Класнючо.jpg

Щоб не вважали собаку такою жахливою.jpg

Собака — тварина з довгими кігтями та великими щелепами, яка вороже налаштована проти котів. Зазвичай собаки — домашні улюбленці, що проживають разом із Двоногами.

Опис[ред. | ред. код]

Собаки відомі своїми здібностями до навчання, любов'ю до гри, соціальною поведінкою. Виведено спеціальні породи собак, які призначені для різних цілей: полювання, охорони, тяги грузу та іншого, а також декоративні породи (наприклад, болонка, пудель).

Ставлення до котів[ред. | ред. код]

У світі "Котів-Вояків" собаки представлені агресивно налаштовані стосовно вояків. Часто вони збираються в зграї і можуть становити велику загрозу Кланам. Коти не можуть дати псам відсіч, тому битва один на один рівносильна смерті вояка. Взагалі, собаки найчастіше служать своїм господарям в якості охоронця будинку від чужинців, однак можуть ще й розгулювати по дозволеній їм території.

Появи[ред. | ред. код]

Спецвидання "Пророцтво Синьозірки"[ред. | ред. код]

Згадується напад собак на Громовий Клан, де помирає Синьозірка.

Мисливський патруль Синьошубки, у складі якого Гадюкозуб, Будяколап, Дрібновух та Снігурокрила, зустрічає собаку. Коти вирішують залишити спійманого кроля, аби відволікти пса, однак Будяколап вирішує битися з ним. Кіт виграє бійку, і собака йде геть.

Розповідається про смерть Сонцезора, якого вбив пес. Провідник був ослаблений хворобою, тому не зміг втекти.

Цикл "Пророцтва починаються"[ред. | ред. код]

На волю![ред. | ред. код]

На тренуванні Вогнелап відчуває запах собаки, яка нещодавно проходила із Двоногом, та вже пішла.

Здіймається буря[ред. | ред. код]

На Вогнесерда, Піскошторму і Круколапа нападають двоє собак, які заганяють друзів на дерево. Круколап відволікає псів, поки їх не забирає Двоніг.

Троє котів знаходять Хмаролапа в гнізді Двоногів, де також мешкає маленький білий песик. Він гавкає на кота, але той не звертає уваги.

Небезпечний шлях[ред. | ред. код]

Зграя собак тікає від Двоногів.

Надалі у Громовому Клані відбуваються численні крадіжки здобичі, хтось вбиває Прудколапа та жахливо калічить Яснолапку. З'ясовується, що це Тигрозір приманив собак до Клану стежкою з кролів, аби помститися. Тоді коти організовують патруль, що має заманити зграю до річки. Вогнесерд був останнім у патрулі, та у самої річки його хапає пес. Синьозірка вчасно приходить на допомогу та скидає звіра у воду. Собака тягне кішку за собою у прірву, а інші пси розбігаються.

Цикл "Нове пророцтво"[ред. | ред. код]

Північ[ред. | ред. код]

Під час подорожі до Сонцеспаду на мандрівників нападає собака. Не почувши окриків свого Двонога, вона кидається на котів. За наказом Ожинокігтя усі застрибують на дерева, окрім Перохвостої. Воронолап рятує її, відволікаючи пса, поки кішці не вдається залізти на гілку. Потім на галявину виходить розлючений Двоніг і забирає собаку.

Світанок[ред. | ред. код]

Листолапка, Вивірколапка та Ожинокіготь полюють. Поряд з ними опиняється Шулікокриг, який сповіщає про появу собаки, й у ту ж мить з чагарів вистрибує пес. Ожинокіготь з Шулікокригом б'ються проти нього та виграють. Пес відступає, а потім тікає до кущів.

Цикл "Сила трьох"[ред. | ред. код]

Прозір[ред. | ред. код]

У сні Високозорий попереджає Короморда про прихід зграї собак до Вітряного Клану. Невдовзі вони нападають на Клан, але Громові коти допомагають Вітряним, і собаки програють.

Путівник "Таємниці Кланів"[ред. | ред. код]

Собаки з'являються у деяких розповідях котів Клану, опису територій, та у розділі "Інші тварини...". Там сказано про їхню зовнішність, місце проживання та особливі риси.

Убиті собаками[ред. | ред. код]

Покалічені собаками[ред. | ред. код]

Галерея[ред. | ред. код]

Фотографії[ред. | ред. код]