Вікі з Котів-Вояків
Advertisement
Вікі з Котів-Вояків
Плашки 2
Увага, це незавершена стаття.
Це означає, що у ній відсутня деяка інформація або деякий шматок тексту потребує шліфування.
Ви можете допомогти Вікі з Котів-Вояків і самостійно доповнити статтю.
Доробити: «Довгі тіні» «Сходить сонце» «Четвертий новак»
Використання цієї моделі при створенні творчого контенту дозволене лише за умови вказання Вікі як власника моделі ("Моделі взяті з Вікі з "Котів-Вояків", бажано додавати посилання). Переробляти, модернізувати, змінювати моделі під себе заборонено.

Сойкопер — невеликий[1], худющий[2] світло-сірий смугастий кіт[3] зі сліпими ясними[4], блискучими[5], блідо[6]-блакитними, мов сойчине крило, очима[7] й шрамом на боку[8].

Характер[]

Сойкопер — це гострий на язик, але дуже розумний кіт, який відомий своєю відвертістю та прямотою. Незважаючи на агресивну натуру, він має глибоке почуття відданості та обов’язку перед однокланцями. Він експерт у лікуванні й іноді дає цінні поради своїм товаришам. Хоч Сойкопер і виглядає дуже жорстоким й бездушним, медикіт відчуває слабкість до своєї сім’ї та дуже піклується про її добробут. Сойкопер завжди ставитиме інтереси та потреби Громових котів вище за свої власні.

Життєпис[]

Цикл «Сила трьох»[]

Прозір[]

Сойко — кошеня Вивіркострибки та Ожинокігтя, брат Левка та Падубки. Коли кошенята граються з мишею, Сойко випадково падає на малюків Папоротехмарки, Лиска та Крижинку.

Він разом з братом та сестрою тікає з табору, щоб знайти та вигнати лисенят. Коли ж вони їх знаходять, лисенята атакують Громових кошенят, і Сойко випадково падає в лощовину та непритомніє. До кошеняти приходить Плямолистка та дає йому попити. Сойко прокидається в кублі Листоплесої та розповідає їй про свій сон. Медикішка вважає, що він має стати її новаком, але Сойко заперечує та свариться з кішкою, бо хоче стати вояком.

Згодом Вогнезір проводить церемонію посвячення у новаки. Сойколап отримує в наставники Ясносерду, чим дуже незадоволений. У свій перший день новацтва Ясносерда наказує Сойколапові вичищати шкури старійшин. Потім новак з наставницею йдуть в патруль, де наштовхуються на лисицю.

Вночі Сойколапові сниться стежка, яка веде до струмка. Прокинувшись, кіт помічає, що Ясносердої немає в таборі й дуже злиться на свою наставницю. Новак вирішує сам дослідити територію і на кордоні з Вітряним Кланом Сойколап падає в струмок. Його рятують Воронокрил та Білохвістка зі своїми новаками, Бризолапом та Вересолапкою.

Потім Сойколап слідкує за Листоплесою, коли та йде до Місячного Ставу. Він проникає в сон медикішки, і коли Листоплеса прокидається, то дуже здивована вчинком Сойколапом. Вона знову пропонує йому стати її новакам, але кіт відмовляється.

Під час битви з Тіньовим Кланом Сойколап бореться з Соволапом. Тіньовий новак з легкістю ухиляється від ударів Сойколапа, і тільки підказки Леволапа допомагають сліпому коту перемогти Соволапа. Після битви Сойколап розмірковує, чи справді він зможе стати вояком. Кіт вирішує піти до Місячного Ставу, й уві сні зустрічає Тигрозора та Шулікокрига. Коти пропонують Сойколапові свою допомогу, і новак майже погоджується, коли приходить Плямолистка. Зоряна кішка переконує Сойколапа стати медикотом.

Згодом Падуболапка покидає кубло Листоплесої й стає новачкою Орлякошуба, а її місце займає Сойколап. На зустрічі медикотів Сойколап проникає у сни котів. Новак дізнається, що Мільгокрила бачить звичайні сни, і саме в цей час до Сойколапа приходить Жовтоікла й сварить його за те, що він відвідує чужі сни. Кішка говорить, що він має надзвичайний дар, але потрібно думати, перш ніж його використовувати. Медикішка зникає, а Сойколап тим часом навідується в сон до Короморда і дізнається, що на Вітряний Клан скоро нападуть собаки. Новак розповідає про це Вогнезорові й говорить, що цим можна скористатися, але провідник відмовляється від ідеї новака.

