст Двоногів. Табір розміщений на невеличкому острові.

Табір[]

Це острівок, оточений лагідним шелестливим очеретом.

  • Ясла — розташоване в заростях очерету поблизу вояцького кубла. До ясел близько підходить річка, та тут вона мілка й безпечна, за виключенням сильних повеней.
  • Кубло новаків — знаходиться серед кущів.
  • Кубло вояків — знаходиться у заростях очерету, в гілля на стелі вплетені пір'їни, а по кутках виблискують мушлі та камінці.
  • Кубло старійшин — кубло, що розташоване на іншому боці галявини.
  • Кубло медикота — воно поблизу кубла старійшин, в землі викопані маленькі печерки для трав.

Поза табором[]

  1. Каньйон — слугує кордоном з Вітряним Кланом.
  2. Річка — годує і захищає Клан, але дуже мінлива, тому може й завдати шкоди.
  3. Міст Двоногів — безпечний спосіб перейти річку й дістатись до Чотиридерева, коли піднімається вода.

Озерні землі[]

Розташування[]

Мапа Кланів озеро.jpg

Клан займає південно-східну частину земель навколо озера. Табір захований на трикутнику землі між двома потоками. Також тут є Зеленлистове угіддя Двоногів та напівміст. Річковий Клан розташований найближче до острова Зборищ.

Табір[]

Надійно захований на трикутнику землі між двома потоками і добре захищений від поганої погоди та нападу ворогів. Навколо повно здобичі.

  • Ясла — ці кубла розташовані за кущами ожини.
  • Кубла старійшин та провідника — знаходиться поряд ясел в кущах ожини.
  • Кубло медикота — розташоване за кущем терену, кущ нависає над потоком. Земля під ним вимилася й залишила між корінням озерце, а на березі — виїмку, де зберігаються трави. Є мохове гніздечко, де має спати медикіт.

Поза табором[]

  1. Зеленлистове угіддя Двоногів — повний вулик Двоногів гуде упродовж зеленолисту.
  2. Напівміст — напрочуд дивний міст, який закінчується на півдорозі через воду. Двоноги прив'язують до нього свої човни.

Див. також[]

  1. Місця.
Advertisement