Вікі з Котів-Вояків
Advertisement
Вікі з Котів-Вояків
Плашки6.png
Тимчасово відсутня модель
Через певні причини у цій статті тимчасово відсутня модель. Ми працюємо над тим, щоби вона якомога швидше тут з'явилась.

Хмарозір — маленький, світло- сірий кіт з білими плямами. В нього слабо блакитні очі.

Життєпис[]

Спецвидання «Шлях Вогнезора»[]

Після битви з Кривавим Кланом у лісі було все спокійно. Але провіднику Громового КлануВогнезору, почали снитися дивні коти і сам Хмарозір, який хотів щось сказати, але Вогнезір його не чув. Він бачив Хмарозора наяву.

Вогнезора це турбувало, тому він вирішив піти до Місяцескелі, щоб зрозуміти, що це все означає. До нього приходить Синьозірка і розповідає, що колись давно було п'ять Кланів. Також минула Громова провідниця додала, що Небесний Клан добровільно пішов.

Коли Вогнезір вирішив переночувати біля гнізда Двоногів, уві сні до нього прийшов Хмарозір і розповів, що насправді його Клан вигнали з лісу, і що колись на місці садку Ляпка був їхній табір. Хмарозір сказав йому що це його доля — відродити Небесний Клан.

Вогнезір з Піскоштормою вирушили у подорож і відродили Небесний Клан.

Коли вони привели нову провідницю Ряболистку, Хмарозір дає Ряболистці перше життя для витривалості. Потім приходять чотири провідники інших Клнаів, які колись вигнали Небесний Клан. Вони просять пробачення у минулого Небесного провідника. Потім прибігає В`юнка. Вона дає останнє життя Ряболистці і разом зі своїми дітьми йде до Хмарозора.

Родовід[]

Пара

Донька

Син

Далекі родичі:

Advertisement