Класнючо.jpg

Хмарохвіст — білий пухнастий кіт із впертою вдачею.

Життєпис [ред. | ред. код]

Цикл "Пророцтва починаються"[ред. | ред. код]

Вогонь і крига[ред. | ред. код]

Принцеса віддає Вогнесерду свого первістка, щоб брат виховав кошеня справжнім вояком. Громовий Клан не хоче приймати кошеня, бо вважає, що воно не виживе і тільки буде об'їдати Клан. Вогнесерда підтримує тільки Сіросмуг, який вважає, що кошеня буде таким же хоробрим як і його родич — Вогнесерд. Синьозірка вирішує залишити племінника Вогнесерда і дає йому ім'я — Хмарко. Годувати Хмарка зголошується Ряболиця, яка нещодавно втратила своє кошеня.

Трохи згодом Хмарко вирушає з іншими кошенятами на полювання та приносить до Клану водяну мишу. Коли про це дізнається Синьозірка, вона кричить на кошенят, але дивиться на Хмарка лагідним поглядом.

Ліс таємниць[ред. | ред. код]

Хмарко підростає і вирішує познущатися над сліпим Хвостоломом. Нахабу зупиняє Вогнесерд, а Темносмуг в котрий раз показує ненависть до кицюнь. Вогнесерд вирішує розповісти племіннику про його походження. Спочатку Хмарко не вірить вояку, але потім запевняє самого себе, що стане найсильнішим вояком у лісі, чим знову насторожує та розчаровує Вогнесерда.

Наступного разу непосидько допомагає Попелапці та Вогнесерду нарвати ягід. Якби не колишня новачка Вогнесерда, Хмарко з'їв би душогубниць. Після такого уроку кошеня розповідає іншим одноліткам про небезпеку цих ягід.

Хмарко знову потрапляє у небезпеку, відставши від Ряболиці та інших кошенят. На нього нападає борсук, але котика рятують Вогнесерд, Піскошторма та Орляколап. Тигрокіготь люьує через це і наказує Хмарку допомагати старійшинам. Спочатку котик гидує до такої праці, проте старі настільки полюбили кошеня, що Хмарко став і надалі допомагати їм.

Неприємності котика тривають. Він стежить за Вогнесердом та Сіросмугом, які допомагали Річковому Клану. Тигрокіготь бачить Хмарка і змушує його розповісти, куди пішли друзі. Синьозірка карає кошеня, бо той порушив заборону і наказує допомагати старійшинам. Хмарко навіть не засмучується.

Коли Хмарку виповнюється 6 повень, Синьозірка дає йому ім'я Хмаролап, а Вогнесерда робить його виховником.

Коли Тигрокіготь відправляє всі патрулі до лісу, щоб самітники змогли напасти на табір, Вогнесерд наказує Хмаролапу привести всіх котів, що Хмаролап і робить.

Новак впевнений, що саме Вогнесерд повинен стати воєводою. Також не є загадкою, що Хмаролапу подобається його гарненька подружка Яснолапка

Вогнесерд задоволений своїм новаком, хоча і хвилюється через ставлення племінника до Зореклану.

Здіймається буря[ред. | ред. код]

Хмаролап ловить горлицю, за що Вогнесерд його хвалить та згадує, що він його новак та племінник, відмічаючи, що він чудовий мисливець із поганим характером, народжений в угіддях Двоногів, та не дуже бажає довести відданість Кланові. Кіт огризається на зауваження Вогнесерда та каже, що не буде виказувати уваги до впольованої здобичі, тому що врешті-решт її схопив, хоч і стояв не за вітром. Потім він тікає, залишивши горлицю на землі. Вогнесерд не сподівається, що племінник повернеться.

Один із патрулів доповідає воєводі, де можна шукати Хмаролапа, і виявляється, що новак був біля угідь Двоногів. Хмаролап повертається лише тоді, коли починається церемонія назовництва кошенят Ряболиці. Біля кагату котик вибирає собі мишку, але його зупиняє Білошторм, перш ніж це зробить Вогнесерд.

Вогнесерд відправляє Вітрогона полювати з Хмаролапом, зауважуючи, що Громовий новак так і не заслужив поваги вояків. Хмаролап скиглить, але потім повертається до Вітрогона.

