Вікі з Котів-Вояків
Advertisement
Вікі з Котів-Вояків

Студня-Де-Пірнають-Рибки (Студня) — коричнева смугаста кішка з сірими очима.

Життєпис[]

Цикл "Нове пророцтво"[]

Сходить місяць[]

Студня разом з іншими котами Племені зустрічає мандрівників. Вони знайомляться з Клановими, і Студня гадає, що Бурешуб може бути срібним котом. Потім вона з іншими патрульними відводить гостей до печери.

Звіроловиця приносить гостям здобич та розповідає про традиції Племені.

Потім Студня полює з Бурешубом.

Коли Бурешуб з іншими котами хоче піти додому, Студня засмучена. Вартові печери забирають Бурешуба у Печеру Шпилястих Каменів, і кішка намагається переконати кота, але все марно.

Вона приносить їжу Бурешубу та говорить, що коли той врятує Плем’‎я від Гострозуба, то обов’‎язково повернеться до свого Клану.

Мандрівники викрадають Бурешуба під час нападу Гострозуба й бачать, як Студня намагається захистити кошенят.

Після нападу Кланові коти повертаються до Племені та приводять Пазура з іншими вигнанцями. Студня дуже щаслива поверненню брата.

Перохвоста вбиває Гострозуба ціною власного життя, і Бурешуб засмучений. Студня намагається заспокоїти кота.

Світанок[]

Студня дуже радіє, коли Бурешуб повертається у Плем’‎я.

Потім вона йде на полювання, де ловить кролика.

Клани збираються покинути гори, і Бурешуб говорить, що він залишиться зі Студнею.

Сутінки[]

Бурешуб та Студня приходять у Громовий табір після нападу борсуків.

Захід[]

Студня разом з Бурешубом залишається у Громовому Клані та допомагає йому відновитися після нападу борсуків.

Вона також іде в патруль, який шукає Бубка. Студня перша вигадує, як визволити кошеня.

Бурешуб та Студня переходять до Річкового Клану.

Ожинокіготь бачить, як кішка полює на білку, і її мало не збиває потвора біля Тіньового кордону. За цим полюванням спостерігає Шулікокриг, який відводить Бурешуба та Студню в Річковий табір та звинувачує їх у порушенні кордону. Бурешуб нападає на Шулікокрига, і Студня намагається зупинити сірого кота. Леопардозірка виганяє Бурешуба та Студню з Річкового Клану, і Вогнезір приймає вигнанців до себе.

Цикл "Сила трьох"[]

Прозір[]

Коли знаходять мертву лисицю на території Громового Клану, Ожинокіготь наказує Студні й Бурешубу превірити все навколо лощовини.

Студня приносить до кагату двох мишей, і радить Левку їсти повільніше. Кішка каже, що в горах вони говорять, що здобич, яку їси повільніше, вистачає на довше.

Коли Сойколапа, який ледь не втонув на кордоні з Вітряним Кланом, приводить Воронокрил, Студня, Бурешуб та Вивіркострибка кидаються до новака. Кішка йде поруч з Сойколапом й говорить, що вона також потрапляла в халепи, коли ще тільки тренувалися.

Ожинокіготь хоче, щоб Студня й Бурешуб помітили кордон з Тіньовим Кланом, але Порохошуб каже, щоб краще чистокровні Громові коти залишили помітки, а Бурешуб з Студнею могли б піти на полювання. Сірий вояк хоче щось відповісти, але гірська кішка не дає йому це зробити, бо вважає, що Порохошуб правий.

Студня разом з Бурешубом присутня в битві проти Тіньового Клану.

Падуболапка зустрічає Студню, коли та стоїть на чатах. Новачка розповідає їй, що хотіла б тренуватися на воячку, але хвилюється, що коли покине справу медикішки, то втратить повагу побратимів. Гірська кішка відповідає, що коти завойовують повагу побратимів і посестер через хоробрість та відданість, а не через важливі посади. Студня радить Падуболапці думати про свої сильні сторони, а не про слабкі.

Темна ріка[]

Під час зливи Студня і Бурешуб сидять під Високим Виступом та діляться дроздом. Гірська кішка радить Падуболапці знайти якийсь прихисток від дощу.

Коли Міллі відмовляється від свого вояцького імені, Студня є однією з тих, хто підтримує її.

