Класнючо.jpg

Снігурокрила — дрібна і жвава брунатна кішка із рудим вкрапленням на грудях та бурштиновими очима.

Спецвидання "Пророцтво Синьозірки"[ред. | ред. код]

Снігорукрила — воячка Громового Клану.

Вона стає виховницею Леопардолапки.

Коли Гускопух оголошує про знайдений знак, який говорить про небезпеку від Вітряного Клану, воячка не впевнена, чи варто нападати першими, коли з підстав є тільки старий запах і приглажене хутро миші.

Під час битви Снігурокрила повідомляє Легковію, що Леопардолапку поранено, а вояки не можуть нікого забрати з поля бою. Також вона з Дрібновухом б'ються разом. Після поразки Громових вояків Снігурокрила важко кульгає, спираючись на Сонцеспада.

Коли нападаєРічковий Клан, кішка йде у другому загоні.

Снігурокрила є в мисливському патрулі. Коли вони натикаються на пса, воячка одразу лізе на дерево.

Вона вважає, що Гускопухові час полишити свої обов'язки.

Кішка присутня на пологах Снігошубки, вона кличе Перовуса.

Згодом у самої Снігурокрилої народжуються кошенята — Рябенька та Морозонька.

Коли помирає Снігошубка, Снігурокрила береться виховувати і годувати Біленького його замість матері.

Коли до ясел після довгої відсутнгості приходить Синьошубка, королева говорить, що кошенята дуже добре вміють вибачати.

Пізніше Снігурокрила говорить Синьошубці, що, напевно, Чортополох виснажив Біленького тренуваннями.

Родовід[ред. | ред. код]

Пари:

Сини:

Дочки:

Внуки:

Внучки:

Правнучки:

Правнуки:

  1. Вікторія Голмс припутила, що Снігурокрила та Стрепіхань загинули у якійсь битві, яка не була описана у книгах.