Плашки 3.png
Стережіться!
У цій статті міститься інформація з книги, яка вийшла нещодавно, а саме —
Темна ріка
Плашки 1.png
Шановні читачі!
Ця стаття входить до списку хороших статей Вікі з Котів-Вояків. Вона максимально інформативна, якісно написана і має ілюстрації.

Сойколап — світло-сірий смугастий кіт із сліпими блакитиними очима.

Цикл "Сила трьох"[ред. | ред. код]

Прозір[ред. | ред. код]

Сойко — кошеня Вивіркострибки та Ожинокігтя, брат Левка та Падубки. Коли кошенята граються з мишею, Сойко випадково падає на малюків Папоротехмарки, Лиска та Крижинку.

Він разом з братом та сестрою тікає з табору, щоб знайти та вигнати лисенят. Коли ж вони їх знаходять, лисенята атакують Громових кошенят, і Сойко випадково падає в лощовину та непритомніє. До кошеняти приходить Плямолистка та дає йому попити. Сойко прокидається в кублі Листоплесої та розповідає їй про свій сон. Медикішка вважає, що він має стати її новаком, але Сойко заперечує та свариться з кішкою, бо хоче стати вояком.

Згодом Вогнезір проводить церемонію посвячення у новаки. Сойколап отримує в наставники Ясносерду, чим дуже незадоволений. У свій перший день новацтва Ясносерда наказує Сойколапові вичищати шкури старійшин. Потім новак з наставницею йдуть в патруль, де наштовхуються на лисицю.

Вночі Сойколапові сниться стежка, яка веде до струмка. Прокинувшись, кіт помічає, що Ясносердої немає в таборі й дуже злиться на свою наставницю. Новак вирішує сам дослідити територію і на кордоні з Вітряним Кланом Сойколап падає в струмок. Його рятують Воронокрил та Білохвістка зі своїми новаками, Бризолапом та Вересолапкою.

Потім Сойколап слідкує за Листоплесою, коли та йде до Місячного Ставу. Він проникає в сон медикішки, і коли Листоплеса прокидається, то дуже здивована вчинком Сойколапом. Вона знову пропонує йому стати її новакам, але кіт відмовляється.

Під час битви з Тіньовим Кланом Сойколап бореться з Соволапом. Тіньовий новак з легкістю ухиляється від ударів Сойколапа, і тільки підказки Леволапа допомагають сліпому коту перемогти Соволапа. Після битви Сойколап розмірковує, чи справді він зможе стати вояком. Кіт вирішує піти до Місячного Ставу, й уві сні зустрічає Тигрозора та Шулікокрига. Коти пропонують Сойколапові свою допомогу, і новак майже погоджується, коли приходить Плямолистка. Зоряна кішка переконує Сойколапа стати медикотом.

Згодом Падуболапка покидає кубло Листоплесої й стає новачкою Орлякошуба, а її місце займає Сойколап. На зустрічі медикотів Сойколап проникає у сни котів. Новак дізнається, що Мільгокрила бачить звичайні сни, і саме в цей час до Сойколапа приходить Жовтоікла й сварить його за те, що він відвідує чужі сни. Кішка говорить, що він має надзвичайний дар, але потрібно думати, перш ніж його використовувати. Медикішка зникає, а Сойколап тим часом навідується в сон до Короморда і дізнається, що на Вітряний Клан скоро нападуть собаки. Новак розповідає про це Вогнезорові й говорить, що цим можна скористатися, але провідник відмовляється від ідеї новака.

До Громового табору приходить зелений кашлюк. Сойколап намагається допомогти Маколапці, яка ледь дихає. Сойколап проникає у сон новачки, де та вже майже приєдналася до Зореклану, і повертає її назад.

Під час денного Зборища Сойколап залишається в таборі. Кіт бачить видіння, де його лапи стають Леволаповими, і він тоне у землі. Сойколап кидається до кордону з Тіньовим Кланом, де зараз проходять мисливські змагання, і за допомогою Воронокрила Леволапа та Бризолапа витягують з нори. Пізніше, коли підбивають підсумки Зборища, Сойколапа оголошують серед новаків-переможців.

Сойколап проникає в сон Вогнезора й дізнається, що він, Леволап та Падуболапка є обраними з пророцтва. Кіт розуміє, що їх чекає велике майбутнє.

