Класнючо.jpg

Шулікокриг — величезний широкоплечий темно-коричневий смугастий кіт з білосніжним животом та крижаними, блакитними очима.

Характер[ред. | ред. код]

Шулікокриг пішов у свого батька — Тигрозора. Він дуже розважливий та хитрий, а свою силу використовує не для захисту рідного Клану, а для реалізації своїх інтересів. Був готовий розділити владу зі своїм братом, Ожинокігтем, але після його відмови родинні зв'язки не стали йому на заваді для агресії проти брата.

Цикл "Нове пророцтво"[ред. | ред. код]

Північ[ред. | ред. код]

На Зборищі Леопардозірка розповідає, що Шуліколап та Мільголапка стали вояками. Коли провідниця чує невдоволені вигуки, вона розповідає, що Шулікокриг та його сестра насправді є дітьми самітниці Саші, яка захотіла залишитися у Річковому Клані, але згодом покинула його, лишивши Шулікокрига та Мільгокрилу у Річковому таборі.

Пізніше Шулікокрига помітно у патрулі. Річкові коти зустрічають Громових вояків та розмовляють з ними. Виявляється, що у Річковому Клані зникли Бурешуб та Перохвоста.

На іншому Зборищі Шулікокриг звинувачує Вітряний Клан у крадіжці риби. Високозорий відповідає, що жоден Вітряний вояк не робив цього, але Шулікокриг говорить, що бачив це на власні очі. Леопардозірка запитує Шулікокрига, чи спостерігав за цим хтось з Річкового Клану, і вояк відповідає, що тоді він був сам. Коти готуються до бійки, і Зореклан насилає хмари. Вогнезір заспокоює Леопардозірку та Високозорого.

Сходить місяць[ред. | ред. код]

Мільгокрила вчить Листолапку рибалити, і раптом до кішок підходить Шулікокриг. Мільгокрила зіштовхує подругу до річки. Річковий вояк принюхується та говорить, що чує запах Громового Клану. Листолапка тікає до Громової території, тому Шулікокриг не помічає її.

Шулікокриг помічає Карохвістку та Листолапку на своїй території та наказує їм йти до Леопардозірки. Кішок рятує Мільгокрила, яка обманює брата, і Шулікокриг відпускає Громових котів додому.

Світанок[ред. | ред. код]

Провідники збираються біля Чотиридерева та чекають вмируючого вояка, і там виявляється, що Шулікокриг тепер воєвода Річкового Клану, бо Мрячконіжка зникла.

Коли Громові коти йдуть поговорити з Леопардозіркою, вони зустрічають Сашу та проганяють її до Річкового кордону, де за матір заступається Шулікокриг. Вогнезір запитує Сашу про батька Шулікокрига, і саміниця відповідає, що ним був Тигрозір. Ожинокіготь здивовано говорить, що тоді Шулікокриг є його братом. Річковий вояк відповідає, що в Ожинокігтя приймні був шанс пізнати їхнього батька, і в цьому він заздрить брату.

Листолапка приходить до Річкового табору та помічає там Шулікокрига, який говорить, що вони з Мільгокрилої будуть наймогутнішими котами у Річковому Клані, і всі повинні будуть поважати їх. Листолапка вирішує, що Шулікокригу не можна довіряти.

Пізніше Шулікокриг присутній у патрулі, який допомагає Тіньовим котам втікти від потвор та безпечно залишити табір.

Коли Клани залишають ліс, Саша приходить до Мільгокрилої та Шулікокрига, пропонуючи піти з нею, але Шулікокриг відповідає, що він ніколи б не покинув свій Клан.

Вояк разом з іншими Кланами залишає ліс.

Коли пес нападає на Клани, Шулікокриг з Ожинокігтем атакують пса, і той тікає.

Стожари[ред. | ред. код]

Коли Клани знаходять нову територію, Шулікокриг разом з іншими досліджує острів та пропонує, щоб він став табором для Річкового Клану. Мрячконіжка заперечує, тому що вони вже знайшли новий табір, і Шулікокриг сперечається з воєводою. Зрештою, Леопардозірка вирішує, що вони не будуть оселятися на острові.

Чорнокіготь та Шулікокриг виганяють борсука з Річкової території.

Уві сні Шулікокриг зустрічається з Ожинокігтем та Тигрозором. Колишній провідник навчає синів отриманню влади. Також Річковий вояк радить Ожинокігтю виконувати більшість обов'язків воєводи, тому що це справить враження на Вогнезора, і оскільки Сіросмуга викрали Двоноги, Ожинокіготь зможе стати наступним воєводою.

