Класнючо.jpg

Шипокіготь — рудий вправний кіт з темно-синіми очима.

Цикл "Пророцтва починаються"[ред. | ред. код]

На волю![ред. | ред. код]

Шипокіготь згадується як одне з чотирьох кошенят Левосерда і Морозошубки, яких викрадає кіт з Тіньового Клану, а саме Кігтеморд. Патруль рятує кошенят і повертає до рідного Клану. Поіменно Шипокіготь не згадується.

Вогонь і крига[ред. | ред. код]

Шипокіготь знову не згадується поіменно.

Ліс таємниць[ред. | ред. код]

Шиполап і Яснолапка стають новаками. Виховником Шиполапа стає Мишошубка.

Новак вирушає на полювання разом зі своєю наставницею, Яснолапкою та Білоштормом.

Коли на табір Громового Клану нападають волоцюги, Шиполап допомогає Вогнесерду битися проти одного з нападників. Потім рудий новак біжить на допомогу Сіросмугу, який захищає ясла.

Здіймається буря[ред. | ред. код]

Коли Вогнесерд і Синьозірка йдуть до Високих Скель, Шиполап відправляється у досвітній патруль із Мишошубкою за наказом воєводи. На патруль нападають волоцюги і вбивають Вітрогона. У Шиполапа кровоточить лапа. Жовтоікла зупиняє кровотечу, і новак дивується швидкості зупинення кровотечі.

Небезпечний шлях[ред. | ред. код]

Шиполап залишається новаком, незважаючи на те, що Хмаролап уже став вояком, і, на думку Вогнесерда, рудий котик, Яснолапка та Прудколап також вже давно мали отримати новий статус. Шиполап є одним з новаків, що не погодилися вирушити з Прудколапом на пошуки зла, що зачаїлося в лісі та крало здобич Громових котів.

Темні часи[ред. | ред. код]

Вогнезір вирішує подивитися на вміння Шиполапа. Він, Шиполап та Мишошубка йдуть у патрулювання, і Шиполап знаходить там запах незнайомих йому котів, пізніше відомих як Кривавий Клан.

Він стає вояком і шкодує, що Прудколап не встиг стати ним теж, а Безлика заплатила оком і вухом.

Пізніше він бореться з Левиним Кланом проти Кривавого.

Спецвидання "Шлях Вогнезора"[ред. | ред. код]

Оскільки Довгохвіст отримав тяжке поранення очей і не може навчати свого новака, Вогнезір назначає Шипокігтя новим наставником Сажолапа.

Вояк веде більшість патрулювань. Він також веде патруль разом з Вогнезором, Сажолапом, Золошубом та Верболозою, у якому на них нападає борсук. Він хоробро б'ється проти нападника разом з іншими котами.

Цикл "Нове пророцтво"[ред. | ред. код]

Північ[ред. | ред. код]

Новак Шипокігтя, Сажолап, стає вояком — Сажошубом, однак у нього з'являється новий учень — Мідиколап. Коли Вивірколапка слідкує за патрулем, Шипокіготь помічає її, проте зрештою дозволяє їй іти з ними, кажучи, що вона в будь-якому випадку піде слідом.

Сходить місяць[ред. | ред. код]

Шипокіготь один з тих котів, хто йде на перемовини з Вітряним Кланом стосовно крадіжки здобичі.

Світанок[ред. | ред. код]

Шипокіготь у складі Громового патруля разом із Сіросмугом, Вивірколапкою, Карохвісткою та Дощовусом рятує полонених Двоногами котів.

Мідиколапа збила потвора, коли той полював. Його наставник проводить ніч чатування коло нього.

Стожари[ред. | ред. код]

Патруль, у якому також є і Шипокіготь, знаходить покинуте гніздо Двоногих на новій території Громового Клану. 

Сутінки[ред. | ред. код]

Шипокіготь бере участь у патрулі, що відносить до Тіньового кордону двох мертвих вояків після битви проти Багнокігтя і його поплічників. Згодом він розповідає, що патруль зустрів Вохрошубку, яка одразу ж покликала Чорнозора. За словами Тіньового провідника, він ніколи не чув, що його вояки підтримували Багнокігтя, і забирає тіла своїх загиблих побратимів.

Коли Вивіркострибка відчуває запах домашньої кицюні і збирається побігти за нею, її зупиняє патруль, та Шипокіготь заступається за воячку, адже помітки Тіньових котів таки дуже слабкі. Згодом Шипокіготь бере участь у Громовому та Тіньовому патрулі проти двох домашніх кицюнь, які спричиняють проблеми Тіньовому Клану. Вояки женуть їх геть.

Захід[ред. | ред. код]

Шипокіготь просить Листоплесу оглянути його поранення, щоб він міг піти на полювання. Згодом вояк іде у досвітній патруль, а, повернувшись, доповідає разом з Порохошубом та Хмарохвостом про Двоножачі штуки, схожі на листки, на що Маргаритка відповідає, що це човни.

Він рушає в патруль, що знаходить мітки Тіньових котів на Громовій території. Під час битви на кордоні з Тіньовим Кланом, Шипокіготь б'ється з Горобинокігтем і Кедросердом. Йому на допомогу приходить Ожинокіготь. Після сутички Вогнезір наказує рудому вояку піти до Листоплесої, так як того доволі сильно поранили.

Родовід[ред. | ред. код]

Мати:

Батько:

Брати:

Сестри:

Дідусі:

Бабусі:

Дядьки:

Тітки:

Двоюрідні сестри:

Двоюрідні брати:

Троюрідна сестра:

Троюрідний брат:

Племінниці:

Племінник:

Двоюрідні племінниці:

Помилки[ред. | ред. код]

  1. У "Північ", на сторінці 41, Шипокіготь названий Шиполапом.