Потім, коли воєвода та провідниця повертаються до Клану, Вогнесерд бачить, як Вітрогон шукає його племінника. Новак знаходиться біля кагату та кладе туди білку, вочевидь, вже поївши. Вчитель кличе його на розмову, але його знову ніщо не хвилює, навіть правильник. Вогнесерд лише дає пораду коту, що краще тренуватися із вояком, але не факт, що Хмаролап його почув, адже він зневажливий до його загроз та цікавиться лише новиною про Зборище. Котик дуже засмучений, коли дізнається, що не йде на Зборище.

На тренуванні Вогнесерд бачить, що його родич втратив свою минулу спритність, та помітно розтовстів, а коли виховник наказує нападати, Хмаролап незадоволений. Новак падає та взагалі показує свою погану підготовку. Навіть на полюванні Хмаролап не може впіймати кроля. Врешті-реш Вогнесерд наказує Хмаролапу полювати наодинці. Кіт погоджується, а Вогнесерд залишається стежити за ним. Воєвода дивується, коли бачить, як Хмаролап йде глибше у землі Двоногів, проте не за тим, щоб полювати садових пташок. Білий новак підходить до хатини Двонога, проминаючи зграю шпаків, та нявчить. Пізніше новак взагалі заходить до його кубла.

Учень приходить до вечері у гарному гуморі, але стеження вчителя ображає його. Він надто безтурботно ставиться до свого вчинку, кажучи, що він вполював здобич, а щоб усім вистачило, не буде вечеряти. Хмаролап не розуміє, чому він має обирати між Кланом та Двоногами, та ігнорує наступні зауваження вояка.

Під час чергової зустрічі Хмаролапа з Двоногим новака викрадають та садять у потвору. Піскошторма та Вогнесерд намагаються йому допомогти, але все марно, і Хмаролап зникає.

Круколап знаходить Хмаролапа неподалік від своєї повітки. Самітник розповідає про це Піскоштормій та Вогнесерду, і всі троє вирушають до Хмаролапа, щоб його врятувати. Коти знаходять приміщення, де сидить новак та бачать, що Хмаролап сильно схуднув та дуже хоче додому. Новак рятує вояків від Двонога, вказавши їм на живопліт, де можна безпечно втекти. Коли родичі зустрічаються, Вогнесерд знову думає, чи місце йому в Клані, дивлячись на спантеличеного Хмаролапа, адже тепер інтереси батьківщини знову стали понад усе. Хмаролап каже, що життя кицюні він не обирав, цілком серйозно, та воєвода більше не може сердитися. Громові коти встрягають у бійку з Вітряним патрулем. У битві з Багнокігтем білосніжний кіт чудово працює разом із Піскоштормою та швидко проганяє новака Вітряного Клану, Сітколапа, що викликає в Хмаролапа неабиякий захват та пиху. Навіть воячка в шоці, адже він багато не тренувався та каже, що він стане видатним вояком.

У таборі Хмаролап розповідає про свою пригоду, хоча й перекручує все так, ніби то новака спіймали Двоноги проти його ж волі.

Небезпечний шлях[ред. | ред. код]

Після досвітнього патруля разом із Яснолапкою, Хмаролап скаржиться, що останнім часом у Клані мало їжі. Новак пропонує знову вийти на полювання, до того ж прямо зараз. Він бере з собою Яснолапку і впевнено запевняє Вогнесерда, що новаки дадуть собі раду. Через деякий час двох друзів вже помітно, коли ті повернулись з полювання і збираються вийти знову із Мишошубкою та Шиполапом. Білий новак звітує, що старійшини нагодовані, а от Попелюшка — ще ні. 

Хмаролап відкрито демонструє те, що він не вірить у Зореклан, і час від часу сперечається із Яснолапкою, хоч та йому і подобається. 

Коли на Зборищі зчиняється сварка Синьозірки та Високозорого, Вогнесерд посилає Хмаролапа зібрати вояків і відіслати їх до підніжжя Великого Каменю, бо провідниці знадобиться супровід.

Новак б’ється з Річковими котами під час битви за Сонцескелі. 

Cиньозірка висвячує кота в вояки, хоча робить це лише тому, що його наставник — Вогнесерд. Коли воєвода питає про інших учнів, Синьозірка відмовляється висвячувати їх, бо в битві взяв участь лише Хмаролап, який потім отримує ім’я Хмарохвіст.

Коли Яснолапку скалічують собаки, Хмарохвіст знаходиться біля неї та хвилюється за її стан. Вояк також наказує провідниці зробити Яснолапку воячкою. Синьозірка нарікає кішку Безликою, і білосніжний кіт гарчить, що це жорстоке ім’я.

Під час зустрічі з Принцесою Хмарохвіст супроводжує Безлику.

