Класнючо.jpg

Ясносерда — кішка з білою шерстю, рудими плямами на хутрі та рудим хвостом. У кішки понівечена частина обличчя, одного ока немає, лише шрам. Інше око блакитне. На стороні, де немає ока, відсутнє вухо.

Цикл "Пророцтва починаються"[ред. | ред. код]

На волю![ред. | ред. код]

За версією Клану, виводок кошенят, серед яких була Ясносерда — викрала Жовтоікла. Пізніше ми дізнаємось, що її викрав інший кіт, поплічник Зорелома. Громові та вигнані тираном коти Тіньового Клану повертають кошенят додому.

Ліс таємниць[ред. | ред. код]

Кошеня посвячують у новаки. Її нове ім'я Яснолапка. Кішці дають у наставники Білошторма.

Піскошторма згадує, що Яснолапка та її брат Шиполап відправилися на полювання разом із наставниками.

Яснолапка та інші новаки здивовано дивляться на Вогнесерда, коли той заходить до їхнього кубла після пониження до статусу новака.

Здіймається буря[ред. | ред. код]

Вогнесерд питає у Яснолапки, чи була та на полюванні. Новачка відповідає, що Білошторм вперше дозволив їй пополювати самостійно. Кішка каже, що впіймала двох горобців і білку, а потім віднесла свіжину старійшинам. Проте Яснолапка переймається, чи все вона зробила правильно. Вогнесерд запевняє новачку, що вона чудово впоралася.

Згадуються тренування Яснолапки та її наставника Білошторма.

Небезпечний шлях[ред. | ред. код]

Яснолапка мріє стати воячкою. Коли Хмарохвоста висвячують у вояки, Прудколап та Яснолапка вирішують довести Клану, що вони гідні вояцтва. У них з'являється ідея знайти те, що не дає Клану спокою. Прибувши до Зміїних Скель, новаки розуміють, що порятунку від зграї собак немає. Вони хоробро вступають з ними у битву. Зграя вбиває Прудколапа, а нещасна Яснолапка залишається без частини обличчя, з глибокими ранами та жахливими шрамами. Попелюшка не дає жодних надій Яснолапці. Синьозірка нарікає її вояцьким ім'ям посмертно. Жахливе ім'я Безлика буде нагадувати всім про цей випадок. Завдяки великим старанням Попелюшки Безлика приходить до тями й розповідає Клану свою історію.

Темні часи[ред. | ред. код]

Новий провідник Громового Клану Вогнезір вирішує провести ритуал зміни імені для Безликої. Віднині кішка зветься Ясносердою. Хмарохвіст вирішує тренувати Ясносерду по-особливому. Через деякий час провідник приємно вражений результатом їхнього тренування. Також Вогнезір дозволяє Ясносердій піти на битву з Кривавим Кланом. Після того, як вона повертається живою, Ясносердій дозволяють переселитись до кубла вояків.

Спецвидання "Шлях Вогнезора"[ред. | ред. код]

Ясносерда чекає на кошенят. Їхній батько — Хмарохвіст.

Королева приходить до кубла Попелюшки. Медикішка дає їй трави й говорить, що кошенята ось-ось мають народитися. Ясносерда з'їдає гіркі ліки та каже, що зробить усе, аби тільки кошенята були здоровими. Вона дякує Попелюшці та покидає її кубло.

Вона разом із Папоротехмаркою виходять із ясел на віче. Клан незадоволений тим, що Вогнезір має піти, але Ясносерда заступається за провідника. Кішка каже, що це воля Зореклану, і Вогнезір має вирушити у цю подорож.

У Ясносердої народжується донька, яку королева називає Сніжкою.

Цикл "Нове пророцтво"[ред. | ред. код]

Північ[ред. | ред. код]

Ясносерда снідає разом із Хмарохвостом, коли до них підбігає Білолапка. Новачка просить піти з ними полювати, але Хмарохвіст відмовляється. Він говорить, що її візьме із собою Орлякошуб. Після цього коти йдуть на полювання з Ожинокігтем.

Коли Ожинокіготь зникає, Ясносерда шукає його у вояцькому кублі. Кішка припускає, що вояк пішов полювати самостійно.

Сходить місяць[ред. | ред. код]

Ясносерда та Хмарохвіст безслідно зникають, будь-які пошуки марні. Деякі коти вважають, що вони втекли, щоб не голодувати. Проте Ясносерда не могла залишити свою доньку. Пізніше Мишошубку ледь не схоплюють Двоноги, й Листолапка здогадується, де знаходяться зниклі вояки.

Світанок[ред. | ред. код]

Листолапка помічає Ясносерду в полоні Двоногів. Воячка хвилюється за те, що можуть зробити з ними Двоноги. Ясносерда вітається із Сашою, коли та потрапляє до клітки.

Громові коти приходять рятувати котів із полону, проте клітка Ясносердої не відчиняється. Сіросмугу вдається звільнити кішку, але він сам потрапляє до лап Двоногів. Коти тікають до Сонячних Скель, де розташовувся тимчасовий табір. Ясносерда біжить до своєї доньки й радісно вилизує її.

Ясносерда бере участь у патрулі, що допомагає Тіньовому Клану. Вона поранена, проте не переймається цим.

