Класнючо.jpg

Сніжко маленький, міцненький глухий котик зі світло-блакитними очима.

Цикл "Пророцтва починаються"[ред. | ред. код]

Здіймається буря[ред. | ред. код]

Сніжко — єдине кошеня Крапохвістки. Вогнесерд та Білошторм разом рятують його від пожежі в таборі.

Небезпечний шлях[ред. | ред. код]

Орлякошуб та Вогнесерд помічають щось підозріле у Сніжку, перший також каже, що не проти бути вчителем кошеняти, коли йому виповниться шість повень. Вогнесерд каже, що Попелюшка має подивитися на Сніжка, хоч і потрібно стерегтися Крапохвістки — вона люто захищає свого малюка.

Коли Попелюшка приходить подивитися на кошенят, зі Сніжком грає Ожинко — він притискає його до землі кігтиками, а малий навіть не пручається та тільки беззахисно пищить. Вогнесерд та Злотоквітка вичитують Ожинка та примушують вибачитися перед Сніжком. Вохронька ж каже, що малюк зовсім не вміє гратися. Попелюшка хоче перевірити Сніжка (попри деякі пручання Крапохвістки) та кличе його з невеликої відстані. Сніжко не реагує. Коли ж мама кличе його до себе, помахуючи хвостом, він швидко підбігає до неї. Тоді Попелюшка просить Вогнесерда стати за Сніжком та покликати його без жодного руху. Малий нічого не робить, поки Крапохвістка не підштовхує його. Медикішка виносить вирок — малюк глухий, але його мати це не дивує. Рябохвоста каже, що за своїм досвідом знає — білі кошенята з голубими очами часто бувають глухі. Оскільки Сніжко — останнє Крапохвістчине кошеня, вона тренує його самостійно, щоб він став справжнім вояком, але маля лише грається та не сприймає зусилля мами як тренування.

Одного дня яструб залітає до табору у пошуку здобичі. Усі королеви ховають малюків, але Крапохвістка не встигає добігти до Сніжка. Малий грає та не може чути попереджень Клану. Яструб хапає кошеня. Крапохвістка стрибає на нього та дере кігтями, але птах просто скидає її з себе та уносить Сніжка. Мати у розпачі, проте їй кажуть, що яструб міг кинути малюка. Орлякошуб та Прудколап слідкують за птахом, щоб у такому разі повернути Сніжка, але втрачають яструба з поля зору та повертаються ні з чим.

Родовід[ред. | ред. код]

Мати:

Батько:

Брат:

Сестри:

Племінники:

Племінниці:

Внучаті племінники:

Внучаті племінниці:

  1. Автори "вбили" Сніжка, щоб відправити Крапохвістку в кубло старійшин.