Темна ріка[ред. | ред. код]

Сойколап іде на своє перше Зборище разом з Леволапом та Падуболапкою. Там він зустрічається з Вересолапкою, яка дуже радіє зустрічі з новаком.

Падуболапка стривожена дивною поведінкою Леволапа, тому йде за допомогою до Сойколапа. Кішка також згадує про схвильованих Річкових котів і просить брата поговорити з Верболапкою на зустрічі медикотів.

Сойколап проникає в сон Верболапка за проханням Падуболапки. Він дізнається, що Річковий Клан має якісь проблеми з домівкою. Листоплеса та Сойколап розповідають про цей сон Вогнезору, але провідник відмовляється допомагати сусідам, що дуже дратує Сойколапа

Новак збирає трави разом Листоплесою й знаходить дивну палицю з охайними подряпинами. Ця палиця зацікавлює Сойколапа і новак вирішує сховати її, щоб потім повернутися до своєї знахідки.

Під час іспиту Попелюшколапка ламає собі задню лапу. Сойколап відчуває, що Листоплеса дуже стривожена і почувається відповідальною за травму новачки. Новак бачить дивний образ сірої кульгавої кішки в думках медикішки й відчуває горе своєї виховниці. Сойколап проникає в сон Попелюшколапки, де вона проводить йому екскурсію по старому таборі Громового Клану, хоча ніколи не була тут. Згодом Сойколап розуміє, що це була Попелюшка, але Листоплеса забороняє коту говорити про це пацієнтці.

Пізніше Попелюшколапка розповідає Сойколапові, що бачила його в своєму сні, і новак-медикіт думає, що станеться, коли кішка дізнається правду. Кіт віришує перевірити, чи залишилося щось у Попелюшколапці від Попелюшки. Сірий новак підсовує новачці листочки мальви замість живокосту, але та не помічає нічого підозрілого, і Сойколап отримує зауваження від Листоплесої.

Сойколап згадує про свою палку, і просить Леволапа піти з ним до берега озера. Новак ледь не тоне, коли дістатає з озера свою палицю.

Пізніше кіт повертається до палки і чує незнайомий голос. Уві сні Сойколап бачить видіння про древнього м'яколапа на ім'я Опале Листя і Скелю, кота із Сойколаповою палицею в лапах. Громовий новак ходить слідом за Опалим Листям, який проходить випробовування, і спостерігає за смертю кота, коли тунелі починає затоплювати.

До кубла медикотів приходить Вогнезір. Провідник просить Листоплесу й Сойколапа піти до Вітряного табору та поговорити з Однозором, щоб дізнатися, чи є підстави для битви з Вітряним Кланом.

Під час переговорів Дрокохвоста повідомляє, що її кошенята зникли, й Однозір підозрює, що це Річковий Клан та збирається йти війною на них.

Сойколап, Леволап, Падуболапка, Бризолап та Вересолапка йдуть до тунелів, тому що припускають, що кошенята можуть бути там. Новак-медикіт хвилюється, що почнеться дощ і тунелі затопить. Опале Листя допомагає Сойколапові знайти Осетку, Смичку й Ластівку, тому що минулого разу Громовий кіт пройшов з м'яколапом увесь шлях. Тунелі починає заливати водою, і в цей час Сойколап бачить видіння про Скелю. Древній кіт робить п'ять великих позначок і три маленьких на палиці, яку знайшов новак. Скеля перекреслює ці відмітини, і сліпий кіт розуміє, що вони виживуть. Вода виносить котів до берега озера. Повернення кошенят зупинило наближення битви між Громовим та Вітряними Кланами.

Родовід[ред. | ред. код]

Мати:

Батько:

Брат:

Сестра:

Тітки:

Дядьки:

Двоюрідні брати:

Двоюрідна сестра:

Бабусі:

Дідусі:

Прабабусі:

Прадідусі:

Двоюрідні прабабусі:

Галерея[ред. | ред. код]

Піксель[ред. | ред. код]

  1. Сойколап має кров Небесного Клану.
  2. Також він має кров кицюні через Вогнезора.
  3. Кейт не думає, що Сойколап буде сліпим, коли потрапить до Зореклану.
  4. Сойколап був названий на честь своїх очей, оскільки вони нагадували крило сойки.
  5. Він народився сліпим через проблеми з генетикою.
  6. Сойколап має дар проникати у сни інших котів.