Вікі з Котів-Вояків
Advertisement
Вікі з Котів-Вояків

Лісові землі[]

Розташування[]

Мапа Кланів.jpg

Північна найтемніша частина лісу, повз якої протікає струмок. Здобичі в густих хащах завжди достатньо, та в період гололисту полювати все ж стає складніше. Табір Тіньового Клану розташований посередині їхніх мисливських угідь. Воякам зручно діставатися до Чотридерева, адже на шляху немає жодних перешкод, а табір знаходиться близько. Кордон Тіньових земель з мисливськими угіддями Громового Клану пролягає по Громошляху. Й поки інші коти ухиляються від потвор, Тіньові коти проходять по тунелю, який знаходиться під Громошляхом.

Табір[]

Захований глибоко у темній потайній лощовині, оточений густими заростями ожини.

  • Ясла — в улоговині, захищеній терновим кущем.
  • Кубло вояків — під кущем ожини. Ззовні здається колючим, але всередині кубло встелене сосновими голочками і мохом.
  • Кубло медикота — печера, що утворюється висуванням одного каменя вбік. Ліки зберігаються у виїмках землі. Позаду каменюк росте папороть.
  • Кубло провідника — під гілками кремезного дубу.
  • З гладкого кругляка на краю галявини провідник промовляє до Клану.

Поза табором[]

  1. Звалище — це лихе місце, звідки завжди тхне смородом. Там водяться щури, що переносять погані інфекції.
  2. Тунель під Громошляхом — цей прохід дозволяє котам вільно рухатись через найстрашніший кордон.
  3. Обгорілий Сикомор — старезне дерево, спалене блискавкою багато повень тому. біля нього новаки часто тренуються полювати вночі та безшумно скрадатися крізь чагарники.

Озерні землі[]

Розташування[]

Мапа Кланів озеро.jpg

Території Клану знаходяться в північно-західній частині земель навколо озера. Здебільшого це густий сосновий ліс. Табір захований в кущах ожини. Їхня нова домівка знаходиться ближче до Двоногів, ніж в лісі. На заході знаходиться невеличка річка, яка слугує кордоном із Громовим Кланом. Зліва від неї знаходяться стежки Двоногів, якими ті часто проходять, що додає котам незручностей, така ж проблема є і з Зеленлистовим угіддям Двоногів.

Табір[]

Значно ближчий до Двоногів, ніж попередня домівка. Так само добре захований і захищений від ворожих нападів. Гілки дерев значно вищі, ніж звиклі, і майже немає чагарника. Біля підніжжя є ставок.

  • Ясла, та кубла старійшин та новаків — розташовані під кущами ожини, найближче до найнижчих гілок.
  • Кубло вояків — теж в ожинових кущах, але навпроти входу, на випадок загрози.
  • Кубло медикота — знаходиться за кублом провідника, тут гілки ростуть не так густо, щоб бачити небо.
  • З гілки, що нависає над провідницьким кублом, очільник Клану звертається до нього.

Поза табором[]

  1. Гніздо Двоногів — тут мешкають дві злющі кицюні.
  2. Стежка Двоногів — під час зеленлисту Двоноги часто ними проходять.
  3. Зеленлистове угіддя Двоногів — тут також часто знаходяться Двоноги. Вони облаштовують свої невеликі гнізда і розпалюють вогнища. Іноді залишають їжу, подібну до звалищної.

Див. також[]

  1. Місця
Advertisement