Вікі з Котів-Вояків
Advertisement
Вікі з Котів-Вояків
Плашки 1.png
Хороша стаття

"Таємниці Кланів" — перший виданий в Україні путівник по серії «Коти-Вояки».

Обкладинка[]

Матова чорна з блискучими глянцевими віттям дерев і травою. В центрі зображений силует кота із сіро-зеленими очима на фоні сонця, що заходить/сходить з-за обрію.

Нижче золотим кольором написана назва книги й зображено герби чотирьох лісових Кланів і Зореклану. Зверху написано псевдонім письмениць.

Офіційний опис[]

Приготуйтеся до захоплюючої подорожі — такого ви не почуєте і не побачите в жодній книзі серії!

Путівник проведе найпотаємнішими стежками світу Котів-Вояків, познайомить із найвидатнішими провідниками та медикішкамии, навчить вояцьких правил та бойових прийомів і розкриє вражаючі секрети лісових Кланів.

Анотація[]

Коти-вояки розкривають свої найприхованіші таємниці! На сторінках путівника вони пояснюють, як і коли виникли лісові Клани, знайомлять із легендарними провідниками та медикотами, влаштовують екскурсію найпотаємнішими куточками власних домівок і розказують про те, чого ніколи і нікому не розповідали. Міфи та щирі зізнання, пророцтва і вояцькі закони, бойові прийоми та містична сила — це все світ котів-вояків, сповнений пригод і захоплюючих подорожей.

Присвячення[]

Для Сід, тому що вона любить котів, і для Ребеки, тому що я впевнена що вона теж.

Сюжет[]

Сюжету як такого в цій книзі немає.

Вона є чисто путівником, в якому розповідається про життя, міфи, звичаї лісових котів. Але для прикладу та пояснення використовуються деякі уривки із сюжету.

У книзі розповідається легенда про створення Кланів, Вояцький правильник, угіддя Кланів, їхніх провідників, воєвод і медикотів, визначні місця, опис посад та церемонії, лікувальні трави, котів поза Кланами, інших тварин, міфіологію та словник термінів.

Цікаві факти[]

  1. В оригіналі Бича назвали Кров'ю.
  2. Брусошуб та Дубосерд не вказані як воєводи Кривозора.
  3. Темносмуг не вказаний як новак Тигрозора.
Advertisement