До Громового табору приходить зелений кашлюк. Сойколап намагається допомогти Маколапці, яка ледь дихає. Сойколап проникає у сон новачки, де та вже майже приєдналася до Зореклану, і повертає її назад.

Під час денного Зборища Сойколап залишається в таборі. Кіт бачить видіння, де його лапи стають Леволаповими, і він тоне у землі. Сойколап кидається до кордону з Тіньовим Кланом, де зараз проходять мисливські змагання, і за допомогою Воронокрила Леволапа та Бризолапа витягують з нори. Пізніше, коли підбивають підсумки Зборища, Сойколапа оголошують серед новаків-переможців.

Сойколап проникає в сон Вогнезора й дізнається, що він, Леволап та Падуболапка є обраними з пророцтва. Кіт розуміє, що їх чекає велике майбутнє.

Темна ріка[]

Сойколап іде на своє перше Зборище разом з Леволапом та Падуболапкою. Там він зустрічається з Вересолапкою, яка дуже радіє зустрічі з новаком.

Падуболапка стривожена дивною поведінкою Леволапа, тому йде за допомогою до Сойколапа. Кішка також згадує про схвильованих Річкових котів і просить брата поговорити з Верболапкою на зустрічі медикотів.

Сойколап проникає в сон Верболапки за проханням Падуболапки. Він дізнається, що Річковий Клан має якісь проблеми з домівкою. Листоплеса та Сойколап розповідають про цей сон Вогнезору, але провідник відмовляється допомагати сусідам, що дуже дратує Сойколапа

Новак збирає трави разом Листоплесою й знаходить дивну палицю з охайними подряпинами. Ця палиця зацікавлює Сойколапа і новак вирішує сховати її, щоб потім повернутися до своєї знахідки.

Під час іспиту Попелюшколапка ламає собі задню лапу. Сойколап відчуває, що Листоплеса дуже стривожена і почувається відповідальною за травму новачки. Новак бачить дивний образ сірої кульгавої кішки в думках медикішки й відчуває горе своєї виховниці. Сойколап проникає в сон Попелюшколапки, де вона проводить йому екскурсію по старому таборі Громового Клану, хоча ніколи не була тут. Згодом Сойколап розуміє, що це була Попелюшка, але Листоплеса забороняє коту говорити про це пацієнтці.

Пізніше Попелюшколапка розповідає Сойколапові, що бачила його в своєму сні, і новак-медикіт думає, що станеться, коли кішка дізнається правду. Кіт вирішує перевірити, чи залишилося щось у Попелюшколапці від Попелюшки. Сірий новак підсовує новачці листочки мальви замість живокосту, але та не помічає нічого підозрілого, і Сойколап отримує зауваження від Листоплесої.

Сойколап згадує про свою палицю, і просить Леволапа піти з ним до берега озера. Новак ледь не тоне, коли дістає з озера свою палицю.

Пізніше кіт повертається до палиці і чує незнайомий голос. Уві сні Сойколап бачить видіння про древнього м'яколапа на ім'я Опале Листя і Скелю, кота із Сойколаповою палицею в лапах. Громовий новак ходить слідом за Опалим Листям, який проходить випробовування, і спостерігає за смертю кота, коли тунелі починає затоплювати.

До кубла медикотів приходить Вогнезір. Провідник просить Листоплесу й Сойколапа піти до Вітряного табору та поговорити з Однозором, щоб дізнатися, чи є підстави для битви з Вітряним Кланом.

Під час переговорів Дрокохвоста повідомляє, що її кошенята зникли, й Однозір підозрює, що це Річковий Клан та збирається йти війною на них.

Сойколап, Леволап, Падуболапка, Бризолап та Вересолапка йдуть до тунелів, тому що припускають, що кошенята можуть бути там. Новак-медикіт хвилюється, що почнеться дощ і тунелі затопить. Опале Листя допомагає Сойколапові знайти Осетку, Смичку й Ластівку, тому що минулого разу Громовий кіт пройшов з м'яколапом увесь шлях. Тунелі починає заливати водою, і в цей час Сойколап бачить видіння про Скелю. Древній кіт робить п'ять великих позначок і три маленьких на палиці, яку знайшов новак. Скеля перекреслює ці відмітини, і сліпий кіт розуміє, що вони виживуть. Вода виносить котів до берега озера. Повернення кошенят зупинило наближення битви між Громовим та Вітряними Кланами.

