Вікі з Котів-Вояків
Advertisement
Вікі з Котів-Вояків

Сонцеспад — це місце, де дуже багато води, і де сонце тоне щоночі, наче його хтось ковтає.

Опис[]

Неподалік від озерної домівки Кланів лежить безкрайня водойма, що називається Сонцеспадом. Вода тут незвично солона на смак і бурлить щоразу, як прибиває до берега. Сонце на горизонті палає багряно-червоною гіганською кулею. Саме тут живе борсучиха Північ. І саме сюди Зореклан послав котів, аби вони дізналися, що їхнім Кланам потрібно залишити ліс.

Історія[]

Цикл "Нове пророцтво"[]

Північ[]

Ожинокігтю сниться сон про Сонцеспад, де він тоне у солоній воді. Згодом Круколап розповідає вояку про Сонцеспад.

Перохвоста, Воронолап, Ожинокіготь, Вохрошубка, Бурешуб та Вивірколапка відправляються у подорож до Сонцеспаду, щоб послухати, що скаже Північ. По дорозі кожен обраний кіт отримує знак про солону воду.

Мандрівники знаходять Сонцеспад. Ожинокіготь падає у солону воду, і Вивірколапка з Вохрошубкою рятують друга.

Коти зустрічають борсучиху Північ, яка розповідає їм про Двоногів, які зруйнують ліс.

Сходить місяць[]

Північ проводжає котів до гір, і по дорозі зустрічає Мурка. Борсучиха бажає мандрівникам безпечної подорожі та повертається до Сонцеспаду.

Путівник "Таємниці Кланів"[]

Вохрошубка розповідає про подорож до Сонцеспаду.

Основні місця[]

  1. На березі Сонцеспаду знаходиться печера борсучихи Півночі.
Advertisement