Коли кіт разом з іншими знаходить мертву Ряболицю, яка була його прийомною матір’ю, він ще більше пропитується ненавистю до Тигрозора і хоче розірвати його на шмаття.

Темні часи[ред. | ред. код]

Хмарохвоста помітно, коли коти повертаються до свого табору після нападу собак. Білий вояк обережно веде свою кохану Безлику.

Білошерстий кіт свариться з воєводою, бо хоче помститися Тіньовому Клану за смерть Ряболиці, своєї матері. Він аж тремтить від злості, але Вогнесерд відмовляє, кажучи, що винен лише Тигрозір і Тіньові коти взагалі не знають, що накоїв їхній провідник.

Хмарохвіст підслуховує розмову Вогнезора з Сіросмугом і знову піддає сумніву усі традиції, що пов’язані з Зорекланом, запевняючи Вогнезора, що лише ці забобони змушують його думати, що він не стане провідником, якщо не пройдеться до Високих Скель і назад. Безлика заперечує йому, через що Хмарохвіст притихає, бо не хоче сваритись із коханою. 

Коли справа доходить до посвячення Шиполапа у вояки, чого не захотіла робити Синьозірка, Хмарохвіст користується моментом і просить змінити ім’я Безликої. Вогнезір сумнівається, чи можна робити подібні речі, на що вояк роздратовано каже, що ніколи б не подумав, що називатиме свого провідника мишомізким і наводить приклад Одноокої та Куцохвоста. Зрештою, Вогнезір погоджуються і обіцяє поговорити про це із старійшинами. Пізніше він таки проводить цю церемонію і називає кішку Ясносердою. Потім вояк повідомляє провіднику, що хоче займатись тренуваннями разом із Ясносердою і просить на це дозвіл. Вогнезір погоджується і взамін каже, що напрацьовані рухи повинні передатись іншим котам. 

Коли Хмарохвіст дізнається про те, що Тигрозір хоче об’єднати усі Клани в один, він злиться та гарчить, що розідрав би горлянку Тигрозору.

Пізніше Вогнезір навідується до небожа із Ясносердою та дивиться на прийоми, які ті напрацювали. 

Коли Вогнезір, Сіросмуг та Круколап викрадають в’язнів Тигрового Клану, Хмарохвіст разом з іншими вояками приходить на допомогу. Спочатку він помилково кидається на врятовану Мрячконіжку, але потім, вибачившись, нападає на ворожих вояків. Пізніше вояк єхидно каже, що на щастя Вогнезора, додатковий прикордонний патруль прийшов вчасно. 

Згодом до табору прибігає Багнокіготь, і просить допомоги в битві проти Тигрового Клану. Громовий провідник бере із собою команду вояків, серед яких є і Хмарохвіст. 

Коли усі готуються до битви з Кривавим Кланом, Вогнезір знову спостерігає за тренуваннями племінника. Потім рудий кіт каже, що збирається сходити до Принцеси і пропонує Хмарохвосту піти з ним.

Вже під час битви кіт як завжди знаходиться біля Безликою і б’ється разом з нею. Коли Вогнезір втрачає одне життя від лап Бича, на чорного провідника накидується Хмарохвіст. Білий вояк тяжко поранений, але не збирається відступати.

Після перемоги Попелюшка лікує рани Хмарохвоста, а Вогнезір сильно пишається своїм племінником.  

Спецвидання "Шлях Вогнезора"[ред. | ред. код]

Коли Вогнезір проводить церемонію посвячення для Ожинолапа, помітно, що Ясносерда чекає кошенят від Хмарохвоста. Кішка підходить до нього, а той ніжно торкається до неї носом. Згодом можна дізнатись, що у Хмарохвоста є новак — Дощолап.

Вояк знаходиться у патрулі, під час якого кріль роздряпав Довгохвостові очі. Вояк погоджується віддати свого новака Попелюшці до кінця дня.

Верболозу вбиває борсук, Хмарохвіст збирає патруль і намагається знайти сліди вбивці. Патруль повертається перед сонцепіком, доповідаючи, що слід борсука зник на болоті.  

Цикл "Нове пророцтво"[ред. | ред. код]

Північ[ред. | ред. код]

Коли Ожинокіготь бурчить уві сні, Хмарохвіст робить йому зауваження, мовляв, вояк веде себе як Вогнезір.

Потім його помітно біля куща кропиви, біля якого їли вояки, і вже розправлявся з дроздом. Згодом до кота приєднується Ясносерда, і він вітає її помахом хвоста. 

