Класнючо.jpg

Смерекозір — коричнево-рудий кіт із зеленими очима.

Спецвидання "Пророцтво Синьозірки"[ред. | ред. код]

Смерекозір — провідник Громового Клану.

Він висвячує у новаки Плямолапа та Леопардолапку.

Коли надходить звістка про можливі крадіжки здобичі Вітряним Кланом, Смерекозір не вважає за потрібне атакувати. Кіт вирішує йти мирним шляхом і обіцяє попередити всі інші Клани про небезпеку. Після обговорень провідник висвячує Сніголапку і Синьолапку.

На Зборищі Смерекозір говорить Кланам, що були докази полювання на Громовий території, і застерігає, що будь-яких непроханих гостей виганятимуть.

Коли Гускопух бачить знак, що Вітряний Клан може знищити Громовий, Смерекозір приймає рішення атакувати першими.

Кіт також розмовляє із Синьолапкою та розповідає, що колись його мати теж змушувала його з'їсти щось перед битвою, але кіт закопав свою землерийку, бо не хотів їсти через хвилювання.

Провідник пристає на пропозицію Гускопуха знищити лікарські трави Вітряного медикота.

Зрештою Громовий Клан програє, і Смерекозір наказує відступати.

На Зборищі він намагається гідно представляти Клан, хоч його репутація значно впала через напад.

Коли Річковий Клан атакує з метою забрати Сонячні Скелі, Смерекозір організовує два загони, один із яких очолює і веде своїх котів до бою і б'ється із Славозором.

Коли Синьолапка на полюванні заходить до земель Двоногів і розмовляє з Джейком, Смерекозір ловить юну новачку і відводить назад.

Він висвячує Синьошубку та Снігошубку на воячок. Після їхнього чатування провідник дозволяє піти поспати, а сам іде кудись у ліс.

Під час полювання синя воячка бачить, як Смерекозір розмовляє з Джейком.

На Зборищі він говорить, що збільшить кількість патрулів, аби відігнати будь-яких непроханих гостей, і інші Клани сприймають це як образу.

Пізніше він відводить Синьошубку до Місяцескелі.

Смерекозір починає часто зникати.

Коли Громовий Клан відбиває напад Річкового, Смерекозір хвалить усіх і дякує. Згодом він оголошує про своє рішення піти з Клану. Він говорить з Леволапом, Леопардоногою і бажає своєму сину, Тигрику, бути сильним і служити Клану.

Після смерті він потрапляє до Зореклану, хоч і став кицюней, і дарує Синьозірці одне з життів — співчуття.

Родовід[ред. | ред. код]

Мати:

Пара:

Дочки:

Син:

Двоюрідна сестра:

Двоюрідний племінник:

Двоюрідні племінниці:

Внуки:

Внучки:

Правнуки:

Правнучка:

  1. Вікі згадувала, що Макосвіта могла бути дочкою Смерекозора.
  2. Він має кров Небесного Клану.
  3. Коли Смерекозір став кицюнею, то його ім'я змінилося.
  4. Він дав Синьозірці одне з життів — співчуття.