Потім кішку помітно разом з Шипокігтем, Білокрилою та Бурешубом. Коти обговорюють проблему Річкового Клану й можливу битву з Вітряними котами.

Громовий Клан звертає увагу, що Падуболапка зникла і припускає, що Вітряний Клан захопив її. Студня запитує, чи брали Вітряні вояки коли-небудь заручників. Гірська кішка зберігає спокій, кажучи, що Вітряному Клану немає сенсу додавати собі клопоту та годувати ще один рот.

Студня бере участь в битві проти Вітряного Клану. Вона бореться з Ласкошубом і Совопухом, але згодом на допомогу кішці приходить Порохошуб. Після битви отримує рану на боці, і Бурешуб відводить її до табору, де воячку лікує Листоплеса.

Смугаста кішка вітається з Падуболапкою, коли новачка повертається від Річкового Клану додому.

Вигнанці[]

Студня дає кілька порад Падуболапці щодо ловів. Кішка розповідає, як проходить полювання в горах, а потім відповідає на питання новаків, які хочуть більше дізнатися про життя Племені.

Бурешуб і Студня повертаються з полювання, коли до табору приводять Ніч і Пазура. Смугаста кішка не хоче до них підходити, вона виглядає засмученою. Сойколап проникає в спогади Студні й дізнається, чому вона з Бурешубом покинула Плем'я. Виявляється, що в горах поселилася банда волоцюг, які викрадають у Племені здобич. Бурешуб збирає військо котів, щоб атакувати непроханих гостей, проте зазнає поразки посеред бойовища. У битві помирає багато котів, через що Скелевидець виганяє Бурешуба, а за ним у вигнання подалася й Студня. Скелевидець оголошує їх мертвими для свого Племені.

Ніч і Пазур просять Бурешуба та Студню повернутися назад, бо коти Племені поступово гинуть від голоду. Студня вирішує вирушити з ними, адже не може дозволити, щоб її одноплемінники страждали. Бурешуб теж погоджується, а за ним на допомогу Племені викликаються піти Ожинокіготь та Вивіркострибка. Урешті-решт у подорож вирушають ще й Леволап, Падуболапка, Сойколап, Бризолап, Воронокрил і Вохрошубка.

У горах коти Племені дивуються, коли бачать Бурешуба і Студню живими, бо вважали їх мертвими. Скелевидець гарчить, що Племені не потрібна поміч Кланівців, а Студні й Бурешубові каже, що він вигнав їх не просто так. Цілитель говорить, що так звеліли їхні предки. Студня відповідає, що предки помилилися, і що Племені потрібна допомога.

Коли Плем'я обирає битися з волоцюгати чи тікати, Студня голосує за битву.

Родовід[]

Пара:

Брати:

Помилки[]

  1. У книзі "Вигнанці" на сторінці 222, Студня описується з бурштиновими очима.

Галерея[]

Пікселі[]

Цитати[]

Студня: «Коти завойовують повагу побратимів і посестер через вірність і хоробрість, а не через важливі посади. Хіба ти думала про те, що Сіросмуг менш важливий, ніж Ожинокіготь, коли вчора билася з ним пліч-о-пліч? Або що Леволап менш важливий за Листоплесу, коли він допоміг тобі відігнати того Тіньового кота? Ти ще дуже юна, тобі важко приймати такі важливі рішення. Коли я жила в Племені Стрімкої Води, у нас не було такого вибору. Всі обов'язки були поділені на полювання та охорону. Звіролови, от як я, були худі та стрункі, а вартові — кремезні та сильні. Від самого народження було зрозуміло, який обов'язок тобі підходить найбільше.»
Падуболапка: «Ви взагалі не могли обирати?»
Студня: «Іноді вартовий печери міг стати звіроловом, або звіролов — вартовим печери, та загалом це був найкращий спосіб подбати про те, щоб кожен кіт використовував свої природжені здібності якомога ефективніші.»
Падуболапка: «Мабуть, запамятовувати трави не природжена моя здібність.»
Студня: «Думай про свої сильні сторони, а не про слабкі. Як кішка Клану ти маєш свободу сама обирати свою долю — у котів Племені такого вибору немає. Використовуй цю свободу мудро.»

Розмова Студні та Падуболапки, «Прозір», с. 241-242, розділ 17

Advertisement