Класнючо.jpg

Срібнострумка — струнка, гнучка, легка сріблясто-сіра смугаста кішка з м'якою шерстю, гарною загостреною головою й яскравими блакитними очима.

Цикл "Пророцтва починаються"[ред. | ред. код]

Вогонь і крига[ред. | ред. код]

Срібнострумка вперше з'являється, коли рятує Сіросмуга, який той тоне у річці на території Річкового Клану. Вона пояснює це тим, що не може дивитися, як тоне кіт, до якого б Клану він не належав. Кішка відноситься до порушника скептично, але можна було помітити, що вона симпатизує сірому вояку. На зворотному шляху Сіросмуг часто озирається на кицю, і Попелапка, виховником якої є Вогнесерд, зауважує, що Срібнострумка дуже гарна. 

Пізніше Вогнесерд помічає, що Сіросмуг почав покидати табір Громового Клану пізно вночі, і, простеживши за своїм другом, розкриває таємницю — Сіросмуг зустрічається з Срібнострумкою. Коти закохуються один в одного, не звертаючи уваги на попередження Вогнесерда

Рудий вояк знову звертається до Срібнострумки, знайшовши її на території Річкового Клану. Вогнесерд просить її розірвати стосунки з Сіросмугом, але киця відмовляється. Вона попереджує вояка про те, що його не мають побачити Річкові патрульні.

Коли Річковий і Тіньовий Клани нападають на Вітряних вояків, Срібнострумка теж приймає участь у битві. Вона не впізнає найкращого друга Сіросмуга і нападає на нього. Коли вона його впізнає і відступає, вояк збираєтья напасти знов, але зупиняється, дозволивши їй піти, коли Сіросмуг попросив його. Сіросмуг і Срібнострумка тікають. Темносмуг помічає, що між цими котами щось є, і повідомляє Тигрокігтю про свої підозри.

Ліс таємниць[ред. | ред. код]

Коли Вогнесерд приходить до Річкового Клану, щоб розпитати Срібнострумку про смерть Дубосерда, вона кличе свою подругу Мрячконіжку. Після розмови киці пропонують йому привести маму Мрячконіжки і подругу Дубосерда — Сіротоню. Коли вони приводять старійшину, Срібнострумка залишає їх наодинці і йде з Сіросмугом.

Пізніше, коли табір Річкових котів затоплено, Сіросмуг і Вогнесерд допомагають Срібнострумці віднести їжу старійшинам, і кішка повідомляє, що чекає кошенят від Сіросмуга. На попередження Вогнесерда про те, що її кошенята будуть належати обидвом Кланам, Срібнострумка відповідає, що дуже пишається своїми дітьми, бо це має зблизити їх з Сіросмугом.

Коли Срібнострумка йде на побачення з сірим вояком до Сонячних Скель, в неї починаються пологи. Вогнесерд намагався знайти Жовтоіклу, щоб допомогти киці, але її не було поряд, тому він зміг знайти лише Попелапку. Маленька медикішка зробила все, що могла, але Срібнострумка втрачає забагато крові і помирає, залишивши двох кошенят. Перед тим, як її дух відправився до Зореклану, вона просить Сіросмуга піклуватися про своїх дітей. Хоронить він свою любу Срібнострумку біля річки, яку вона так любила.

Темні часи[ред. | ред. код]

Срібнострумка з‘являється Вогнесерду уві сні біля Місяцескелі і дарує йому третє життя та відданість тому, що він сам вважає правильним.

Цикл "Нове пророцтво"[ред. | ред. код]

Сходить місяць[ред. | ред. код]

Срібнострумка з'являється уві сні до свого сина Бурешуба, який знаходився у подорожі до Сонцеспаду разом з іншими котами. Воячка каже, що пишається ним та Перохвостою, бо ті пройшли багато випробувань, а також радить синові вшанувати Плем'я Стрімкої Води та їхніх предків, допомогти їм у боротьбі з Гострозубом. Бурешуб увесь цей час не здогадується, що за кішка з ним говорить, тож Срібнострумка розповідає, що вона його мати. Наостанок вона каже, що одне питання має багато відповідей, і йде.

Коли ж після битви з Гострозубом помирає Перохвоста, Срібнострумка знову звертається до сина, кажучи, щоб Бурешуб не впадав у тугу, бо вона подбає про Перохвосту в Зореклані.

Світанок[ред. | ред. код]

Листолапка бачить на невеликому виступі навпроти входу до печери Племені дві сріблясті шубки, що мерехтять під зорями. Це були Срібнострумка й Перохвоста.

Захід[ред. | ред. код]

Коли Зореклан приймає Листоплесу як нову медикішку Громового Клану, серед зоряних котів видно Срібнострумку.

Родовід[ред. | ред. код]

Батько:

Пара:

Син:

Донька:

Дядько:

Тітка:

Бабуся:

Дідусі:

Двоюрідні сестри:

Двоюрідний брат:

Двоюрідний племінник

  1. Срібнострумка нащадок Вітряного Клану