Чортополох — сіро-білий смугастий кіт. 

Спецвидання "Пророцтво Синьозірки"[ред. | ред. код]

Будячок народжуються у Макосвітої.

Кошеня заздрить, коли Сніголапка та Синьолапка стають новачками. Він каже, що вже такий самий великий, але насправді лише вихваляється. Синьолапка обіцяє показати всі бойові прийоми, яким вона навчиться, але Будячок хамовито каже, що він уже такой боєць, яким новачка ніколи не стане.

Пізніше Будячок знову невдоволений, що він не йде на Зборище, хоча він всього лишень кошеня.

Будячка помітно при обговоренні про знак щодо загрози від Вітряного Клану.

Згодом він проситься піти в битву, та Смерекозір говорить йому, що Будячок має захищати ясла, аби втихомирити його.

Кошеня помітно після повернення з битви.

Він стає новаком на ім'я Будяколап.

Говориться, що одного разу він мало не побився з Тіньовим новаком на Зборищі. На новому Зборищі Будяколап теж поводить себе агресивно, його намагається заспокоїти Гадюкозуб.

Новак починає проводити більше часу зі Сніголапкою.

Будяколапа помітно на полюванні.

Кіт допомагає Сніголапці чистити хутро й огризається на Синьолапку.

Після битви з Річковим Кланом Будяколапа хвалить його наставник. Новак відповідає, що шкодує, що не може позбутися присмаку Річкової крові.

Кіт вважає, що Смерекозір мав би напасти тієї ж миті, коли Річкові коти пересунули мітки на Сонцескелях.

Він іде в мисливський патруль, який очолює Синьошубка. Будяколап весь час скаржиться і підначує воячку, за що його сварять і залишають стояти на чатах. Коли нападає собака, коти вирішують повератись до табору, але новак бажає забрати здобич у пса і нападає на нього, успішно відігнавши, за що отримує вояцьке ім'я Чортополох.

Він сумує, коли помирає Солодколапка.

Під час нового нападу Річкового Клану вояк хоче роздерти окупантів на місці.

Коли його пара, Снігошубка, народжує, Чортополох увесь час поряд. Він радіє своєму єдиному сину, Біленькому.

Коли Снігошубку збиває потвора, Чортополох злиться на Синьошубку, яка не змогла врятувати сестру.

Вояк навчає Біленького приймомам, які заскладні для кошеняти. Синьшубка намагається це припинити, але кіт продовжує тренування.

Під час полювання із Синьошубкою Чортополох хоче переслідувати запахи кицюнь, але вона не дає цього робити. Кіт називає її м'якотілою і наказує не спілкуватись з Біленьким.

Коли Вохроляп сильно хворіє, ходять чутки про те, що Сонцезір призначить нового воєводу. Чортополох хоче обійняти цю посаду й відкрито заявляє про свої амбіції.

Він стає наставником Тигролапа. Кіт проводить жорстокі тренування з новаком.

Під час патрулюваня вояки знаходять кошеня, й Чортополох вирішує на нього напасти й наказує це зробити Тигролапові.

Кіт ледве не вбиває Дубосерда, який перейшов Громовий кордон. Чортополох стає популярнішим кандидатом на посаду воєводи. Однак Сонцезір обирає Синьошубку.

Коли вже провідницею вона призначила воєводою Рудохвоста, а не його, він теж дуже злиться.

Чортополоха мертвого знаходять у калюжі крові, його вбив Річковий патруль, коли кіт відганяв Річкових вояків з їхньої території.

Цикл "Пророцтва починаються"[ред. | ред. код]

Ліс таємниць[ред. | ред. код]

Синьозірка описує Чортополоха як сильного та хороброго вояка, який всі проблеми вирішував бійкою. Кіт претендував на посаду воєводи, але її обійняла Синьошубка. Також провідниця роповідає, що Чортополох помер за кілька перемін погоди до появи в Клані Вогнелапа, атакуючи Річковий патруль на кордоні. 

Родовід[ред. | ред. код]

Мати:

Батько:

Сестри:

Єдинокровні брати:

Єдинокровна сетра:

Племінник:

Пара:

Син:

Внуки:

Внучка:

Правнук:

Правнучки:

Двоюрідна бабуся:

Двоюрідний дядько:

Троюрідні сестри:

Троюрідний брат:

  1. Дослівно його ім'я перекладається як Чортополохокіготь або Будякокіготь, однак перекладачі назвали його просто Чортополохом, щоби підкреслити особливість кота. 
  2. Чортополох найбільше боявся того, що Синьошубку призначать воєводою. 
  3. Оригінальне ім'я Thistleclaw було першим іменем, яке придумала Черіт
  4. Чортополох є нащадком Вітряного Клану.