Класнючо.jpg

Снігошубка — біла кішка з синіми очима і темно-сірими кінчиками вух.

Спецвидання "Пророцтво Синьозірки"[ред. | ред. код]

Сніжка народжується в Місяцеквітки та Бурехвоста.

Сніжка штовхає сестру, Синютку, в бік і закликає її скоріше відкрити очі, щоб вийти з ясел.

Коли Синютка розплющує очі, Сніжка одразу веде її на прогулянку табором. Сестра цікавиться, куди поділися Плямко та Леопардонька, а Сніжка лише відсторонено відповідає, що не знає, і звертає увагу Синютки на кагат здобичі, на які потім падає мертва білка.

Сніжка пристає на пропозицію Плямка й Леопардоньки показати табір та підганяє сестру. Згодом Синютка переконує її продовжити оглядини без них. Киця сумнівається, бо мама казала триматися разом. Вони натикаються на кубло вояків, де розмовляють із Каменесмухом. Сніжка вибачається і трохи злиться на сестру за те, що вони зайшли в те кубло. Вона вважає, що слід було залишитись із Плямком. Після цього вони знаходять кубло Смерекозора, де їх ловить Перовус, новак медикота, й відводить до старійшин. Через деякий час вони повертаються до ясел.

Коли до ясел має завітати батько, Бурехвіст, Сніжка невдоволена наполегливими вилизуванням матері, а також питає, чому тато не міг прийти раніше. Через деякий час Бурехвіст уже йде, й до кубла приходить Гускопух. Сніжка одразу впізнає його. Вона ненароком мало не каже, що про медикота думає Шамконіг, але її перебиває сестра. Коли кошенята йдуть до кубла медикота, там Сніжка насмішками змушує Синютку з'їсти якісь трави, а тоді й сама їсть макові зерна, поки Гускопух зайнятий Дрібновухом. Мати сварить кошенят і медикота, хоч останній і запевняє, що все буде добре.

Коли починаються слухи про крадіжки здобичі Вітряним вояками, Сніжка налаштована битися навіть хоча би для попередження. Та вона всього лиш кошеня. Смерекозір висвячує її у новачку, називаючи Сніголапкою. Її виховником стає Горобцепух. Він одразу веде новачку на оглядини території.

Також вона тренується полювати, хоч у Синьолапці це далося швидше. Кішка хоче якомога швидше піймати свою першу здобич. Згодом вона таки ловить свою першу мишу.

У тій миші Гускопух бачить знак, що Вітряний Клан може знищити Громовий, Смерекозір приймає рішення напасти першими. Сніголапка, які і сестра, не бере участі в битві, а лише спостерігає за нею, щоб у разі чого допомогти або передати повідомлення. У битві помирає Місяцеквітка.

Кішка починає більше часу проводити з Будяколапом і свариться через це із Синьолапкою.

Під час полювання новачка вигадує спосіб, щоб виманити здобич із нір.

Коли Річковий Клан нападає з метою забрати собі Сонячні Скелі, Снігошубка йде в загоні Смерекозора і допомагає сестрі відбитися від Криволапа.

Сніголапка пропонує Синьолапці піти з нею на полювання. Сестра дивується, що кішка не з Будяколапом, на що вона відповідає, що може дружити і з ним, і з Синьолапкою. Під час полювання вони натикаються на лиса, й новачка тікає в табір, на відміну від Синьолапки. Коли лис тікає через гілку, яка ледь не прибила його, й Гускопух озвучив синій новачці пророцтво, Сніголапка вважає, що їй не слід слухати марних пророцтв, бо Гускопух — дурень.

Вона просить сестру налагодити стосунки з Будяколапом, але марно.

Пізніше вона стає воячкою на ім'я Снігошубка. Після чатування вона пізно прокидається, і Сонцеспад відправляє сестер супроводжувати Перовуса. Поки той збирає м'яту, воячка із Синьошубкою відлякують кицюню.

Коли Синьошубка повертається з Місяцескелі, Снігошубка про все розпитує.

Під час нової битви з Річковим Кланом кішка знову бореться пліч-о-пліч із сестрою, допомагаючи Ружолапці.

Згодом вона відводить Синьошубку на розмову й говорить, що чекає кошенят від Чортополоха. Снігошубка радіє цьому й знову говорить, який Чортополох хороший партнер і яким гарним буде батьком.

Кішка народжує одне кошеня, Біленького.

Згодом сестри знову йдуть на розмову. Снігошубка питає про Дубосерда й каже, що Синьошубка не може бути парою коту з іншого Клану. Раптом вони обидві знаходять Тіньових котів, які порушили кордон, і Снігошубка біжить за ними, але не встигає, її збиває насмерть потвора.

Снігошубка дарує Синьозірці одне з життів — гордість. Також вона дякує, що сестра виховала Білошторма.

Путівник "Таємниці Кланів"[ред. | ред. код]

Снігошубка розповідає, що її збила потвора Двоногів і тепер вона одна з котів Зореклану. Вона шкодує, що не змогла побачити церемонію назовництво свого сина.

Зоряні коти сваряться через те, що до них приєднається невинне кошеня. Це кошеня — Морошка, дочка Синьошубки. Снігошубка зголошується стати її прийомною матір'ю у Зореклані. Вона спускається на землю й бачить сестру, яка веде трьох кошенят. Одне з них наче заснуло в снігу. Морошка зустрічає Снігошубку й вони разом ідуть до небес.

Родовід[ред. | ред. код]

Мати:

Батько:

Сестра:

Пара:

Син:

Онуки:

Онучка:

Правнук

Правнучки

Дядько:

Двоюрідна тітка:

Племінник:

Племінниці:

Внучатий племінник

  1. Снігошубка дала одне з 9 життів Синьозірці.