Пізніше виявляється, що Шулікокриг та Багнокіготь спланували напад на Вітряний табір, щоб побороти Одновуса. Шулікокриг приводить з собою декількох Тіньових та Річкових вояків, щоб вони допомогли йому в битві.

Під час битви Багнокіготь атакує Ожинокігтя та майже вбиває його, але брата рятує Шулікокриг. Багнокіготь розповідає, що Шулікокриг сам прийшов до нього та запропонував допомогу. Також він додає, що коли б він став провідником, то зробив би Шулікокрига воєводою. Річковий кіт запевняє Ожинокігтя, що Багнокіготь бреше. Блискавиця вдаряє в дерево, і його крона падає на Багнокігтя, прибиваючи кота. Одновус пробачає Шулікокрига та інших.

Сутінки[ред. | ред. код]

Вояк із рештою патруля знаходить липку рідину Двоногів, яка стала причиною хвороби у Річковому Клані. Шулікокриг також критикує Мрячконіжку за те, що вона не правльно організовує патрулі.

Пізніше до нього уві сні приходить Тигрозір та знову навчає сина жаги до влади. Шулікокриг обіцяє батькові, що піде по його стопах.

Захід[ред. | ред. код]

Шулікокриг продовжує тренуватися з Тигрозором.

На Зборищі Мільгокрила бере слово й розповідає про свій сон від Зореклану. Шулікокриг говорить, що цей сон про Студню та Бурешуба, і що їх треба вигнати. Річковий вояк продовжує говорити про територію, і не помічає, що він говорить від імені свого Клану, ніби провідник. Починається битва через те, що коти Громового і Вітряних Кланів не хочуть віддавати територію іншим Кланам. Зореклан насилає хмари, і Зборище закінчується. Клани збираються додому, і перед цим Чорнозір говорить про те, що вони ще будуть говорити про територію на наступному Зборищі. Шулікокриг підтримує Тіньового провідника.

Після Зборища Листоплеса бачить, як Шулікокриг кричить на Мільгокрилу. Виявляється, що сон Мільгокрилої не справжній, і це Шулікокриг змусив медикішку придумати його.

Шулікокриг звинувачує Бурешуба та Студню в крадіжці здобичі з чужої території перед Леопардозіркою. Бурешуб кидається на свого кривдника. Шулікокриг не збирається битися, й ухиляється від ударів Бурешуба. Студню та Бурешуба виганяють з Клану, і Річковий вояк з усмішкою на них дивиться.

Коли Ожинокіготь все ж стає воєводою, Шулікокриг дивиться на нього з заздрістю. Брати домовляються зустрітися на території Громового Клану.

На зустрічі Ожинокіготь знаходить Вогнезора у лисячій пастці. Шулікокриг не збирається визволяти кота, а пропонує Ожинокігтю вбити його та стати провідником. Воєвода Громового Клану відмовляється це робити та визволяє Вогнезора. Шулікокриг кидається на брата, і розпалюється битва. Ожинокіготь бере палицю від пастки та простромляє нею горло Шулікокрига. Перед смертю вояк говорить про те, що він не сам заманив у капкан Вогнезора. Ожинокіготь питає в брата, хто йому допоміг, але Шулікокриг уже мертвий. Кіт падає в озеро, і його кров розливається в потоці.

Цикл "Сила трьох"[ред. | ред. код]

Прозір[ред. | ред. код]

Уві сні Сойколап зустрічає Шулікокрига і Тигрозора. Коти хочуть навчити його бойових прийомів, але Плямолистка забирає новака.

Путівник "Таємниці Кланів"[ред. | ред. код]

Він зазначений новаком та воєводою Леопардозірки.

Шулікокриг згадується у розповіді Порохошуба, коли той описує битву з Багнокігтем та його поплічниками, і в розповіді Листоплесої, коли медикішка розповідає про те, як Ожинокіготь убив свого брата.

Родовід[ред. | ред. код]

Мати:

Батько:

Сестра:

Зведений брат:

Зведена сестра:

Бабуся:

Дідусь:

Прабабусі:

Прадідусь:

Двоюрідні бабусі:

Двоюрідні дідусі:

Единокровні племінники:

Единокровна племінниця:

Тітки:

Далекі родичі:

  1. Він має кров Небесного та Громового Клану.
  2. Найбільше Шулікокриг боявся бути відкинутим через свою матір.