Вигнанці[]

Сойколап і Листоплеса збирають ліки. Новак намагається зв'язатися із древніми котами за допомогою палиці, але йому це не вдається. Повертаючись, молодий медикіт зустрічається і розмовляє з Ліщинолапкою та Бубколапом, які складають новацький іспит, а з останнім сліпий котик свариться через дрозда, якого він злякав перед носом у Бубколапа. Прийшовши до табору, Сойколап чує, як інші учні жартують над майбутнім ім'ям кремового кота через його обрубаний хвіст. Медикіт теж лякається, що виховниця може дати йому жорстоке ім'я, але Падуболапка заспокоює брата.

Учень медикота вирушає, до Місячного Ставу. Там йому нарешті вдається поговорити, зі Скелею. Прадавній кіт пояснює, що він не є частиною Зореклану, а походить від набагато древніших. Сойколап розпитує духа про предків, від яких пішли Плем'я та Клани, але так і не отримує чіткої відповіді. Скеля лиш говорить молодому медикоту, що той знайде відповіді в горах, проте вони можуть виявитися не такими, які він хоче почути, а після цього зникає. Тоді розлючений Сойколап, бо не отримав відповіді на свої питання, приєднується до сну Листоплесої. Там виховниця розповідає сірому коту про Перохвосту, яка загинула у горах. Новаку стає цікаво поговорити з нею, бо вона може щось знати про предків Племені Стрімкої Води.

Затемнення[]

Коли загін лісових котів збирається у мандрівку до лісу, Сойколап чує розмову Падуболапки та Леволапа про пророцтво, і видає в'їдлеве зауваження, боячись того, що хтось може їх почути, але Вивіркострибка просить його оглянути подушечки Вохрошубки, і Сойколап йде до Тіньової воячки.

Повернувшись до лісу, під час збору трав з Мишовусом, кіт перевіряє палицю із зарубками.

Коли Попелюшколапка знову ушкоджує лапу на іспиті, Сойколап звинувачує Листоплесу у тому, що та дозволила новачці піти на іспит, і на цій основі між ними стається ще декілька сварок. Коли у кублі медикотів Попелюшколапка просить Сойколапа принести їй трохи води, він бачить видіння, у якому на нього мчить потвора, а після цього, він опиняється з Жовтоіклою та Синьозіркою, та відчуває, що не може рухати задньою лапою. У видінні до нього також приходить Вогнезір, який говорить, що йому дуже шкода. Сойколап розуміє, що бачить колишнє життя Попелюшки.

Після ще однієї сварки з Листоплесою новак йде до озера, і помічає, що води стало більше. Він намагається знайти палицю, яке відпливла. Коли Вогнезір її дістає, Сойколап ховає палицю під кущем, щоб її ніхто не знайшов та йде до табору. У таборі, поки Листоплеса відволіклася на ушкоджене око Маколеди, Сойкопер іде до Попелюшколапки, запропонувавши їй плавати, щоб розминати лапу.

Наступного ранку Сойкопер виходить із табору разом із Попелюшколапкою, і тренує новачку плавати на озері.

Під час зборища медикотів, Сойколап бачить сон, де зустрічає Дрібнохмара, і підслуховує його розмову з Носошморгом про Чорнозора, який поступово втрачає віру.

У одну з ночей Сойколап разом з Листоплесою допомагає Міллі народити кошенят.

Коли до табору не приходить досвітній патруль, Сойколап намагається знайти його серед лісу думками, але замість цього він бачить видіння, де усе захопила задушлива пітьма, і це стається незадовго до того, як у клан прийшов Сол. Коли Сол бажає поговорити наодинці з Листоплесою, Сойколап також йде з ними, і чує пророцтво Сола про те, що наступить тьма, а сонце зникне.

Уночі, коли на табір нападає Вітряний Клан, Сойколап разом з Листоплесою лікує поранених після битви.

Під час нападу Вітряного клану на території Громового, Сойколап разом з іншими сидить у таборі, але запевнивши Листоплесу у тому, що котам у лісі потрібна допомога, він йде до озера, де допомагає Карохвістці із пошкодженою лапою дістатися табору Громового Клану. Після, Сойколап йде до кордону, де вже б'ється загін Вогнезора. Медекіт розповідає провідникові про те, що до Вітряного клану доєднався Річковий. Коли Вогнезір посилає Сойколапа попередити Ожинокігтя, той біжить на потрібне місце, але запізняється, бо Річковий клан вже дістався тієї частини лісу. Коли на допомогу приходить Тіньовий Клан, Вохрошубка посилає Сойколапа відвести пораненого Мишовуса до табору.

