FANDOM

Класнючо

Чорнозір — великий білий кіт із чорними, як смола, лапами.

Життєпис Редагувати

Цикл "Пророцтва починаються" Редагувати

На волю! Редагувати

Чорноногий — воєвода Тіньового Клану. Коли Зорелом нападає на Громовий Клан, Чорноногий убиває Ружохвосту й намагається викрасти кошенят, але Жовтоікла перешкоджає цьому.

Чорноногий приєднується до шайки волоцюг, котру очолює Зорелом, якого вигнали з Тіньового Клану.

Волоцюги нападають на Громовий Клан. Чорноногий бере участь у битві, проте після захоплення у полон Зорелома, кіт тікає разом з іншими. 

Чорноногий не бере участі в жодних подіях, проте відомо, що після смерті Хвостолома Чорноногий  приєднується до Тигрокігтя, якого вигнали з Громового Клану.

На Зборищі Тигрозір, який став провідником Тіньового Клану, представляє Чорноногого як нового воєводу.

Темні часи Редагувати

З розповіді Каринки можна дізнатись, що Чорноногий зустрічається у лісі з Темносмугом.

Коли Тигрозір створює Тигровий Клан, він наказує Темносмугу (який приєднався до новоствореного Клану) вбити Каменешуба, бо той має нечистокровне походження. Кіт не справляється, тому йому допомагає Чорноногий і вбиває Річкового кота. 

Громові коти викрадають Перолапку, Бурелапа та Мрячконіжку, Чорноногий разом з іншими котами женеться за викрадачами. Кіт намагається нападати, але падає у воду й відпливає до Річкового берега. 

Також його помітно на зустрічі Вітряного, Громового й Тигрового Кланів. 

Після смерті Тигрозора Чорноногий як воєвода керує Тіньовою частиною Тигрового Клану. Він сперечається з Леопардозіркою і Вогнезором щодо приєднання до Левиного Клану проти Кривавого. Воєвода зрештою погоджується і приводить свій Клан на поле битви. 

Після перемоги над ворогом Чорноногий каже Вогнезорові, що тепер він ітиме до Високих Скель за 9 життями. Громовий провідник зізнається, що бачив як той вбиває Каменешуба, але Чорноногий нічого не відповідає. 

Спецвидання "Шлях Вогнезора" Редагувати

Чорноногий уже отримав 9 життів та провідницьке ім’я — Чорнозір. Воєводою він призначає Бурошубку.

На Зборищі кіт перший бере слово. Спочатку він розповідає про буденні справи у Клані, а потім каже, що Двоногів стало помітно більше на Тіньових землях. Чорнозір пропускає, шо вони не здогадуються про котів і, якщо триматись подалі, то Двоноги не є проблемою.

Цикл "Нове пророцтво" Редагувати

Північ Редагувати

На Зборищі Чорнозір говорить, що в Тіньового Клану достатньо їжі та води. Чорнозір також вороже дивиться на Мільгокрилу, доньку самітниці Саші. Провідник каже, що він сумнівається в тому, що Зореклан прийме Мільгокрилу.

Під час наступного Зборища кіт неохоче розповідає про зникнення Вохрошубки. Він також припускає, що Вохрошубка пішла до Громового Клану. Чорнозір вважає, що сподіватися на повернення воячки безглуздо. Також він розповідає, що на Громошляху побільшало Двоногів.

Сходить місяць Редагувати

Вогнезір приходить до Чорнозора, щоб поговорити про знищення лісу, але Чорнозір не хоче йти з лісу. Коли Вогнезір питає кота, як Тіньовий Клан переживе гололист, провідник відповідає, що у нього є Звалище. Чорнозір відмовляється далі говорити з Вогнезором і виряджає патруль, який проведе гостей додому.

На зустрічі медикотів Дрібнохмар розповідає, що Чорнозір посилає своїх вояків їсти зі Звалища.

Світанок Редагувати

Вохрошубка повертається до Тіньового Клану та вмовляє Чорнозора піти на зустріч провідників, щоб побачити знак від Зореклану.

Кіт приходить на зустріч, але знак та і не з'являється, тому Чорнозір оголошує, що Тіньовий Клан переселиться на колишнє місце Кривавого Клану. Провідник упевнений, що кожен Клан має виживати самостійно.

Вітряний та Громовий Клани приходять на допомогу Тіньовим котам, коли їх атакують потвори Двоногів. Чорнозір захищає Димолапа, а коли Вивірколапка виводить новака, провідник кидається до кошенят, щоб винести їх з табору.

Коли Тіньові коти переселяються на Сонцескелі до Громового Клану, Чорнозір хоче виставити чати й дозволяє Мільгокрилій та Листолапці допомогти Дрібнохмару з лікуванням котів. Провідник нарешті погоджується піти з лісу разом з усіма Кланами.

Клани тимчасово перебувають в повітці Круколапа та Ячменя, і коли приходить час її покидати, Чорнозір не хоче цього робити.

Чорнозір не довіряє Племені Стрімкої Води, коли Клани тимчасово оселяються в їхній печері.

Стожари Редагувати

Коли Клани знаходять нову територію, Чорнозір з Леопардозіркою посилають своїх котів обстежити озеро. Чорнозір відразу починає ділити землі й свариться з іншими провідниками.

Чорнозір посилає Вохрошубку разом з іншима котами знайти нову домівку для Тіньового Клану. Кіт не дуже радий, що Вивіркострибка також іде в патруль, бо тоді від Громового Клану буде двоє котів. Провідник говорить Вогнезору, що не дасть йому додаткових земель.

Леопардозірка з Чорнозором задоволено спостерігають, коли весь Вітряний Клан свариться через провідництво.

Сутінки Редагувати

Громовий патруль приходить на допомогу Тіньовим котам, коли їх тероризують дві кицюні. Чорнозір ставить під сумнів вірність Вохрошубки, бо та розповіла про слабкість Клану. Чорнозір не хоче приймати допомогу від сусідів, але все ж дозволяє їм допомогти. Кіт залишається стерегти табір, поки патрулі йдуть вистежувати нападників.

На Зборищі Чорнозір дякує Вогнезору за допомогу. Коли Однозір викрикує, що Громовий Клан втручається в життя інших Кланів, Тіньовий провідник відповідає, що якщо хоч один Громовий кіт переступить кордон, Тіньовий Клан покаже їм свою силу.

Захід Редагувати

Під час Зборища Чорнозір з Леопардозіркою вимагають у Вітряного та Громових Кланів віддати частину територій.

Путівник "Таємниці Кланів" Редагувати

Він зазначений у списку відомих провідників Тіньового Клану.

Родовід Редагувати

Мати:

Цікаві факти Редагувати

  1. На своїй сторінці у Facebook Вікі розповіла, що, можливо, Ночезір та Зорещерб дали Чорнозору два провідницьких життя.
  2. Чорнозір хворий на полідактилію (має 6 пальців на одній з лап).