Білолапка, Хмарохвостова донька, просить у батька піти з ним на полювання, але той відмовляє і каже, що Орлякошуб візьме новачку з собою, бо він її провідник. Кицька радіє, а Хмарохвіст лагідно куйовдить їй шерсть за вухом, перш ніж вона кидається геть. Після цього вже Ожинокіготь проситься у патруль і білий вояк одразу погоджується. 

Хмарохвіст присутній на церемонії посвячення Каролапки у вояки.

Вояк є в патрулі, що був виряджений для пошуків зниклої Вивірколапки. Коли ж пошуковий патруль повертається, розповідаючи про борсука, Хмарохвіст гарчить, що сподівається, що то саме той самий борсук, що вбив Верболозу, і що вояк віддасть все, щоби погладити того його кігтями. Вогнезір не дозволяє племіннику нічого робити без наказу і каже, що, можливо, під гололист, борсук сам піде, коли поменшає здобичі.

Білий кіт з’являється в епілозі й спостерігає разом з іншими, як потвора руйнує дерево.

Сходить місяць[ред. | ред. код]

Під час того як Вогнезір скликає свій Клан на віче, Порохошуб бурмоче, що скоріш за все Громовому провіднику наснився сон. Хмарохвіст розлючено каже, що Вогнезір має право казати і про сон.

Пізніше, коли помирає Рябохвоста, Листолапка дізнається, що Хмарохвіст та Ясносерда зникли.

Світанок[ред. | ред. код]

Хмарохвоста та інших рятують від полона Двоногів.

У таборі Хмарохвіст та Ясносерда зустрічають Білолапку та радіють, що вони знову разом.

Під час подорожі з лісу вояк допомагає Папоротехмарці з кошенятами.

Стожари[ред. | ред. код]

Вивіркострибка розповідає, як вона знайшла новий табір для Громового Клану, і Хмарохвіст сміється.

Хмарохвіст також спостерігає за тим, щоб ніхто не відставав поки Громові коти йдуть до нової території.

Біля конярки, коли Клани зустрічають незнайомців, Хмарохвіст та Багнокіготь хочуть напасти на них.

Хмарохвіст також присутній у патрулі, який допомагає Одновусу побороти Багнокігтя.

Сутінки[ред. | ред. код]

Вогнезір наказу Хмарохвосту та іншим віднести тіла двох Тіньових котів до рідного Клану, а особисто Хмарохвосту — не шукати проблем з Тіньовими котами.

Хмарохвіст, Ясносерда, Дощовус та Порохошуб перевіряють галявину, де Золошуб, Ожинокіготь та Вивіркострибка знайшли лиса.

Він разом з іншими знаходить Маргаритку та її кошенят. Вогнезір приймає кішку до Клану, але Ожинкоіготь шипить, що вона кицюня. Хмарохвіст гарчить вояку, що Вогнезір та він колись були кицюнями.

Кіт найбільше часу проводить з Маргариткою, навчаючи її бойовим прийомам.

Під час нападу борсуків вояк допомагає самітниці та кошенятам вийти з табору.

Захід[ред. | ред. код]

Хмарохвіст зупиняє Маргаритку, коли та хоче зайти до ясел, кажучи, що там лежить мертва Попелюшка.

Вояк допомагає відновити кубла.

Коли зникає Бубко, кіт йде в патруль, який шукає кошеня.

Маргаритка та її малюки покидають Клан. Хмарохвіст та Ожинокіготь йдуть до конярки, щоб повернути її. Вояк також куштує їжу Двоногів.

Путівник "Таємниці Кланів"[ред. | ред. код]

Хмарохвіст розповідає про те, як його викрали Двоноги.

Родовід[ред. | ред. код]

Мати:

Прийомна мати:

Молочна сестра:

Молочний брат:

Дядьки:

Пара:

Дочка:

Дідусь:

Двоюрідні сестри:

Галерея[ред. | ред. код]

Пікселі[ред. | ред. код]

Цікаві факти [ред. | ред. код]

  1. Вікі каже, якщо б Хмарохвіст зостався кицюнею, його звали б Пухолапиком. Також їй подобаєтся ім'я Клод.
  2. Ляпко не є батьком Хмарохвоста.
  3. Вояк не вірить у Зореклан, проте поважає думки інших котів, що в нього вірять.
  4. На думку Черіт, Хмарохвіст все-рівно потрапить у Зореклан, а Вікі це підтвердила: "Він - Клановий кіт від кінчика носа до кінчика хвоста".