Після битви, Сойколап разом з Листоплесою оглядає котів, а також наглядає за пораненою Вивіркострибкою.

Того ж дня Сойколап, разом із Падуболапкою та Леволапом тікає з табору на пошуки Сола. Зайшовши на територію Тіньового клану, вони зустрічають Сола біля покинутого гнізда Двоногів. Сойколап розпитує Сола про пророцтво, і пропонує йому стати їх наставником. Коли їх помічає патруль Тіньового клану, Сойколапа забирають до Тіньового табору разом з Падуболапкою, Леволапом та Солом.

Повернувшись до табору Громового Клану, уночі Сойколап бачить сон, у якому зустрічає незадоволену його поведінкою Жовтоіклу.

Через деякий час, Сойколап разом з Падуболапкою та Леволапом йде на Зборище, на якому Чорнозір повідомляє, що Тіньовий Клан більше не буде ходити на Зборища та вірити у Зореклан. На зворотному шляху Сойколап бачить видіння з Жовтоіклою, яка, як здалося Сойколапові, визнала поразку Зореклану.

Пізніше, Сойколап присутній на церемононії назовництва Леволапа, Падуболапки та Попелюшколапки.

Довгі тіні[]

Сойколап разом із Левожаром та Падуболисткою вирушає до Тіньового Клану, аби поговорити із Солом, вважаючи, що загадковий самітник може розповісти їм більше про пророцтво. Вони спостерігають за чужим табором, аж поки Сойколап не отримує видіння про борсука. Новак лякається та пропонує іти додому. У таборі йому вдається дізнатися у Листоплесої, що це була Північ, і Сойколапові кортить навідатися до борсучихи, утім виховниця переконує його облишити цю ідею. Тоді Сойколап вирішує, що Півночі доведеться самій прийти до нього, якщо вона хоче поговорити.

Міллі хворіє на білий кашлюк, і невдозі Тернинка теж починає кашляти. Сойколап та Маколеда йдуть нарвати котячої м'яти, але виявляється, що ця трава пропала. Новак підозрює, що Вітряний та Річковий Клани навмисне потовкли її, проте Маколеда припускає, що це сталося випадково, коли коти билися.

Через білий кашлюк у Клані Листоплеса змушена залишитися у таборі, тому Сойколап вирушає до Місячного Ставу сам. Уві сні до нього приходить Скеля та приводить Північ. Борсучиха визнає, що саме вона дала Солу знання, проте не вважає, що це забезпечить йому силу. Сойколап не поділяє її думки, говорячи, що він змусив Тіньовий Клан облишити віру. Натомість Північ каже, що, можливо, завдання Зореклану полягатиме у поверненні їм віри. Після Скелі та борсучихи до Сойколапа приходять Зорещерб та Носошморг і просять його допомогти Тіньовому Кланові. Сойколап лютиться, коли розуміє, що предки вже теж збираються їх відкинути, утім обіцяє спробувати допомогти.

Сойколап пропонує братові та сестрі зробити фальшивий знак від Зореклану, аби весь Тіньовий Клан його побачив. Разом із Тигролапом, Жаролапом та Світолапкою трійця вирушає на Тіньову територію.

Там новак каже підкопати дерева, щоб виглядати так, ніби територія Тіньового Клану розпадається довкола них. На прохання Тигролапа Дрібнохмар приводить Чорноногого, і Падуболапка зі Світолапкою валять дерева. Сойколап зображує з себе вояка Зореклану, але це не переконує Тіньового провідника. Тоді фальший знак стає справжнім: Зорещерб та Носошморг розмовляють із Чорноногим, і Сойколап разом із братом та сестрою повертається додому.

Сойколап отримує видіння, де Зоряні вояки обговорюють проблему відсутності котячої м'яти у Громовому Клані. Опісля до новака приходить Яснодуха і радить йому шукати вітру, аби вилікувати Громових котів.

Він здогадується, що кішка мала на увазі територію Вітряного Клану, тому Сойколап проникає у сон Борилапа, де буденно розмовляє із новаком, повільно підходячи до теми котячої м'яти. Вітряний кіт радо показує йому місце, де вона росте. Сойколап просить Левожара піти на Вітряну територію та назбирати котячої м'яти, утім вояк відразу відмовляється.