Стожари[ред. | ред. код]

Ясносерда разом з усіма котами приходить до нових земель. Вона допомагає якійсь Тіньовій королеві, бо та йде занадто повільно.

Воячка розповідає Ожинокігтю про Місячний Став, знайдений Листолапкою.

Ясносерда разом із Хмарохвостом охороняють табір під час битви в таборі Вітряного Клану. Згодом Листоплеса питає у воячки, що сталося із Тіньовими вояками, які впали зі скелі. Ясносерда відповідає, що вони зламали собі хребти й лежать мертві.

Сутінки[ред. | ред. код]

Ясносерда розповідає Вогнезору про галявину, яка може стати чудовим місцем для тренувань й обіцяє показати її пізніше.

Вона йде в патруль разом із Дощовусом, Порохошубом і Хмарохвостом.

Ясносерда допомагає Маргаритці з кошенятами, коли та приходить до Клану. На запитання про рану на обличчі, воячка відказує, що її покусали собаки.

Ясносерда допомагає Попелюшці, поки Листоплеса відсутня. Коли новачка медикішки повертається, вона злиться на Ясносерду, через те що та поводиться, як медикішка. Згодом Ясносерда дивиться, як Хмарохвіст грає з кошенятами Маргаритки і каже, що він чудовий виховник.

Ясносерда сварить кошенят Маргаритки за те, що вони граються у кублі медикішки. Воячка каже, що кошенятам не можна там знаходитись.

Ясносерда вважає себе винуватою у зникненні Листоплеси, але Вивіркострибка заперечує це й заспокоює кішку.

Воячка допомагає Маргаритці сховатися під час нападу борсуків. Вона просить когось покликати Попелюшку, бо Карохвістка ось-ось народить. Коли Маргаритка й кошенята в безпеці, Ясносерда кидається в бій.

Захід[ред. | ред. код]

Ясносерда допомагає Листоплесі лікувати поранених.

Маргаритка хоче покинути Громовий Клан і Ясносерда каже, що Двоноги не загрожують її кошенятам. Воячка радить Хмарохвосту зайти до кубла Листоплесої.

Ясносерда разом з Білолапкою вирушає шукати трави для медикішки. Вона радіє тому, що Ожинокіготь з Вивіркострибкою знову разом.

Воячка повідомляє Вогнезору про поранення Бубка.

Трохи пізніше вона вмовляє Листоплесу піти до Місячного Ставу разом з іншими медикотами. Ясносерда обіцяє наглянути за Бубком.

Кішка приносить котячу м'яту та питає Листоплесу, чи може вона повернутися до своїх вояцьких обов'язків. Медикішка дуже вдячна їй і каже, що вона більше не потребує допомоги.

Маргаритка повертається до Клану й розмовляє з Ясносердою. Королева розповідає, що їй було дуже самотньо та додає, що Хмарохвіст кохає тільки Ясносерду. Та дякує їй за відверту розмову та щиро радіє поверненню Маргаритки.

Цикл "Сила трьох"[ред. | ред. код]

Прозір[ред. | ред. код]

Коли патруль знаходить на Громовій території мертву лисицю, кішка із Хмарохвостом, Вивіркострибкою та Попелюшколапкою перевіряють Тіньовий кордон на лисячі нори.

Пізніше Ясносерду призначають виховницею Сойколапа. Сліпий новак же невдоволений, що в наставники йому дали каліку. Після церемонії Ясносерда наказує Сойколапу прибирати у кублі старійшин, а потім веде його оглядати територію. Кішка попереджає Сойколапа, якщо на шляху трапляються перешкоди, та дивується його вмінню визначати місцезнаходження Кланів. Також вони б'ються з лисицею, і виграють.

При поверненні Сіросмуга та Міллі Ясносерда знаходить їм місце для відпочинку, та просить Сойколапа прибрати їхні кубельця.

Ясносерда і Сойколап йдуть у мисливський патруль з іншими вояками. Коли новак запитує, чого вони не можуть пополювати самі, кішка знову його жаліє. Вона приймає участь у битві з Тіньовим Кланом за кордон.

Згодом Сойколап вирішує бути медикотом та переходить навчатися до Листоплесої. Падуболапка ж хоче тренуватися на воячку, і готова бути новачкою Ясносердої, але Вогнезір дає їй іншого виховника. Кішка засмучена цією новиною.

Під час нападку собак на Вітряний Клан Ясносерда каже, що вони мають допомогти Вітряним котам, аби вони не втратили все, як мало не втратив Громовий Клан.

У Клані поширюється зелений кашлюк, і Ясносерда залишається допомагати Сойколапу з хворими. Коли Сойколап врятував Маколапку із Зоряного Клану, киця говорить, що вважала його теж хворим через повільне дихання.

Путівник "Таємниці Кланів"[ред. | ред. код]

Вона розповідає про загибель Прудколапа.

Родовід[ред. | ред. код]

Мати:

Батько:

Пара:

Донька:

Сестра:

Брати:

Бабусі:

Дідусі:

Тітки:

Дядьки:

Двоюрідні брати:

Двоюрідні сестри:

Племінник:

Племінниці:

Двоюрідні племінники

Двоюрідні племінниці