Новак знаходить свою палицю і просить у давніх котів поради. Уві сні він опиняється в тунелях, де його зустрічає Опале Листя, але Сойколап не затримується біля нього, адже прагне дізнатися, чому древні вояки пішли з озерної території. Він виходить із тунелю, утім його зустрічає невідома група котів, що приймає Сойколапа за Сойчине Крило.

Сойколап розуміє, що опинився у далекому минулому серед котів, що позначені на палиці. Деякий час він проживає із ними, дізнаючись про їхній спосіб життя та проблеми із Двоногими. Древні сперечаються через це, бо дехто бажає знайти кращу домівку. Сойколапа весь час супроводжує Півповня, і він розуміє, що кішка кохає того кота, за якого його приймає. Урешті, Древні проводять голосування, де Сойколап кидає камінець у бік тих, хто хоче залишити територію, бо усвідомлює, що вони мають піти до гір та стати Племенем Стрімкої Води. Після цього він пояснює Камінному Співові, що їхні предки існують та надсилають деяким котам знаки. Древні рушають у дорогу, але Скеля забирає новака додому, кажучи, що він зробив усе, для чого прийшов. Прокинувшись, Сойколапові стає цікаво, чи Левожар із Падуболисткою теж колись були частиною древнього Клану.

Урешті, Левожар погоджується піти по котячу мяту, і Громовий Клан починає одужувати. Сойколап отримує нове ім'я біля Місячного Ставу — Сойкопер. Він відчуває біля себе присутність Півповні, а уві сні його вітає Яснодуха.

У Громовому таборі спалахує пожежа. Сойкопер, Левожар та Падуболистка опиняються у пастці, та Вивіркострибка кидає їм палицю. Утім Золошуб заважає трійці рятуватися — він бажає помститися Вивіркострибці, змусивши її спостерігати за смертю власних дітей. Але раптом кішка визнає, що надурила Клан, і трійця не є її кошенятами. Золошуб відпускає їх, проте обіцяє розповісти таємницю усім. Брат та сестра вражені, що ніколи не знали своєї справжньої матері, але Сойкопер залишається спокійним і відчуває цікавість.

Після цього трійця обговорює своє походження. Сойкопер каже, що якщо Вивіркострибка їм не мати, тоді вони не мають жодної участі в пророцтві, адже не мають кровного зв'язку із Вогнезором. Проблемою є те, що Золошуб збирається розповісти Кланові їхню таємницю, і Сойкопер пропонує поговорити із Вивіркострибкою, адже вона єдина, хто має на нього вплив. Воячка впевнена, що зможе переконати кота, бо його розповідь нанесе шкоду цілому Кланові, проте медикіт не вірить, що це подіє на Золошуба і пропонує братові та сестри самостійно поговорити із вояком.

Сойкопер являється Золошубові уві сні, кажучи, що через нього говорить Зореклан, і вояк пошкодує про те, що збирається робити. Він помічає, що Золошуб почув його, утім не впевнений, що це матиме вплив, коли кіт прокинеться.

Проте Золошубове тіло знаходять у струмку на кордоні із Вітряним Кланом. Сойкопер спостерігає, як Листоплеса готує вояка до поховання, і його відвідує думка, що медикішка була закохана в нього. Виявляється, Золошуба вбили, і тріця разом із Вивіркострибкою розуміють, що це сталося лише через їхню таємницю.

Сходить сонце[]

Цей розділ потребує заповнення...

Цикл «Знамення Зореклану»[]

Четвертий новак[]

Цей розділ потребує заповнення...

Родовід[]

Мати:

Батько:

Прийомна мати:

Прийомний батько:

Сестра:

Брат:

Єдинокровний брат:

Тітка:

Дядько:

Бабусі:

Дідусі:

Двоюрідні бабусі:

Двоюрідні дідусі:

Двоюрідні дідусі/бабусі:

Прадід:

Двоюрідний прадід:

Далекі родичі:

Галерея[]

Пікселі[]

Офіційні зображення[]

Цікаві факти[]

  1. Сойкопер має кров Небесного Клану.
  2. Також він має кров кицюні через Вогнезора.
  3. Кейт не думає, що Сойкопер буде сліпим, коли потрапить до Зореклану.
  4. Сойкопер був названий на честь своїх очей, оскільки вони нагадували крило сойки.
  5. Він народився сліпим через проблеми з генетикою.
  6. Сойкопер має дар проникати у сни інших котів.

Помилки[]

  1. У «Прозір» на сторінці 96, Сойколап, уже будучи в новацтві, помилково названий Сойком.
  2. У «Прозір» на сторінці 350 його помилково описали плямистим.

Примітки[]

Advertisement